Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 30.03.2020 11:14 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.9.2008
Příspěvky: 3151
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom, SK
Zdravím,

zakúpil som si 3D tlačiareň Prusa Mini.
Po zmontovaní a kalibrácii som vytlačil niekoľko pokusných objektov (píšťalka, logo a pod.)
Všetko bolo v poriadku.

Ale na druhý deň som chcel znova vytlačiť píšťalku a nastal problém.
Počas tlače, zvlášť keď ťahá rýchlo linky na vyplnenie spodnej alebo hornej plochy zrazu ako keby extruder preskakoval. Nie vždy, nie stále, a vtedy ani nevytláča filament.

Snažil som sa ponastavovať všetko možné, od prítlaku kolieska v extruderi, vyčistil som ho, vyčistil som trubičky, pretlačil filament cez trysku, nepomohlo.

Skúšal som aj tú techniku ťahania za studena, nešlo mi to .

Neviete mi poradiť?

_________________
Realistické RC modely - http://rcmodely.cevaro.sk


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
PříspěvekNapsal: pon 30.03.2020 11:32 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 21.6.2008
Příspěvky: 6012
Bydliště: Praha ČR
Může to být i blbý filament, změř si průměr... To už jsem zažil víckrát. Jinak nechci teoretizovat, Mini nemám a tak nevím přesně, které zkušenosti s "velkým Průšou" lze použít i na něj, konkrétně ale to s filamentem se i mini týká určitě.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 30.03.2020 11:45 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 12.1.2013
Příspěvky: 164
mior píše:
Zdravím,

zakúpil som si 3D tlačiareň Prusa Mini.
Po zmontovaní a kalibrácii som vytlačil niekoľko pokusných objektov (píšťalka, logo a pod.)
Všetko bolo v poriadku.

Ale na druhý deň som chcel znova vytlačiť píšťalku a nastal problém.
Počas tlače, zvlášť keď ťahá rýchlo linky na vyplnenie spodnej alebo hornej plochy zrazu ako keby extruder preskakoval. Nie vždy, nie stále, a vtedy ani nevytláča filament.