guchar
|
Napsal: sob 30.11.2019 9:12 |
|
Mazák
|
 |
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 4244 Bydliště: ČR Obrázky: 1
|
_ @paulo: "Short course 1:10 4x4 (Losi)" a "2S2P JETI 2600mAh (PowerIon)" vs "Aky prud realne tecie pri jazdeni z baterii" myslím si, že otázku je vhodné přeformulovat 1) Jaká baterie je doporučená? - Našel jsem Gens ace 7.4V 5000mAh 50C 2S LiPo Battery Pack HardCase 2S2P JETI 2600mAh (PowerIon) zcela určitě 50x5A nedá 2) Je 2S2P JETI 2600mAh (PowerIon) použitelná? S jakými důsledky? Vestavěný regulátor počítá s ochranou LiPo při poklesu napětí baterie, a omezí proud až odpojí napájení motoru. _ 2S2P JETI 2600mAh je sice použitelná, ale Houby To Pojde, až posléze auto NEPOJEDE Závěr si učiň sám
_ ==edit02 Čekal bych: 4WD Střídavý 550 Dynamite 3800Kv Reg. StřídavýDynamite® Fuze™ 130A WP
Naposledy upravil guchar dne sob 30.11.2019 11:09, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
 |
dudaj
|
Napsal: sob 30.11.2019 9:53 |
|
Platící zákazník RCManie
|
 |
Registrován: 22.7.2012 Příspěvky: 3056 Bydliště: Zvole u Prahy Obrázky: 0
|
jestli to má stejnosměrný motor, tak bych se odběru nebál - kdyžtak omezit rozjezd, pokud je tam stříďák, tak bych dal lipolky. Přece jenom výkon lionek a lipolek nelze porovnávat.
_________________ www.3dfrezovani.cz
|
|
Nahoru |
|
 |
ufon13
|
Napsal: sob 30.11.2019 17:24 |
|
Mazák
|
 |
 |
Registrován: 30.10.2011 Příspěvky: 1730 Bydliště: uhlířská lhota 74
|
Nekdy je to v praxi jinak než na kalkulačce, vyměnil jsem v 1:1 koloběžce staré nefunkční olovo za rozebrané sady ze starých,,nefunkčních,, NTB aku 2,200mAh a to na 8P 10S a jezdím v pohodě celý den, nebo jinak, za den najeto po okolí 17km dobito 14Ah , výkon stále dobrý, ukazatel na konci cesty začal problikávat ze zelené do žluté při plném plynu(rychlost 65km/h) červená ani náhodou...... a zdůraznuji, že ty aku jsou z odepsaných sad z firemních NTB
|
|
Nahoru |
|
 |
dudaj
|
Napsal: sob 30.11.2019 19:18 |
|
Platící zákazník RCManie
|
 |
Registrován: 22.7.2012 Příspěvky: 3056 Bydliště: Zvole u Prahy Obrázky: 0
|
ufon13 píše: Nekdy je to v praxi jinak než na kalkulačce, vyměnil jsem v 1:1 koloběžce staré nefunkční olovo za rozebrané sady ze starých,,nefunkčních,, NTB aku 2,200mAh a to na 8P 10S a jezdím v pohodě celý den, nebo jinak, za den najeto po okolí 17km dobito 14Ah , výkon stále dobrý, ukazatel na konci cesty začal problikávat ze zelené do žluté při plném plynu(rychlost 65km/h) červená ani náhodou...... a zdůraznuji, že ty aku jsou z odepsaných sad z firemních NTB tvoje koloběžka jezdí 65 km /h ? Protože já když jedu na kole 50 tkou, tak si neumím představit tvých 65  .
_________________ www.3dfrezovani.cz
|
|
Nahoru |
|
 |
jyrry
|
Napsal: sob 30.11.2019 20:51 |
|
Moderátor serveru
|
 |
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 18818 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
ufon13 píše: Nekdy je to v praxi jinak než na kalkulačce... Není. Jsou jen dobré a špatné interpretace a také chybějící (někdy i záměrně) údaje.
_________________ jyrry.cbcnet.cz
|
|
Nahoru |
|
 |
guchar
|
Napsal: sob 30.11.2019 23:28 |
|
Mazák
|
 |
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 4244 Bydliště: ČR Obrázky: 1
|
_ Přes koloběžky a baterky pro kolobrndy je na RCMania: Autor Příspěvků "pepin". _ paulo chce v RC Short course 1:10 4x4 (Losi) místo Li-Pol použít 2S2P Li-Ion JETI 2600mAh Power Ion (VTC5A) Což není nemožné Je otázkou při jakém "iks" bude auto s 2SiksP ještě přijatelně, a jak dlouho akcelerovat.
_ Stav 18680 (ty starší obvykle Li-Ion 3.6 V 2200mAh a často spojeny do 2P) může být dost různý _ Někde mění preventivně jinde až je na vyhození Když ty na vyhození jedou roky na stole z 230V je to špaténka
|
|
Nahoru |
|
 |
paulo
|
Napsal: ned 01.12.2019 3:59 |
|
Protřelejší uživatel
|
 |
 |
Registrován: 10.8.2008 Příspěvky: 107 Bydliště: Bytča
|
Dakujem za navrat k teme. Pre porovnanie: GENS ACE LiPo - 5000mAh 7,4V 2S1P HardCase LiPo Battery (50C) - 294g sada 2S2P LiIon - 210g
tzn. hmotnost LiIon mi ponuka ist do sady 2S3P (cca 310g)
Chapem ze na prve miesta na sutazi by to nebolo, ale na hobby jazdenie za domom by to snad fungovat mohlo...
|
|
Nahoru |
|
 |
guchar
|
Napsal: ned 01.12.2019 9:16 |
|
Mazák
|
 |
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 4244 Bydliště: ČR Obrázky: 1
|
_ GENS ACE LiPo - 5000mAh 7,4V 2S1P HardCase LiPo Battery (50C) - 294g, 50C=250A trvale, 100C=500A max je u PECKA-MODELÁŘ mezi lepší 100C a horší 25C, ty C-ečka jsou trvale a maximální proudy jsou vždy 2x GENS ACE RS LiPo - 2S 5000mAh 7,4V 2S1P HardCase (100C) https://www.peckamodel.cz/b-100c-5000-2s1p-hardcase-10-r-gens-ace-lipo-hardcase-2s-5000-mah-rc-car-100cGENS ACE LiPo - 5000mAh 7,4V 2S1P HardCase LiPo Battery (50C) https://www.peckamodel.cz/b-50c-5000-2s1p-hardcase-10-gens-ace-lipo-2s-5000-mah-50c-2s1p-hardcase-lipo-batteryGens ACE LiPo Hardcase - 2S 4000 mAh 7,4V 2S1P 25C https://www.peckamodel.cz/b-25c-4000-2s1p-hardcase-8-gens-ace-lipo-hardcase-2s-4000mah-7-4v-2s1p-25c_ PECKA-MODELÁŘ prodává i Power Ion 2600 Sestavení Kapacita*: 2S3P, 4,2 / 5,2 [Ah], Hmotnost 270 [g], Trvalý proud* 75 / 60 [A], Špič. proud* 150 / 120, [A], Max. nab. napětí 8,4 [V], Nabíjecí proud 12 [A] * Zobrazené hodnoty platí pro akumulátory s kapacitou 2100 / 2600mAh https://www.peckamodel.cz/pi-rb-2600-power-ion-rb-2600_ Odtud TRVALE (LiPol 250A) vs Li-[Power2600]-Ion 60A, MAX. ( 500A) vs Li-[Power2600]-Ion 120A TRVALE poměr 25:6, MAX. 25:6, Tedy pro proudy LiPol je cca 4.2 krát slabší než (Power Ion) S Power Ion to nebude takové žihadlo jako s LiPol (hlavně při akceleraci) ale s "EKO" zrychlováním to pojede
|
|
Nahoru |
|
 |
dudaj
|
Napsal: ned 01.12.2019 10:09 |
|
Platící zákazník RCManie
|
 |
Registrován: 22.7.2012 Příspěvky: 3056 Bydliště: Zvole u Prahy Obrázky: 0
|
guchar píše: _ paulo chce v RC Short course 1:10 4x4 (Losi) místo Li-Pol použít 2S2P Li-Ion JETI 2600mAh Power Ion (VTC5A) Což není nemožné .
Proč to není možné ? Napětí bude nižší, takže poklesnou výkony i akcelerace, ale pokud nechce používat lipoly z nějakého důvodu, tak bych rád slyšel, proč není možná záměna. Prosím o kalkul odběrů.
_________________ www.3dfrezovani.cz
|
|
Nahoru |
|
 |
guchar
|
Napsal: ned 01.12.2019 10:15 |
|
Mazák
|
 |
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 4244 Bydliště: ČR Obrázky: 1
|
_ @dudaj ČJ umí co je v AJ zakázané tj. dvojí zápor(negaci) NENÍ NEMOŽNÉ význam JE MOŽNÉ (sri pro matení)
|
|
Nahoru |
|
 |
dudaj
|
Napsal: ned 01.12.2019 11:35 |
|
Platící zákazník RCManie
|
 |
Registrován: 22.7.2012 Příspěvky: 3056 Bydliště: Zvole u Prahy Obrázky: 0
|
Guchar - promiň špatně jsem četl.
_________________ www.3dfrezovani.cz
|
|
Nahoru |
|
 |
paulo
|
Napsal: ned 01.12.2019 13:23 |
|
Protřelejší uživatel
|
 |
 |
Registrován: 10.8.2008 Příspěvky: 107 Bydliště: Bytča
|
Regulator z comba v aute je pre prud max 120A...
|
|
Nahoru |
|
 |
dudaj
|
Napsal: ned 01.12.2019 13:52 |
|
Platící zákazník RCManie
|
 |
Registrován: 22.7.2012 Příspěvky: 3056 Bydliště: Zvole u Prahy Obrázky: 0
|
paulo píše: Regulator z comba v aute je pre prud max 120A... platí co jsem napsal prve, jestli tam máš stříďák, zapomeň na lion. Nedaj pro jeho výkony proud a zničíš je.
_________________ www.3dfrezovani.cz
|
|
Nahoru |
|
 |
ufon13
|
Napsal: ned 01.12.2019 15:25 |
|
Mazák
|
 |
 |
Registrován: 30.10.2011 Příspěvky: 1730 Bydliště: uhlířská lhota 74
|
dudaj píše: tvoje koloběžka jezdí 65 km /h ? Protože já když jedu na kole 50 tkou, tak si neumím představit tvých 65  . podle tachometru v autě co jelo za mnou ano, ale je to o strach při kolech o pruměru 25cm
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|