Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Spárování dronu s mobilem
PříspěvekNapsal: pát 22.02.2019 12:06 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 22.2.2019
Příspěvky: 6
Ahoj,

potřeboval bych radu s dronem Bayangtoys X22. Jsem začátečník, dron mám první den, a nedaří se mi jej spojit s telefonem. Zkoušel jsem 2 telefony a jeden tablet, žádný nenašel wifi dronu. Jediné, kde se zobrazuje, je notebook. Poradí někdo, v čem může být problém? Před Bayangtoys jsem zkusil dron Visuo XS812, kde se wifi zobrazila na tabletu a jednom telefonu.


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Spárování dronu s mobilem
PříspěvekNapsal: pát 22.02.2019 12:56 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.5.2008
Příspěvky: 1427
Bydliště: Hradec Králové
Obrázky: 0
Běž s tím do hráčkářství kde jsi tu hračku koupil, tam ti poradí. Zde je modelářské fórum a modely se řídí vysílačem...


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spárování dronu s mobilem
PříspěvekNapsal: pát 22.02.2019 12:59 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 22.2.2019
Příspěvky: 6
Děkuji za hodnotnou odpověď... Dron je samozřejmě řízen vysílačem, do telefonu má probíhat přenos z kamery...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spárování dronu s mobilem
PříspěvekNapsal: pát 22.02.2019 13:16 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.5.2008
Příspěvky: 1427
Bydliště: Hradec Králové
Obrázky: 0
Tak příště formuluj přesně... :wink:


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spárování dronu s mobilem
PříspěvekNapsal: pát 22.02.2019 13:47 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie
Uživatelský avatar

Registrován: 12.1.2013
Příspěvky: 1444
Bydliště: Pardubice
zape píše:
Ahoj,