Pravidla fóra


Pokud bude tlachání ve Smetišti zcela mimo téma modelářství, případně ohrožující pověst modelářství, bude příspěvek/téma odstraněno.
Životnost vláken bude 31dní. Pokud se neobjeví nový příspěvek tak bude vlákno likvidováno.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 214 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 09.01.2019 15:36 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 8.8.2017
Příspěvky: 325
Nechci zde znovu otevírat diskusi o dovozových autech takže za mně- pár set jsem jich viděl přímo v Německu,pár set dovezených u nás a pokud malinko použiješ dostupný kontrolní možnosti tak víš na čem jsi. Tím netvrdím že všechna auta jsou "čistá"Už jsem se nechtěl vyjadřovat k prvotnímu dotazu o koupi auta ale teď jsem si jen tak otevřel prodej nových a předváděcích aut a musím konstatovat že mior se svým plánem investovat 12-15 tis.É má větší možnosti koupě nového auta nežli jsem si myslel .Už za 10000 É jsou k mání (v ČR)jak jste tady uváděly Korejci ale i kupodivu i Citroen ,Peugeot,Ford,Opel,za 11000 É. Mišák, Suzo,....Tak si myslím že stačí rozum do hrsti a nové auto i za méně než 12000 É.může mít nového majitele miora.Strašáci budou vždy a všude a kdyby se měl člověk jimi naplno řídit tak by nemohl koupit vůbec nic.


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: stř 09.01.2019 16:14 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 9.1.2007
Příspěvky: 5947
Bydliště: Praha 8, ČR
Obrázky: 8
Nevím jak v SR, ale zde se dají sehnat třeba i tzv. referentská auta. Jsou (většinou) rok stará, servisovaná, bývají ve slušné výbavě a se znatelným snížením oproti funglovce. Prodává to přímo Škodovka. Kdysi jsem se o podobnou koupi zajímal, ale opravdu kdysi, takže nevím, jaké podmínky jsou dnes. Tam by se s 12 - 15k € měl tazatel bez větších problémů vejít (nějaký Rapid, nebo i Octávka). Navíc i v SR bude zřejmě existovat možnost využít Škoda Finance. Jen nevím, jestli je to forma leasingu, či spotřebitelského úvěru. Jinak jen na okraj, spotřebitelský úvěr je výhodnější v tom směru, že auto je hned tvoje a pokud jsi dobře bonitní klient, banka nechce většinou nějaké velké garance. Leasing nemá cenu popisovat, jeho klady a zápory nejspíš každý zná.

_________________
Hitec Aurora 9X


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 09.01.2019 18:36 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 18.8.2005
Příspěvky: 3949
Bydliště: Šternberk, ČR
Obrázky: 0
viz první strana viewtopic.php?p=1438189#p1438189 :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 09.01.2019 18:58 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 9.1.2007
Příspěvky: 5947
Bydliště: Praha 8, ČR
Obrázky: 8
Vlákno je už dnes tak dlouhé, že jsem tuto informaci buď přehlédl, nebo už zapomněl. Přiznám se, že jsem to sledoval jen sporadicky. Ale jak se říká, opakování - matka moudrosti :lol: .

_________________
Hitec Aurora 9X


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: čtv 10.01.2019 9:29 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.5.2008
Příspěvky: 1568
Bydliště: Hradec Králové
Obrázky: 0
zdzd píše:

Ne, to říká každý bazarista. Přitom třeba tahají auta z Itálie přes Německo, protože si pak za něj řeknou více. Navíc se tím komplikuje dohledatelnost a tachometr jde stočit více a bezpečněji...


Je totální blbost kupovat ojetinu přes podvodníky z AAA, nebo česko-slovenské bazaristy, páč je to převážně taky samej šmejd a klidně můžou být i v asociaci.
Pokud vím, jakou značku a model, jaký rok výroby chci koupit, tak není nic jednoduššího, než si najít odpovídající auto na stránkách německých autobazarů a že jich je požehnaně. Když mám vybráno, tak si podle VIN zjistím přes např. "vincheck", nebo "autodna" celou historii vozidla (kde bylo auto porpvé uvedeno do provozu, zda v Německu nebo jinde, informace o nehodách a změnách majitele a dokonce i to, zda auto nebylo provozováno jako taxi), za to těch pár stovek fakt stojí. Pokud mi vše vyhovuje, tak si "zabukuju" prohlídku (přístup solidních německých bazaristů je o poznání jiný, než českého šmejdu) :wink: Určitě nic nezkazím, když si sebou vezmu někoho, kdo o autech něco zná.
Ještě je předem dobré, pokud to auto neznám, nikdy jsem vybranou značku neměl, si zjistit na jaké případné bolístky je auto náchylné. Na každém autě bez vyjímky se na určitých kilometrech posírají různé věci. Dost se nechá zjistit na různých fórech, které má skoro každá značka auta.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: čtv 10.01.2019 22:56 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 8.5.2006
Příspěvky: 9107
Bydliště: Bratislava dnv SK
Než zo seba robiť profíka, prípadne aj spoliehať sa na to že profík ktorého si dokážem zo sebou zobrať do nemecka (?!) dokáže asi čuchom odhaliť za pár minút problém ktorý predajca v nejakom servise poriadne zakamufloval, to by som rátal radšej s tým že sa aj tak nič nezistí a nejaká vada tam byť vždy schovaná byť môže.

Takže si myslím že je rozumnejšie mať aspoň nejakú záruku - t.j. ten bazar.. tuzemský. Len ako snahu zabrániť tej najhoršej možnosti, že sa ukáže že išlo o šrot ktorý sa neoplatí opravovať, a dalo by sa možno od kúpy nejak odstúpiť, vrátiť to...
Nehovorím nič o aaa, aj keď aj od nich som už mal jedno auto - nič mu nebolo najazdil som na ňom cez 200tis - na to aké horory sa o nich píšu sa až čudujem že majú taký obrat..
Alebo kúpiť z toho nemecka auto cez tuzemského prekupníka čo si tým zarába (po objednaní dovezie prihlási a tak). Môže byť cudzí, len by mohol byť nejak overený.. tak aby on tiež nechcel aby s autom bol problém..
Najlepší pocit ale mám keď to je od nejakej fyzickej osoby, už od pohľadu slušnej a s jasným dôvodom k predaju.. a ideálne aby bol majiteľom aspoň pár rokov. Taký síce na slovensku môže mať stočené kilometre (ak sa nemýlim problém je to len pre bazáry), ale na tých mi nikdy príliš nezáležalo, nechápem ešte celkom, prečo to má byť až tak dôležité..
Len preboha nie od rodiny alebo dobrého priateľa - to príliš často nedopadne dobre.

Ale jediné čo si myslím že je podstatné, je že to je vždy lotéria - a cenu ktorej stratu by som fakt nerozchodil, by som asi do jazdeného auta nevrazil. Ostatne, nemusí sa ani pokaziť, stačí ho rozfláknuť.. To už radšej nové na hociaký úver (ešte stále sú úroky nízke) a mať ho s havarijnou poistkou..

Je to asi podobne ako s modelmi - nebudem lietať s modelom, ktorý si nemôžem dovoliť rozfláknuť.. (možnosť havarijnej poistky tu odpadá - našťastie, inak by to mohlo na letisku vyzerať ako na cestách..).


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 11.01.2019 6:20 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.5.2008
Příspěvky: 1568
Bydliště: Hradec Králové
Obrázky: 0
coro píše:
Než zo seba robiť profíka, prípadne aj spoliehať sa na to že profík ktorého si dokážem zo sebou zobrať do nemecka (?!) dokáže asi čuchom odhaliť za pár minút problém ktorý predajca v nejakom servise poriadne zakamufloval, to by som rátal radšej s tým že sa aj tak nič nezistí a nejaká vada tam byť vždy schovaná byť môže. Takže si myslím že je rozumnejšie mať aspoň nejakú záruku - t.j. ten bazar.. tuzemský. Len ako snahu zabrániť tej najhoršej možnosti, že sa ukáže že išlo o šrot ktorý sa neoplatí opravovať, a dalo by sa možno od kúpy nejak odstúpiť, vrátiť to...


Troufám si s tebou zásadně nesouhlasit a myslím, že nemáš páru o tom, jak to v prodeji ojetin chodí. V první řadě je naprosto rozdílný přístup čeko-slovenských a německých bazaristů. V případě těch česko-slovenských bazaristů, včetně těch co se živí dovozem je poměr 10% poctivců a 90% šmejdu. U německých je tomu naopak, usuzuji tak podle zkušeností mého známého, který se dovozem ojetin zabývá skoro 30 let. Nevím, kdy jsi naposledy viděl bazarovou kupní smlouvu na auto, ale mohu tě upozornit, že jedinou záruku, kterou podle takové smlouvy máš, je na "skryté vady". Jinak jsou ty smlouvy postavené tak, že se bazar prakticky vyvlíkne z odpovědnosti a stačí k tomu pár takových větiček "stav odpovídá stáří vozidla" nebo "kupující byl podrobně seznámen se stavem vozu", atd. Dokazování skrytých vad a odstoupení od kupní smlouvy je kapitola sama pro sebe, o tom nemá cenu se zmiňovat.

Citace:
Alebo kúpiť z toho nemecka auto cez tuzemského prekupníka čo si tým zarába (po objednaní dovezie prihlási a tak). Môže byť cudzí, len by mohol byť nejak overený.. tak aby on tiež nechcel aby s autom bol problém..


Toto beru spíše jako vtip dne...

Citace:
Najlepší pocit ale mám keď to je od nejakej fyzickej osoby, už od pohľadu slušnej a s jasným dôvodom k predaju.. a ideálne aby bol majiteľom aspoň pár rokov.


Tohle už je trošku jako "pohádka ovčí babičky". Ne že by se občas takový prodejce nenaskytl, ale většinou se lidé zbavují ojetin z nějakého zištnějšího důvodu, nežli je pomoc bližnímu, nebo konání dobra... :wink: Občas procházím inzerci aut a vždycky mne pobaví, když tam někdo prodává 10 let starou ojetinu, která má nalítáno 350 tisíc km, její reálná hodnota na trhu je 50.000,-Kč a ještě u toho uvede, "nové brzdové kotouče, nový výfuk, repas vstřiků a čerpadla, po generálce převodovky a podobné bláboly" :lol: Zatím jsem nepotkal člověka, který by do auta před prodejem nacpal dvakrát více peněz (to se držím při zemi), než za něj požaduje při prodeji. Možná se ale pletu a třeba nějaký takový "světec" mezi námi žije.

Citace:
Najlepší pocit ale mám keď to je od nejakej fyzickej osoby, už od pohľadu slušnej a s jasným dôvodom k predaju.. a ideálne aby bol majiteľom aspoň pár rokov. Taký síce na slovensku môže mať stočené kilometre (ak sa nemýlim problém je to len pre bazáry), ale na tých mi nikdy príliš nezáležalo, nechápem ešte celkom, prečo to má byť až tak dôležité..


Nevím jak u vás pod Tatrami, ale u nás pod Řípem je postih za stáčení tachometru pro jednotlivce i firmy. K tomu, že ti nezáleží na najetých km a nechápeš proč by to mělo být důležité se snad ani vyjadřovat nebudu, neb si myslím, že je to z tvé strany pouhý žert a pokud není, tak jsi první na světě, koho takového "znám".

Ale abych jen teoreticky neplkal, tak uvedu příklad nákupu ojetiny z vlastní zkušenosti. Jak už jsem psal, tak jezdím už více jak 30 let jen Fordy. Předposlední kousek bylo Mondeo 2,0 TDCi r.v. 2006, které jsem kupoval nové a za těch 12 let provozu vím přesně jaké má toto auto mouchy, co se může podělat a kam v takovém případě sáhnout. Nechci popisovat běžná opotřebení provozem, jako jsou brzdy, výfuk, atd., ale zaměřím se na motor a jeho "údajnou" bolístku, což je vysokotlaké čerpadlo a vstřikovací trysky. To je totiž "kámem úrazu" motorů TDCi se systémem přísunu paliva Common-Rail, ovšem ve většině případů zapříčiněný nesprávným provozem tohoto typu motoru bez rozdílu značky auta. Obecně naftový motor není vhodný na krátké jízdy, časté starty, couračky v zimě, zkrátka na jízdu převážně po městě. O to méně je to vhodné pro TDCi a to včetně lehké nohy na plynu. Samozřejmě, že běžným provozem se tyto díly opotřebují také, ale výše zmíněným stylem jízdy se optřebení značně urychluje. Na základě všech zkušeností si troufám tvrdit, že tento motor je držák, na cca 260 tisících km repas čerpadla a vstřiků za 50.000,- Kč, ale potom nájezd dalších krásných skoro 300 tisíc km, než šlo auto do recyklace.
A teď k tomu podstatnému, známému se toto auto líbílo a po pár hodinách diskusí u piva se rozhodl, že si pořídí ojeté. Vše se odehrálo v roce 2017. Pomohl jsem mu jej najít a podařilo se to na jednom německém autobazaru. Auto jsem přes VIN prolustroval, bylo po prvním majiteli, koupené a provozované v Německu, v plné palbě s nájezdem 280 tisíc km, servisní knížkou, za cca 120.000,-Kč. Při telefonátu s bazaristou, mi na férofku řekl, že bude potřeba udělat čerpadlo se vstřiky, proto ta cena.
Typický český dovozce by jej přivezl, nechal za pár korun vyčistit, na oko vyšperkovat a nadělil by ho nějakému chudákovi v česku za 220 až 250.000,-Kč. Ano, ono by ještě chvilku normálně jezdilo, jen by si při akceleraci trošku více pokuřovalo, sem tam by si motor skočil do nouzáku a nakonec by ten "černý Petr" zůstal na novém majiteli. Ale dobrých sto litrů doma, ne...? :mrgreen:
Po domluvě se uskutečnil výlet do Mnichova, bazarista velice ochotný, hodinu nás to nechal oblejzat, automaticky šlo auto na zvedák na prohlídku spodku, zkušebí jízda a dokonce nás pod jeho dohledem nechal napíchnout diagnostiku. Auto kamarád koupil, po převozu nechal udělat za 46.000,-Kč u STAHLGRUBER repas čerpadla a vstřiků a již skoro dva roky je naprosto spokojen.
A pointa je, že nezafinancoval nějakého zdejšího šmejda, ještě ušetřil a votom to je... :wink:


Naposledy upravil aviatik666 dne pát 11.01.2019 6:36, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pát 11.01.2019 6:21 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 9.1.2007
Příspěvky: 5947
Bydliště: Praha 8, ČR
Obrázky: 8
To stáčení kilometrů je v podstatě určitý podvod. Dotyčný to dělá s úmyslem zvýšit hodnotu. Tedy: ... v úmyslu získat neoprávněný prospěch uvede někoho v omyl či využije něčího omylu. Podobné znění bude i na Slovači. Proto (za sebe) nevidím důvod pro snahy různých politiků vytvořit samostatnou skutkovou podstatu, maximálně by stačil tak samostatný odstavec.
Jinak občas se objeví ve zprávách, že někdo koupil auto, zjistil problémy s provozem a následnou prohlídkou, že auto má najeto mnohem víc, než bylo deklarováno. Pamatuju zrovna na Passata, který měl reálně kolem 350000 km, ale při prodeji bylo uvedeno hodně pod 200t. Vačka byla skoro kulatá a ukazovali další problémy. Takové auto není na provoz, ale na GO. Prodejce si tímto způsobem přišel na slušný peníz, který by jinak nedostal.
Otázkou je, zda trvat (třeba) na vozidle s nájezdem DO 100t (90+), nebo se smířit s mírným překročením, např 105, nebo 110t. Tam stáčení o pár tisíc nemá v podstatě cenu a případný zisk není takový, aby to někomu stálo za to (ale stejně to některým za to stojí). V takových případech ten nájezd (rozdíl) skutečně nehraje až takovou roli.

Aviatiku, máš pravdu, vždycky jsem auto prodával že zištných důvodů, chtěl jsem koupit nové, tak co se starým a navíc to byla vždy nezanedbatelná částka k novému. Píšu nové , ale to myslím obecně, ať už bylo z druhé ruky, či opravdu nové. A pokud to nebyl protiúčet, tak jsem samozřejmě hrál i o nejvyšší možný "zisk", tedy cenu.

_________________
Hitec Aurora 9X


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pát 11.01.2019 6:51 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.5.2008
Příspěvky: 1568
Bydliště: Hradec Králové
Obrázky: 0
DAF píše:
Aviatiku, máš pravdu, vždycky jsem auto prodával že zištných důvodů, chtěl jsem koupit nové, tak co se starým a navíc to byla vždy nezanedbatelná částka k novému. Píšu nové , ale to myslím obecně, ať už bylo z druhé ruky, či opravdu nové. A pokud to nebyl protiúčet, tak jsem samozřejmě hrál i o nejvyšší možný "zisk", tedy cenu.


Otázka nákupu, či prodeje ojetin je složitá. Bohužel pověst a praxe se stáčením tachometrů většiny bazaristů, včetně spekulantů s dovozem aut v česku tomu moc nepřidá. Hůř jsou na tom snad jen Poláci. V rodině máme dvě auta, jedno je benziňák na ježdění po nákupech a na couračky a jedno nové tzv. "hodobóžové", kterým jezdím delší pracovní cesty a na dovču. Jo a ještě jsem si na rychlé přesuny po městě pořídil skútra, páč ten provoz je někdy na posrání... :wink:


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pát 11.01.2019 8:12 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.3.2010
Příspěvky: 1349
Bydliště: Praha 9, Horní Počernice
Jen taková drobnost - jelikož nejsem automechanik a každý trochu zkušenější bazarník mě utáhne na vařenou nudli, nechal jsem si doporučit auditora. Není zrovna zadarmo, ale když si spočítám, kolik peněz mi ušetřil, určitě se mi vyplatil - velmi slušné jednání, auto prolejzá tak důkladně, že se z toho potí i obsluha, fakt spokojenost. Snad to nebude chápáno jako reklama, jsem jenom hodně spokojenej zákazník (stejně, jako kamarád, od kterého jsem dostal tip) - takže http://priki.cz/.

_________________
Startuji čím dál častěji, ale počet přistání, po kterých se letadlo nedá odnést v jedné igelitce, se i nadále limitně blíží nule...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 11.01.2019 8:29 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 9.1.2007
Příspěvky: 5947
Bydliště: Praha 8, ČR
Obrázky: 8
V něčem pomůže třeba pravidelně vyplňovaná servisní knížka. Ovšem dá se sehnat náhradní, takže když se chce, dalo by se to přepsat na lepší údaje a přetočit. To ale spekuluju. Pokud jsem prodával auto, mohl jsem garantovat mnou ujeté kilometry. Pokud jsem měl auto z druhé ruky, tak jsem musel (mohl) věřit údaji předchozího majitele. Když má ojeté auto v knížce přibližně stejný nájezd mezi garančkami, dá se věřit celkovému údaji. To by musel někdo už v průběhu provozu stáčet tachometr před každým servisem pravidelně, aby se to nepoznalo.

_________________
Hitec Aurora 9X


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pát 11.01.2019 10:38 
Mazák
Mazák

Registrován: 28.2.2014
Příspěvky: 1210
Bydliště: Blatnica, SR
Prax je taká, že kilometre ani knižka nemajú žiadnu výpovednú hodnotu /obidve sú väčšinou sfalšované alebo s neúplnými údajmi/. Nie je problém si dať tú knižku napečiatkovať do aleluja, dokonca si kľudne tú pečiatku sám vyrobím s údajmi z orsr.sk.
Servisnú knižku mám prázdnu, čistú, dokonca v Renaulte mi povedali na prehliadke, že všetko je elektronicky evidované, že to netreba dávať do papierovej knižky.
Treba si uvedomiť, že staršie auto tak ľahko nejde prefinancovať, ako nové. Aby ešte dotyčný nemusel zakladať byt, dom, to už by bolo dosť na hlavu.
Auto je spotrebák, a ak niekto takéto procedúry absolvuje kvôli spotrebáku, jeho voľba.
V cene od 12 - 15 000 eur ponúka skoro každá automobilka nejaké NOVÉ modely, nakoľko tento segment je dosť na vzostupe, narozdiel od vyššej triedy, ktorá je na zostupe.
Samozrejme, zas tu môže nejaký odborník napísať, že nové autá za 12 - 15 000 eur sú nepovedené paródie. Minule som čítal odbornú recenziu na Ford Mondeo Vignale, následne som prešiel na druhú recenziu v diskusii k článku a "řval jsem smíchy". Auto v pohode ale urobili do neho "paródiu na výbavu". Každopádne sa kupuje väčšinou iba ako firemné, čo bolo v teste niekoľkokrát zdôraznené.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 11.01.2019 11:24 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 9.1.2007
Příspěvky: 5947
Bydliště: Praha 8, ČR
Obrázky: 8
Máš pravdu, že servisní knížka by se dala zfalšovat. Jestli je zfalšovaná většina či menšina, o to se hádat nebudu. Odhadoval bych, že spíše menšina. Ne každý už dopředu počítá s tím, že při prodeji zahraje na kupce betla. Navíc by se to vyplatilo u větších a dražších aut, u Fabie (navíc HTP) nikoliv. Také se poměrně malé (menší) množství prodává "na ulici", značná část chodí právě přes bazary. A k záznamům o servisu, když tam dávám auto, zapisují údaje o servisu a posílají k výrobci. Také se mi stalo, a byl jsem na to dopředu upozorněn, že se mi může výrobce, resp jeho zastoupení zde, ozvat s anketou na spokojenost. Takže by měly jít určité věci k vozidlu ověřit i touto cestou, pokud uživatel servisuje kde má.

_________________
Hitec Aurora 9X


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pát 11.01.2019 11:43 
Mazák
Mazák

Registrován: 28.2.2014
Příspěvky: 1210
Bydliště: Blatnica, SR
Ja mám dobré skúsenosti s autobazárom Darex. Kupoval som tam 8 ročné auto, s ktorým som jazdil ďalších 8 rokov.
Treba brať aj do úvahy fakt, že bazár má vynikajúcich servisákov a nepekne tlačí pri výkupe na ceny. Tým pádom ostáva konkurencie schopný oproti jednotlivcom.
Vždy som to bral tak, že ak to bazár vykúpil, tak je v obstojnom stave, keďže nejakú rozbitú plečku by ťažko ďalej predal.
Skôr obtiahne nejaký sedlák, ako značkový autobazár, ktorému ide okrem iného aj o vlastné meno a to nehovorím, že podlieha určitým kontrolám a ďalším inštitúciám.
V roku 2017 som pomáhal riešiť situáciu, kedy bola zakúpená A8-ka za cca 12 000 eur, samozrejme španielský dovoz a predajca /fyzická osoba zo SR/ ho nechcela odhlásiť a ťahala ďalšie a ďalšie 500-eurovky od kupujúceho. Nakoniec ho po známosti odhlásil, znova prihlásil s vybavením všetkého možného ako auto bez TP. Tú tortúru by som zažiť nechcel. Ak by sa ho neujal konkrétny policajt, nemá ani prachy a ani auto.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 11.01.2019 12:40 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 9.1.2007
Příspěvky: 5947
Bydliště: Praha 8, ČR
Obrázky: 8
Špatná volba pro koupi z druhé ruky také nebude návštěva salónu, kde v rámci běžného prodeje nových aut, mají i bazar. Pokud se tam najde auto, které si tam původní majitel a také ho tam servisoval. Auto znají, vědí o něm všechno a takový prodejce (autosalon) si nebude chtít říznout ostudu.

_________________
Hitec Aurora 9X


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 214 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz