Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 19.08.2018 20:08 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 4.6.2017
Příspěvky: 4
Zdravím,

před pár dny mi přišel Wizard X220S od firmy Eachine (https://www.banggood.com/Eachine-Wizard-X220S-FPV-Racer-Omnibus-F4-5_8G-72CH-VTX-30A-Dshot600-2206-2300KV-800TVL-CCD-ARF-p-1155399.html?rmmds=myaccout-bottom-viewhistory__3).
Po jeho otevření jsem musel vyměnit kabel pro spojení s vysílačem, který mám (https://www.geekbuying.com/item/Flysky-FS-iA6B-2-4G-6CH-Receiver-PPM-Output-with-iBus-Port-Compatible-Flysky-i4-i6-i10-Transmitter-359072.html) ,jelikož tam byl jiný než měl být. To naštěstí ale nebyla v podstatě žádná překážka.

Poté jsem dron (asi) úspěšně spojil s ovladačem (Flysky i6) a dálě jsem pokračoval s počítačem, kde jsem přes CleanFlight provedl pár úprav. Jsem celkem nováček v tomto hobby, takže jsem se inspiroval tímto videem:

Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz - asi od 22. minuty - a vše zatím šlo bez problémů.

Zádrhel ale nastal, když jsem už měl všechno hotové a zkusil spustit motory. Prostě ať jsem zkoušel cokoliv, motory se nerozjely. Myslím si, že problém je v odemčení, jinak mě nic nenapadá. Podle toho nastavení, co jsem udělal, by se motory měl odemknout jedním ze spínačů, ale nejde to. Taky jsem ještě zkoušel normální odemčení, které je dané určitou pozicí joysticků na ovladači, bez úspěchu.
Když jsem se pak ještě jednou díval v PC na nastavení drona, zjistil jsem, že ani CleanFlight nedostává žádné signály od ovladače.

Je možné, že chyba je jinde než si myslím, ale jinak mě opravdu nenapadá, čím by to mohlo být. Taky je možné, že jsem prostě jen udělal nějakou začátečnickou chybu nebo něco přehlídl.

Pokud s tímto má někdo nějaké zkušenosti a zná řešení, prosím o radu.

Díky předem.


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: pon 20.08.2018 6:24 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.2.2015
Příspěvky: 819
Bydliště: Chlumčany (PJ)