Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Svist Reichard_teziste
PříspěvekNapsal: pát 17.08.2018 12:10 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 21.9.2011
Příspěvky: 158
Bydliště: Svitavsko
Prosim o radu majitele tohoto vetrone: V manualu je uvedeno teziste 60 - 65 mm od nabezky. Odpovida realite nebo je nutne znatelne posunout? Diky.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Svist Reichard_teziste
PříspěvekNapsal: pát 17.08.2018 12:18 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 24.4.2016
Příspěvky: 283
Bydliště: Nove Zamky
Obrázky: 0
Je to 1kg vetron treba nastavit podla manualu a skusit zaklzat,ked bude pekne klzat treba ho vytiahnut do vysky a spravit DIVE test


Přílohy:
dive-test-jpg.jpg
dive-test-jpg.jpg [ 30.84 KiB | Zobrazeno 1426 krát ]

_________________
Belanka Decathlon ,MDM FOX
Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Svist Reichard_teziste
PříspěvekNapsal: pát 17.08.2018 13:31 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 31.3.2005
Příspěvky: 912
Bydliště: Val.Mez.
Ta modrá a červená je prohozená ne?

_________________
www.rckozmodrom.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Svist Reichard_teziste
PříspěvekNapsal: pát 17.08.2018 13:39 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 24.4.2016
Příspěvky: 283
Bydliště: Nove Zamky
Obrázky: 0
Urcite nie.Na vysvetlenie ak je tazisko prilis vpredu model bude tahat za cumakom a tym padom v klzavom lete zrychlovat pokial sa nedostane do vodorovneho letu az po stupanie tam mu zase rychlost prudko klesa a kedze je tazisko prilis vpredu cumak zacne klesat a to stiahne cele lietadlo a takto to pokracuje stale teda pokial nevyklesa vysku a nedosadne.

_________________
Belanka Decathlon ,MDM FOX


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Svist Reichard_teziste
PříspěvekNapsal: pát 17.08.2018 14:32 
Mazák
Mazák

Registrován: 4.7.2012
Příspěvky: 1886
Bydliště: Havířov
Já jsem myslel taky asi jako zz, že když je těžiště moc vpředu, tak jde model čůmákem dolů. Když je naopak moc vzadu, tak model tzv. houpá.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Svist Reichard_teziste
PříspěvekNapsal: pát 17.08.2018 16:39 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 21.9.2011
Příspěvky: 158
Bydliště: Svitavsko
No ja tomu divetestu rozimim tak, ze pri tezisti prilis vpredu trimuji VOP nahoru, aby letelo +|- rovne a proto pri DT ma model temdenci vyplavavat... nebo je to blbost?
Jinak kdyby byly nejake zkusenosti s tom Svistem ....jakekoliv, budu moc rad za kazde info. Dik


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Svist Reichard_teziste
PříspěvekNapsal: pát 17.08.2018 17:24 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 17.8.2011
Příspěvky: 556
Bydliště: Ružindol,SK
Obrázky: 9
skôr to je tak aj ťažký na zadok húpe, ak na predok ide dolu ako šíp :wink:

http://www.vekamodel.cz/aerodynamika-a- ... ni-modelu/

v tom linku je to správne vysvetlene len je to celkom na spodu, Je to tak ako som napísal hore!

_________________
Futaba FC-16, Frsky Taranis +


Naposledy upravil ingwarr dne pát 17.08.2018 17:39, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Svist Reichard_teziste
PříspěvekNapsal: pát 17.08.2018 17:37 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 24.4.2016
Příspěvky: 283
Bydliště: Nove Zamky
Obrázky: 0
Honza71 píše:
No ja tomu divetestu rozimim tak, ze pri tezisti prilis vpredu trimuji VOP nahoru, aby letelo +|- rovne a proto pri DT ma model temdenci vyplavavat... nebo je to blbost?
Jinak kdyby byly nejake zkusenosti s tom Svistem ....jakekoliv, budu moc rad za kazde info. Dik



DIVE test sa robi az potom ked je lietadlo vytrimovane a leti rovno na to ti sluzi zaklzanie,a samozrejme ak mas tazky cumak musit vyskovku podvihnut co tiez prispeva k spominanemu chovaniu pri teste.
Ako vidim kazdy chape dive test po svojom a ako badam celkom mylne ak si myslite ze sa mylim odporucam si danu test trosku nastudovat na internete je toho vazne dost popisane.

_________________
Belanka Decathlon ,MDM FOX


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Svist Reichard_teziste
PříspěvekNapsal: pát 17.08.2018 17:40 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 17.8.2011
Příspěvky: 556
Bydliště: Ružindol,SK
Obrázky: 9
dive test je o niečom inom :wink: na internete je niekedy veľa hľúpostí, riadim sa tým čo bolo v modelari za socializmu a nie tým čo si kto teraz mysli a da na net :!:

tu je obrázok aj pre lajka pochopitelný


Přílohy:
ťažisko.JPG
ťažisko.JPG [ 74.63 KiB | Zobrazeno 1221 krát ]

_________________
Futaba FC-16, Frsky Taranis +
Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Svist Reichard_teziste
PříspěvekNapsal: pát 17.08.2018 18:31 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 24.4.2016
Příspěvky: 283
Bydliště: Nove Zamky
Obrázky: 0
ingwarr píše:
dive test je o niečom inom :wink: na internete je niekedy veľa hľúpostí, riadim sa tým čo bolo v modelari za socializmu a nie tým čo si kto teraz mysli a da na net :!:

tu je obrázok aj pre lajka pochopitelný


Nebudem sa s tebou hadat ale ver ze takto to nie je spravne.Uz sa necudujem ze vela ludi sa potom stazuje ze vyrobca nespravne udava tazisko.

Napriklad: http://www.lsmodel.cz/odkazy/optima_3.html
alebo https://www.rc-zoom.cz/jak-postupovat-p ... elu-2-dil/

_________________
Belanka Decathlon ,MDM FOX


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Svist Reichard_teziste
PříspěvekNapsal: pát 17.08.2018 19:53 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2016
Příspěvky: 215
Ingwarre domotal si to. Vyplavávání větroně po jeho rozjetí není známkou těžkého ocasu, protože v normální rychlosti letí rovně a nehoupe. Je prostě natažený (velký úhel seřízení) a ve větší rychlosti se to projeví přehnaným vztlakem tak prostě vyskočí nahoru.

_________________
Jeti DC-16
F4U Corsair (Saito FG-60R3), Swift 2, VSB-66 Orlice 4,35m, Sopwith Pup 1,35m, Mustang P51


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Svist Reichard_teziste
PříspěvekNapsal: pát 17.08.2018 20:01 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 17.8.2011
Příspěvky: 556
Bydliště: Ružindol,SK
Obrázky: 9
f4u píše:
Ingwarre domotal si to. .


ja nepišem o Dive teste :wink:
airspace.cz 2013/11 nemožem vložit link som tu cezTV, aj v afganistane padol B747 že bol ťažky na chvost pri štarte, ak by sa to stalo v 11000 by to aj vybral :mrgreen:

_________________
Futaba FC-16, Frsky Taranis +


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Svist Reichard_teziste
PříspěvekNapsal: sob 18.08.2018 9:15 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 15.12.2013
Příspěvky: 46
Bydliště: ROSICE , čR
ingwarr píše:

ja nepišem o Dive teste :wink:
airspace.cz 2013/11 nemožem vložit link som tu cezTV, aj v afganistane padol B747 že bol ťažky na chvost pri štarte, ak by sa to stalo v 11000 by to aj vybral :mrgreen:


Ten uvolněný transportér poškodil mechanizmus přestavování vodorovného stabilizátoru a s tím se to nedalo zachránit. Pokud by jenom popojel do zadní polohy tak by to posádka zvládla i při startu - jak to potvrdily zkoušky.

R.

_________________
Taranis + , Stinger,Phoenix 2000, Marabu XL,Hotwing 1200,Algol , Phantom 300,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Svist Reichard_teziste
PříspěvekNapsal: pon 20.08.2018 10:45 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 21.12.2004
Příspěvky: 194
Bydliště: Praha
pánové .. Tomix a Ingwarr vložili na první pohled o 100% rozdílné obrázky oni jsou ale přece stejné!!!!! stačí se zamyslet co při Dive testu seřizuji, čím a z čeho vycházím, když začínám u volňásku a RC.

Ten od Tomixe je pro realizaci Dive testu u RC modelu to pravé. Pokud jste podobnou věc zkoušeli ani snad nemůžete napsat něco jiného. Jak již zaznělo.. vždyť se nejedná jen o polohu těžiště ale seřízení celého eroplánu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Svist Reichard_teziste
PříspěvekNapsal: pát 14.09.2018 8:21 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 20.2.2011
Příspěvky: 496
Bydliště: Telč
Jak píše Tomix: Předpoklad je, že máme vytrimováno na rovný let (to je důležitý!). Když pak při dive testu vybírá pád moc rychle (houpe), znamená to, že je těžký na hlavu (což kompenzuje ve vodorovným letu ta vytrimovaná výškovka). Ubere se olovo z čumáku a vytrimuje znovu.
Nedávno jsem to dělal u jednoho svýho opravenýho elektro větroně. Lítal normálně, ale nebylo to ono. Uděla sem dive test a vybíral pád okamžitě. Hned sem vyndal spoustu zátěže pryč a dotrimoval. Teď lítá skvěle. Dokonce se spravilo i vzpínání při motorovným letu.

_________________
http://www.inventurakrajiny.cz/sipka/
http://semos333.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz