Pravidla fóra


Očekává se čestné jednání na obou stranách. V případě nežádoucího chování bude vše zveřejněno.
V okamžiku kdy inzerát již neplatí, tak inzerát editujte a do Předmětu napište text: KOUPENO, bude odklizen moderátory.
Poptávky po výrobě na CNC zadávej pouze v sekci CNC nabízím poptávám, pro vstup čtěte pravidla CNC poptávky.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Koupím - 3D tisk prstenec ke světlu
PříspěvekNapsal: čtv 24.05.2018 14:57 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 19.8.2005
Příspěvky: 3730
Bydliště: Šternberk, ČR
Obrázky: 0
Zdravím.
Nebyl by někdo ochoten vytisknout prstenec ke světlu podle fotek? Nejsem technik, tak prosím o shovívavost ke kótám. Pokud by nějaká chyběla, tak doplním, popřípadě prstenec zašlu poštou k vlastnímu odměření. Potřeboval bych dva kusy.

Je to z venkovního světla obráceného na jih a slunko spolu s teplem už mi 2 takové prstence sežraly (časem se rozpadly), takže bych to potřeboval z materiálu, který tomuto působení odolá, je-li takový. Cenu respektuji.


Přílohy:
a.jpg
a.jpg [ 64.36 KiB | Zobrazeno 767 krát ]
b.jpg
b.jpg [ 64.16 KiB | Zobrazeno 767 krát ]
c.jpg
c.jpg [ 170.7 KiB | Zobrazeno 767 krát ]
d.jpg
d.jpg [ 119.31 KiB | Zobrazeno 767 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: čtv 24.05.2018 15:50 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 19.12.2007
Příspěvky: 305
Bydliště: Jelivářov
Ještě doplň sílu stěny a výšku..

Vytiskl bych ti to, ale nemám tento materiál.. Ideální by byl ASA materiál...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 24.05.2018 16:30 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 19.8.2005
Příspěvky: 3730
Bydliště: Šternberk, ČR
Obrázky: 0
Síla stěny je 2,5 mm a výška prstence je 43 mm.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 24.05.2018 18:13 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2010
Příspěvky: 6104
Bydliště: Nový Bydžov
Obrázky: 14
Nacelnik píše:
Vytiskl bych ti to, ale nemám tento materiál.. Ideální by byl ASA materiál...


Co to máš za strojovnu že se ti tam vejde kruh 250 mm?


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pát 25.05.2018 11:43 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 19.12.2007
Příspěvky: 305
Bydliště: Jelivářov
Celeron píše:

Co to máš za strojovnu že se ti tam vejde kruh 250 mm?


Mám HEVO, vlastní stavba. 305x295x253mm


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 26.05.2018 19:32 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.1.2014
Příspěvky: 441
Bydliště: Zlín
Ahoj, taky muzu vytisknout, z PETG. Jsem ze zlina, ale neni problem predat treba v olomouci, zabrehu...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 26.05.2018 20:36 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 19.8.2005
Příspěvky: 3730
Bydliště: Šternberk, ČR
Obrázky: 0
Dík, to by bylo super. Ten PETG vydrží přímé sluneční světlo a teplo na jihovýchodní straně baráku? Ptám se, aby se to opět za 2 roky nerozpadlo.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 26.05.2018 21:29 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 8716
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Upřesni a doplň míry v obrázcích. Ten kroužek je kuželový? Můžu ti vytvořit data STL, ale nevytisknu. :wink:


Přílohy:
a.jpg
a.jpg [ 130.25 KiB | Zobrazeno 331 krát ]
b.jpg
b.jpg [ 123.73 KiB | Zobrazeno 331 krát ]
d.jpg
d.jpg [ 133.81 KiB | Zobrazeno 331 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 26.05.2018 22:18 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 19.8.2005
Příspěvky: 3730
Bydliště: Šternberk, ČR
Obrázky: 0
Jak jsem psal, nejsem strojař a tak se omlouvám, za chyby.

K obrázku a:
248 mm je vnější rozměr a ano, ten prstenec je mírně kuželový. Vnitřní míra 242 je tam blbě. Měla by být 243-2x tloušťka stěny, tedy 238 mm.

K obrázku b:
Originál, podle kterého to měřím je šišoid a ten průměr vychází průměrem ze 2 směrů spíše 243 mm.

K obrázku d:
Výstupek je vysoký 2 mm a dlouhý 11 mm. Ty výstupky kolem díry jsou tuším jen pro zpevnění okolí díry, aby se to neprohýbalo, není to nějaký doraz. Jsou vysoké 10 mm od základny a ta ploška mezi nimi je vysoká 2 mm a v podstatě dává materiál pro zapuštění šroubu.
Přikládám detaily.


Přílohy:
e.jpg
e.jpg [ 46.57 KiB | Zobrazeno 317 krát ]
f.jpg
f.jpg [ 39.28 KiB | Zobrazeno 317 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 26.05.2018 22:46 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 8716
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Jestli chceš, tak to zítra namaluju a data ti sem přiložím.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 26.05.2018 23:17 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 8716
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Tu rozteč otvorů pro šrouby změř přímo na telese svítidla, protože ten otvor mi vychází až k té stěně (k rohu).


Naposledy upravil Lark dne ned 27.05.2018 9:19, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 27.05.2018 9:19 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 8716
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Než vygeneruju STL, tak pro jistotu zkontroluj rozměry, hlavně rozteč těch otvorů pro šrouby a těch zobáčků. Mě to připadá, že ty zobáčky jsou jako nějaká "centráž", tak jestli tak jestli jsou správně i ta jejich šířka, výška a mezera mezi nimi. Taky ta mezera mezi zobáčky a bočnicí, nezapadá tam nějaký plech? Rozměry není problém upravovat. To PDFko je okótovaný výkres.


Přílohy:
Nahled.png
Nahled.png [ 289.07 KiB | Zobrazeno 260 krát ]
Ramecek.pdf [86.03 KiB]
7 krát
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 27.05.2018 10:53 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 19.8.2005
Příspěvky: 3730
Bydliště: Šternberk, ČR
Obrázky: 0
To tedy hledím. No, když se to umí, vypadá to jednoduše. :-) Díky moc.

Přeměřoval jsem to podle výkresu a střed té díry je skutečně 5 mm od okraje a průměr díry je 4,5 mm. Při tom když se na tu díru dívám z druhé strany (zevnitř), tak mezi dírou a stěnou jsou cca 1,5 mm (viz fotka e.jpg). Nechápu to. Jediné co mě napadá, je že ta stěna je dole o něco tenčí a proto se to taky v tom místě působením slunka rozpadlo. Takže možná rozteč mezi dírami změnit 233 na 232. Ono to není tak kritické, šroub má možnost pohybu na výšku zobáčků, které se opírají o těleso světla. Podle toho jak to funguje nemusí být mezi zobáčky a stěnou mezera a možná bude i lepší, když to bude spojené. Alespoň to bude víc zpevněné.

Prosím ještě o úpravu tvaru zahloubení.


Přílohy:
Výstřižek.JPG
Výstřižek.JPG [ 20.67 KiB | Zobrazeno 248 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 27.05.2018 11:08 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 2.1.2012
Příspěvky: 338
Bydliště: PRAHA
v 3d tisku se vubec nevyznam ale celkem by me zajimalo jak se takove hranate zahloubeni ze spodni strany da udelat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 27.05.2018 11:37 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 19.8.2005
Příspěvky: 3730
Bydliště: Šternberk, ČR
Obrázky: 0
vitahavlicek píše:
v 3d tisku se vubec nevyznam ale celkem by me zajimalo jak se takove hranate zahloubeni ze spodni strany da udelat

Dobrá připomínka. Je vidět, že se v 3D tisku nevyznám také. ;-) Stojanovou vrtačku ale doma mám ...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz