Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problém s těsným pouzdrem na trubku.
PříspěvekNapsal: stř 16.05.2018 16:25 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 8.2.2013
Příspěvky: 161
Ahoj, při spojování křídel mi jde trubka celkem ztuha do pouzder. ( Při lepení pouzdra do křídel, se to buď trochu stáhlo, nebo ohnulo.....). Pouzdra jsou 500mm dlouhá v každém křídle, proto vybrušování asi moc nepřipadá v úvahu. Nevěděl byste někdo o nějakém fíglu, jak je trochu uvolnim, stačilo by maličko, jen aby to chodilo o trochu lehčeji. Děkuji


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
PříspěvekNapsal: stř 16.05.2018 16:48 
Administrátor serveru
Administrátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 25.4.2003
Příspěvky: 8406
Bydliště: Praha, ČR
Obrázky: 298
Blog: Zobrazit blog (3)
Pokud má trubka rezervu, tak obrousit trubku. Případně vyměnit za trubku s tlustší stěnou a obrousit.

Zkusil bych hledat kde je problém. Třeba je to jen lokální.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 16.05.2018 18:11 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 2585
Bydliště: Zvole u Prahy
Obrázky: 0
pokud tam trubka jde, ale ztuha , tak stačí opravdu jemným smirglem přebrousit . Pokud je to prohnutý, nepomůže nic . Ono by mělo být vidět po vysunutí trubky, kde a jak to drhne . Určitě zůstala nějaká stopa .

_________________
www.3dfrezovani.cz


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: stř 16.05.2018 23:03 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.10.2011
Příspěvky: 1327
Bydliště: uhlířská lhota 74
pro dlouhé broušení v trubkách používám dlouhou trubku z mosazi průměru 2-6mm se zářezem a v zářezu plátek smirkového plátna.
Dá se tím klidně i metr daleko trpělivě obrousit vnitřek jakékoli trubky , otáčky vrtačky zajistí odstředivé přitlačení smirku dle potřeby.
Upozornuji , že v uhlíku to jde až moc rychle..... bohužel vlastní zkušenost :wink:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 17.05.2018 17:36 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2010
Příspěvky: 6431
Bydliště: Nový Bydžov
Obrázky: 14
Nepíšeš, zda to je motorák a Al trubka.
Jestli ti Al trubka "černí" od vibrací motoru, tak to černý svinstvo je takový neklouzavý. Zkus trubku a pouzdro vytřít hadrem namočeným v lihu nebo čistým benzínu, Stačí kus klacku asi polovičního průměru a hadr chytit do proříznutí v klacku. Mě tohle dělá Funtána na ZDZ90 a zatím to vždy zabralo.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: čtv 17.05.2018 19:39 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 8.2.2013
Příspěvky: 161
Ahoj, děkuji za rady. Trubka je 40x1, ještě starý, poctivý dural, ponese to 14-15kg letadlo o rozpětí 3100mm, proto se mi jí moc zbrušovat nechce a také je vše nově udělané, tak je to ještě nezšpiněné. Vybrušovat pouzdro jsem zkoušel, ale moc se mi to nedařilo, matlalo se to a moc to nebralo, protože se nato nedal v té délce moc vyvinout tlak , i když jsem to lepil s trubkou uvnitř asi nějaká výztuha nato více tlačí a prohybá to, spíš jsem přemýšlel, zda trubku ohřát nebo nějakou chemii....


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: sob 19.05.2018 22:14 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.4.2010
Příspěvky: 6431
Bydliště: Nový Bydžov
Obrázky: 14
Trubku neohřívej, téměř všechny slitiny hliníku nad 200 stupňů zásadně mění mechanický vlastnosti většinou na horší.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: macil, Woita a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz