Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 19.11.2017 13:55 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.7.2009
Příspěvky: 775
Bydliště: Hodonín
Ahojte,

pořídil jsem kompresor Scheppach HC 24 https://kompresory.heureka.cz/scheppach-hc-24/.
Po rozbalení byla na zátce mazání cedulka, že je nutno napnit olejem - přitom podle olejoznaku již tam olej je.
Vývody vzduch jsou tam dva - je nutno tedy jeden zaslepit, když z toho budu tahat jen jednu hadici?
A doporučte mi prosím jaký k tomu pořídít odlučovač oleje.
Díky za rady.
Pavel


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
PříspěvekNapsal: ned 19.11.2017 14:21 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 9866
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Jestli je již s olejem, tak bych to bral jen jako výstrahu, aby si hlídal stav oleje. Jinak z těch obrázků není moc jasné jaké jsou tam koncovky a jak jsou ty vývody zapojené, protže na obrázcích jsou různé varianty. Přes vzduchojem se připojuje výstup s redukčním ventilem, pro připojení stříkací pistole. A druhý vývod může být bez regulace, klidně i přímo z kompresoru, třeba pro ufukování, nebo huštění pneumatik. Pokud na nich jsou koncovky pro rychlospojky a není připojená hadice spotřebiče (pistole stříkací, na ofuk, bruska...), tak žádný vzduch neuniká. Pokud jsou tam ale jen závity, tak je dobré ty rychlospojky namontovat. Jinak je výhodnější redukční ventil i s filtrem a odlučovačem, něco jako tenhle a na stříkání barev je dobré do přívodu k pistoli zařadit ještě filtr. Problém ale je, že by to asi znamenalo úplně předělat ty výstupy, protože třeba pro ten redukčák s odkalovačem, je pod tím rozvodem málo místa.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 19.11.2017 15:35 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.4.2010
Příspěvky: 10487
Bydliště: Nový Bydžov ČR
Obrázky: 14
Mám podobnej, ale dvouválec s nápisem Parkside, jinak stejnej výrobce. Na tý rozvodný trubce je z jedný strany pojistnej ventil, občas chce zatáhnout za kroužek a vyzkoušet ho aby nezarezl. Na tý samý straně je manometr tlaku v kotli a výstup bez redukování. Na druhý straně je redukční ventil, manometr redukovanýho tlaku a výstup redukovanýho tlaku.
Kterou máš variantu, s vrtulí k převozní rukojetí a nebo na druhou stranu? Koukni se taky, jestli trubka z kompresoru jde do kotle jinde, než kde je připojená rozvodní trubka. Jedna z těch variant má vše do jednoho výstupu a to je pro stříkání naprostá katastrofa, olej a voda z válce kompresoru se nemůže vysrážet v kotli ale jde přímo do rozvodný trubky. S tím se bez dodatečnýho odkalovače stříkat nedá. Pokud jde vzduch nejdříve do kotle, tak přídavnej odlučovač není při malý relativní vlhkosti v nasávaným vzduchu nutnej, stačí vysrážení v kotli, ale s dodatečným filtrem před pistolí je to lepší. Nezapomeň občas odpustit z kotle vodu a olejovou emulzi spodním šroubem. Lepší je při tom mít v kotli 1-2 bary, přetlak líp vyhází tem bordel.
Jirka


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: ned 19.11.2017 23:02 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 13.8.2011
Příspěvky: 33
Jsem druhý, Celeron to již napsal, jak to vlastně je. Jeden vývod je redukovaný tlak a druhý bez regulace.Mám podobný kompesor Schepach a olej zatím neubývá, jen je potřeba občasná kontrola. Vláďa


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz