|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Golfista
|
Napsal: čtv 16.11.2017 12:41 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.11.2008 Příspěvky: 1465 Bydliště: Dobruška
|
Bovdeny, žádný problém. Páky jsou z duralu 1mm, táhla laminát v plastu, na konci ocel 1mm drát. Bez jištění, snadno a rychle rozebíratelné. Trup je dlouhý 1650mm. Příloha:
V14.JPG [ 102.46 KiB | Zobrazeno 2465 krát ]
Příloha:
T07.JPG [ 58.74 KiB | Zobrazeno 2465 krát ]
_________________ Snažím se stavět letadla tak, aby i po havárii jsem se nemusel stydět za to, jak vypadají vevnitř.
|
|
Nahoru |
|
|
Golfista
|
Napsal: čtv 16.11.2017 12:47 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.11.2008 Příspěvky: 1465 Bydliště: Dobruška
|
Jeden stejný model mám s kulovými čepy místo drátů. Jde to rozebírat a zase skládat bez šroubování. Ale dráty se mi zalíbili víc. Pro kulové čepy je tam málo místa, ale jde to.
_________________ Snažím se stavět letadla tak, aby i po havárii jsem se nemusel stydět za to, jak vypadají vevnitř.
|
|
Nahoru |
|
|
Martin72
|
Napsal: čtv 16.11.2017 17:30 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 6.11.2015 Příspěvky: 59 Bydliště: Kolín
|
Taky mi tu leží elektrovětroň Opál-E a čeká na stavbu a budu řešit podobné, uvažoval jsem nad kulovým čepem a táhlo z uhlíku nebo klasicky smrkový nosník a zasunout do trupu nějaké vodítko aby se to neprohýbalo.
|
|
Nahoru |
|
|
Grugh
|
Napsal: čtv 16.11.2017 18:57 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 24.11.2013 Příspěvky: 627 Bydliště: Praha 10, ČR Obrázky: 9
|
Golfista píše: Jeden stejný model mám s kulovými čepy místo drátů. Jde to rozebírat a zase skládat bez šroubování. Ale dráty se mi zalíbili víc. Pro kulové čepy je tam málo místa, ale jde to. A není problém, že u drátů bez kulových čepů se ti táhlo kroutí podle výchylky (protože osa čepu drátu není rovnoběžná s osou kormidla)?
|
|
Nahoru |
|
|
TomasC
|
Napsal: čtv 16.11.2017 19:24 |
|
Administrátor serveru
|
|
|
Registrován: 24.4.2003 Příspěvky: 10752 Bydliště: Praha Hloubětín ČR Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
|
To není dramatický problém. Výchylky nejsou velké. U Ariany V6 jsem měl motýlkové plochy jen jako VOP, spojené jen v drátěném čepu a chodilo to dobře.
|
|
Nahoru |
|
|
SKAY
|
Napsal: čtv 16.11.2017 19:38 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.12.2003 Příspěvky: 910 Bydliště: stud. zbys.
|
lanovod, uhlikova trubicka, vidlicky, kulaky, vse funguje jento tam nacpat nebo serva primo do kormidel
|
|
Nahoru |
|
|
Golfista
|
Napsal: čtv 16.11.2017 22:03 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.11.2008 Příspěvky: 1465 Bydliště: Dobruška
|
Grugh píše: A není problém, že u drátů bez kulových čepů se ti táhlo kroutí podle výchylky (protože osa čepu drátu není rovnoběžná s osou kormidla)? Tento systém jsem sestavoval a vymýšlel dost dlouho. Šlo mi taky o extrémně jednoduché a hlavně rychlé rozebrání větroně. Když se blíží bouřka na závodech, tak je každá vteřina dobrá. Táhla jezdí lehce a přesně. Chce to ale seřídit geometrii pohybů. Zrovna dělám další stejný trup a první zkoušky chodu táhel s výškovkou jsou perfektní. Měl jsem obavy o vydření díry v duralu na drážky. Ale i to je ok. Po třech letech lítání, je vše stejné, jak na začátku. Drží to a bez vůle.
_________________ Snažím se stavět letadla tak, aby i po havárii jsem se nemusel stydět za to, jak vypadají vevnitř.
|
|
Nahoru |
|
|
Genagen
|
Napsal: pát 17.11.2017 11:51 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 8.1.2010 Příspěvky: 1657 Bydliště: Praha
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Nemam s tim osobni zkusenost, ale videl jsem, ze lide pouzivaji obycejny bowden na konci do L. Predpruzi ho, zahaknou a zajisti buzirkou. Jedina pakarna je, ze clovek ztraci ty buzirky. Ale muze si jich nakrajet do zasoby.
Mel to takhle reseny treba etalon XL od LS Model (byt nema motyla, ale problem je identicky)
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|