Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Spitfire od výrobce Thunder Tiger
PříspěvekNapsal: sob 21.10.2017 20:22 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 21.10.2017
Příspěvky: 6
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jestli má někdo zkušenosti s nákupy v tomto obchodě, nebo konkrétně s tímto modelem: http://www.steva.cz/zbozi/12120/Spitfir ... r-OBL-.htm
Případně pokud máte nějaké rady co a jak s tímto konkrétním modelem, protože pokud jde o stavbu RC letadel, tak jsem úplný začátečník a chtěl bych si to vyzkoušet na něčem "levném". Nic o moc levnějšího jsem nenašel, většinou tak kolem 1 500Kč. Těch 500 navíc za to, že to bude Spitfire mně opravdu nezabije.
Děkuji za odpovědi.


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Spitfire od výrobce Thunder Tiger
PříspěvekNapsal: sob 21.10.2017 20:43 
Mazák
Mazák

Registrován: 15.2.2016
Příspěvky: 501
Bydliště: Frýdek-Místek
Pokud jsi úplný začátečník, tak si nejsem jistý jestli je model Spitfire vhodná volba. Podle mě by to chtělo nějaké hodnější letadlo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spitfire od výrobce Thunder Tiger
PříspěvekNapsal: sob 21.10.2017 21:07 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 26.3.2009
Příspěvky: 476
Bydliště: Praha
Obrázky: 2
Jako začátečník si vyber něco, co je schopné letět pomalu a stabilně. To malý model druhoválečné stíhačky rozhodně schopen není.
Poohlédni se po něčem z EPP. Pěnový polystyren, z kterého je tento Spitfire, se moc dobře neopravuje. A nejsem si jistý, jestli to vůbec ještě bude k mání, je to dost stará stavebnice.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Spitfire od výrobce Thunder Tiger
PříspěvekNapsal: sob 21.10.2017 21:25 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 21.10.2017
Příspěvky: 6