Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 804 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 54  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: čtv 28.06.2018 13:35 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.2.2015
Příspěvky: 841
Bydliště: Chlumčany (PJ)
Obrázky: 0
Absolutne nevim jak. :lol: ale ten model je uz celkem komplikovany, pujde to?

_________________
Taranis X9D+


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: čtv 28.06.2018 13:42 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.1.2014
Příspěvky: 448
Bydliště: Zlín
Nemam obvykle problem prevest z ploch do tel, zpet to musi jit taky. Muzes mi poslat model, mrknu na to. Delam taky v SW(zpet uz ti to ale neposlu, delam v 2018, zpetne nekompatibilni. Pokud to ovsem pujde, napisu ti navod)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: čtv 28.06.2018 13:46 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 9356
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Já myslím, že jestli STL vytváříš z ploch, nebo těles, je asi jedno, protože to STL jsou stejně jeno povrchové skořepiny z těch trojúhelníků. Pokud je ale vymodelovaná tloušťka stěny, tak je ta skořepina samozřejmě dvojitá a při malé tloušťce s tím může mít slicer problémy, ale s tím už zkušenost nemám.


Naposledy upravil Lark dne čtv 28.06.2018 19:12, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: čtv 28.06.2018 13:51 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.1.2014
Příspěvky: 448
Bydliště: Zlín
Prave, 3dlab dela modely jako plochy, s3d je bere jako plochu, proto s nimi maji jine slicery problem. Jsou to jen slupky, zebra namaji objem atd. Testoval jsem a s3d pak plochove modely slicuje opravdu bez problemu.
Myslim ze objemove telo a samostatna plocha je v stl odlisene.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: čtv 28.06.2018 14:45 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 9356
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
qeex píše:
Myslim ze objemove telo a samostatna plocha je v stl odlisene.

To nechápu jak? STL jsou vždy jenom povrchové plochy vytvořené z trojúhelníků a je jedno jestli vznikly z ploch, nebo solidu (plného tělesa). Rozdíl může být jen v tom, jestli ten výchozí model byl z ploch a nebyl kompletně uzavřený. To ale i slicery berou jako chybu.


Naposledy upravil Lark dne čtv 28.06.2018 19:11, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: čtv 28.06.2018 14:47 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 2609
Bydliště: Zvole u Prahy
Obrázky: 0
Lark píše:
a při malé tloušťce s tím může mít slecer problémy, ale s tím už zkušenost nemám.


Pokud udělám desku na svislo o tl. stěny nepatrně větší než je tlouštka jednoho perimetru, vygeneruje jednu linku . V podstatě pokud chci něco hodně subtilního s neuzavřeným bokem , dá se i takto .

_________________
www.3dfrezovani.cz


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: pát 29.06.2018 18:29 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 2609
Bydliště: Zvole u Prahy
Obrázky: 0
odzkoušel jsem ASU od dd
zůstanu u ní a ABS dodělám co mám a končím .
Je maličko pevnější ve spáře . A lze tisknout větší objekty . Váha podobná , vteřiňák drží fest a není tak cítit . Navíc je odolná UV.
Je pružnější než ABS, ale na na úkor tuhosti. Spíš bych řekl, že ABS se začne prohýbat o něco dřív - testuji filament tak , že jej ohýbám na váze a sleduji průhyb co ukazuje váha . Není to ideální, ale je to poznat v porovnání s ostatními materiály . v podstatě to na průhyb a sílu to jde za sebou PLA, ASA, ABS, a nejmenší silou ohnu PET .

_________________
www.3dfrezovani.cz


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: pát 29.06.2018 22:52 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 2.8.2008
Příspěvky: 1222
Bydliště: Pelhřimov
Obrázky: 1
Dobře se to čte, že ASA se Ti taky zamlouvá :)

A nezkoušel jsi, jestli to jde taky vyhladit ve výparech acetonu? Já to z lenosti dodnes nevyzkoušel.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: sob 30.06.2018 5:27 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 17.1.2015
Příspěvky: 923
Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
Zkousel jste nekdo tisknout letadlo od Kraga models?
Libi se mi ten napad s vyztuhou uhlikem.

_________________
Extra VA 330 X3, Azero Robin, Twinstar, K3600, Sea Beaver
JETI DS-16


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: sob 30.06.2018 7:11 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 2609
Bydliště: Zvole u Prahy
Obrázky: 0
martin z píše:
Dobře se to čte, že ASA se Ti taky zamlouvá :)

A nezkoušel jsi, jestli to jde taky vyhladit ve výparech acetonu? Já to z lenosti dodnes nevyzkoušel.


zatím ne, ale je to stejně rozpustné v acetonu, tak by problém být neměl.
Já výpary nepoužívám. já několikrát po sobě natírám lehce štětcem. sice při vyschnutí to udělá bílý šlem, ale po nástřiku lakem zmizí.

_________________
www.3dfrezovani.cz


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: sob 30.06.2018 7:35 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 2609
Bydliště: Zvole u Prahy
Obrázky: 0
Vážka píše:
Zkousel jste nekdo tisknout letadlo od Kraga models?
Libi se mi ten napad s vyztuhou uhlikem.


ne. Ale udává nízké váhy, což je fajn . Konstrukce trupu asi v pohodě . Ale křídla budou s povrchem kosodélníkových ploch . To asi moc dobrý není . Lítat to bude , ale to už bych radši tisknul žebra a náběžku a odtokovku podélně zvlášť. Ale když takovouhle konstrukci, tak proč ne z balzy . Bude lehčí, pevnější a odolnější při nátazu. A budu to mít mnohem rychleji .
Tisknul jsem košíčky pro kytky do akvaria . Konstrukci jsem dělal podobně - obdelníkové stojiny (ale vybrané ovály - ne kosodelníky) pevnost a tuhost žádná.
Když bych už potahoval letadlo, tak roviny bych dělal z balzy, nebo frézoval z překližky - to je hned udělaný. A tisknul obloukové plochy . 500 kč není zas tak moc za model . Co člověk to názor , takže třeba se ti to líbit bude . :)

_________________
www.3dfrezovani.cz


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: sob 30.06.2018 15:54 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 23.11.2016
Příspěvky: 140
Bydliště: Frýdek-Místek
Obrázky: 2
Vážka píše:
Zkousel jste nekdo tisknout letadlo od Kraga models?
Libi se mi ten napad s vyztuhou uhlikem.



Mám zakoupen od něj větroň, ještě jsem netiskl, ale na ten akrobat nejsou moc pozitivní reakce ohledně konstrukce
https://www.rcgroups.com/forums/showthr ... ed-acrobat


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: sob 30.06.2018 18:30 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 17.1.2015
Příspěvky: 923
Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
Děkuju za postřehy :wink:

_________________
Extra VA 330 X3, Azero Robin, Twinstar, K3600, Sea Beaver
JETI DS-16


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: pon 09.07.2018 11:34 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.2.2015
Příspěvky: 841
Bydliště: Chlumčany (PJ)
Obrázky: 0
Panove, jak je na tom tisk z ASA filamentama ohledne letadel, zkousel nekdo?
Bugatti ted ceka na elektroniku a ja nevim roupama co modelovat dal a nekde jsem cetl o tomhle filamentu, ze by to snad melo byt o neco lepsi nez PLA, hlavne lepe brousit apod.

btw dost me zaujala tahle letadla :)


Přílohy:
piaggio-pc7.jpg
piaggio-pc7.jpg [ 47.84 KiB | Zobrazeno 608 krát ]
c561.jpg
c561.jpg [ 47.43 KiB | Zobrazeno 608 krát ]

_________________
Taranis X9D+
Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: 3D tisk modelů letadel
PříspěvekNapsal: pon 09.07.2018 12:01 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 2609
Bydliště: Zvole u Prahy
Obrázky: 0
psal jsem o ní o pár řádků výš .
Musíš tisknout v komoře a do 15 cm strany na podložce . Pak už je riziko teplotních změn .
tisknu Albika 120 % na 70 edf .


Přílohy:
20180708_174810.jpg
20180708_174810.jpg [ 93.27 KiB | Zobrazeno 599 krát ]
20180708_174819.jpg
20180708_174819.jpg [ 70.29 KiB | Zobrazeno 599 krát ]
20180709_125924.jpg
20180709_125924.jpg [ 72.83 KiB | Zobrazeno 599 krát ]

_________________
www.3dfrezovani.cz
Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 804 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 54  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz