Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 22.05.2016 16:01 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 22.5.2016
Příspěvky: 4
Zdravím,

jsem začátečník, pořídil jsem si nedávno vrtulník MJX F-49 , létal jsem, přistál jsem. Ale když jsem chtěl opět vzlétnout tak vrtulník se točí stále dokola, letí nahoru a točí se dokola, pomocí zadní vrtule. Pravděpodobně to bude zadní vrtulí, takže jsem se na ní podíval ale když vrtulník držím v ruce vrtulka zadní funguje bez problému a ozubené kolečka na sebe doléhají, napadlo mě zda to není nějak v nastavení ovladače, protože v tom se nevyznám, jinak bych se rád zeptal zda někdo neví co by to mohlo být za problém či jak to vyřešit.

Předem děkuji za odpověď a omlouvám se za moje laické vyjádření, ale opravdu jsem začátečník. :D


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: ned 22.05.2016 17:36 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 5.2.2016
Příspěvky: 57
neduh F -49 je zadni motor ,ktery odchazi velmi brzy, jedina pomoc upgrade na stridak pokud mozno i na predek.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 22.05.2016 17:45 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 9.3.2013
Příspěvky: 468
Bydliště: Blansko
odstrn vzadu prevodovku a dej moturek z 9100 + vrtulku....vse vyjde asi na 120 kc a mas po problemu nadlouho.....


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 22.05.2016 18:51 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 22.5.2016
Příspěvky: 4
milagros píše:
odstrn vzadu prevodovku a dej moturek z 9100 + vrtulku....vse vyjde asi na 120 kc a mas po problemu nadlouho.....



Jak je to myšleno? Jestli chápu dobře tak koupím motůrek a vrtulku za 120 Kč? Mohu se zeptat kde to seženu? Děkuji


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 22.05.2016 19:10 
Nováček serveru
Nováček serveru

Registrován: 22.5.2016
Příspěvky: 4