Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 18.04.2017 21:10 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 29.1.2004
Příspěvky: 5883
Bydliště: Týn nad Vltavou
Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
K autotrimu: to je něco jako záchrana u některých bezpádlovek, jen zachraňuje jiný druh nešikovnosti. Optimální samozřejmě je nemuset tuhle "berličku" za kterou se platí (a nemůže za to Kalousek) využívat, hlavně pokud člověk nerozumí tomu jak funguje a jak moc za její použití platím (záleží taky na bezpádlovce - ...cenzura...). Kapišto?

A taky bacha, z čeho se to studuje. Pak se ti může stát, že z ověřené literatury zjistíš info typu:

Citace:
Pro evolucionistické paleontology je velkou záhadou, jak vysvětlit náhlé vyhynutí dinosaurů, na které geologické vykopávky ukazují. Co jej způsobilo? Změna teploty? Změna rostlin? Na tuto otázku najdete mnoho vědeckých vysvětlení, např. nápor tepla od meteoritu; savci pojídající dinosauří vajíčka; abnormální onemocnění hypofýzy dinosaurů; změny v koncentraci kyslíku; přemnožení, stárnutí atd. Teorie, která v současnosti převažuje, říká, že naši planetu zasáhl velký vesmírný předmět, ze kterého se uvolnilo tak obrovské množství prachu, že došlo na celé měsíce k zatmění slunce a následkem toho zemřelo velké množství rostlin a živočichů. V této teorii jsou ovšem značné mezery, protože vymření proběhlo pouze u některých druhů živočichů. Mnohé rostliny a živočichové (včetně těch slabých v poměru k dinosaurům) tuto katastrofu zdárně přežili.

Není pochyb o tom, že když Bůh poslal do archy zvířata, aby je zachránil od potopy, byly mezi nimi jen ty druhy, které sám původně stvořil. Nejsou důkazy o tom, že by dinosauři byli také uvedeni do archy. Nejlepším vysvětlením ze všech je, že Bůh je nezachránil v arše, ale nechal je vyhynout jako následek celosvětové záplavy.


zdroj: http://www.bibleinfo.cz/questions/746.html

A nejenže budeš zhruba stejně nevzdělaný jako předtím, ale ostatní z tebe navíc budou mít srandu. Což není nic špatnýho pro ty, kteří vědí jak autotrim funguje, ale je to fakt matoucí pro ty co to nevědí (a v rámci zachování strategie "on tu radí, to bude asi nějaký odborníg" si od tebe nechají poradit). A když nastavíš potopu místo meteoritu, můžeš se dostat od opravdickýho lítání k "alternativnímu létání" - to je když utrácíš za náhradní díly a šroubuješ rozbitý brtulník.

Ale já jsem jen letadýlkář co lítá v 99% s polystyreňákama. Co já o tom vim, žejo.

_________________
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
PříspěvekNapsal: úte 18.04.2017 21:20 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 29.1.2004
Příspěvky: 5883
Bydliště: Týn nad Vltavou
Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
Jo a ta jedna vzpěra na trubce... má mimochodem i pozoruhodně dementní vlastnosti nejen z hlediska rozkladu sil, ale především tlumení vibrací/kmitů. Fixnout něco ve dvou bodech nebo ve třech je jen drobný rozdíl. Což věděli i dinosauři, proto měli dost nohou.

_________________
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: úte 18.04.2017 21:55 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 485
Ta"autotrim" funkcia nie je na nic, ved sa da prist na uzitocne veci vdaka nej, ako to napisal aj baui. Myslel som to iba v tom slova zmysle, ze ide pekne nastavit vsetko aj bez "autotrim" a netreba si na to spolahnut, ze u niektorych FBL jednotkach ta funkcia to presne nastavenie urobi za nas, sice teoreticky by aj mala, v praxi sa nemusi to vzdy vychadzat. ... Nechcem doporucovat nikomu, aby odmontoval jednu vzperu, ukazal som iba, ze pojde aj to, ale urcite nie vzdy. Tak, ako som pisal, na tom ulahcenom KDS Q ziadne problemy s tym nemam, vrtulnik vazi iba 710g, lietam s 2200mAh/3S baterkou celych 8 minut, takze nie tvrde 3D. ... Co sa tyka tu rovnovahu, nech kazdy pride z vlastnej skusenost na to sam, aky ma vplyv mat nadvahu v predu, ci v zadu, na pravej, alebo na lavej strane vrtulnika.

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 17.05.2018 12:16 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 485
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lebo som dostal od vas velku podporu, s KDS Q som to nevzdaval. :lol: ... Nevzdaval, lebo ma stale bavi experimentovanie s tym vrtulnikom, no a mam k tomu este aj nahradne diely.

Teraz to vyzera tak, je prerobeny na 4S baterku. Hmotnost bez kabiny s baterkou, ako je na fotke, je 703 g.
Příloha:
KDSq1.jpg
KDSq1.jpg
[ 66.49 KiB | Zobrazeno 3095 krát ]


Příloha:
KDSq2.jpg
KDSq2.jpg
[ 70.36 KiB | Zobrazeno 3095 krát ]


Příloha:
KDSq3.jpg
KDSq3.jpg
[ 90.04 KiB | Zobrazeno 3095 krát ]


_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 17.05.2018 12:18 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 485
CopterX DFC hlava je nic moc a doska cykliky hadzala. Dosku cykliky uz som vymenil na Tarot, hlavu inokedy. :D ... Potrvrdim, lebo o tom uz padla na tom fore rec, ze ked niekto chce novu 'rotorovu hlavu komplet' pre 450 a pre 5 mm-ovy hriadel, ze sa oplati kupit Tarot DFC rotorovu hlavu a s nicim inym laborovat sa neoplati. ... No nie preto lebo je DFC, ale preto, lebo je presny a kvalitny vyrobok a da sa na to suciasky kupit zvlast za rozumnu cenu. Ved to je dolezita vec, aby rotorova hlava a doska cykliky bola na urovni, presne vyrobena. Inac konkretne tu samotnu desku cykliky: http://gogo-rc.com/store/index.php?rout ... ct_id=1814 da sa pouzivat aj pre normalnu FBL hlavu. ... Ale pozor!, to je uz to iste, co je na CopterX: http://gogo-rc.com/store/index.php?rout ... ct_id=3287
Příloha:
KDSq4.jpg
KDSq4.jpg
[ 89.15 KiB | Zobrazeno 3092 krát ]


Příloha:
KDSq5.jpg
KDSq5.jpg
[ 92.69 KiB | Zobrazeno 3092 krát ]


Příloha:
KDSq6.jpg
KDSq6.jpg
[ 85.15 KiB | Zobrazeno 3092 krát ]


Tie zlte "nohy" som kupil tu: http://gogo-rc.com/store/index.php?rout ... &limit=100 za tri stvrtiny dolarov :) a tak som usporil dalsich 6g-ov na vahe.

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 24.05.2018 14:56 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 485
To je ten 12 polovy, 400 W-ovy motor s 1200KV:
Příloha:
KDSq8.jpg
KDSq8.jpg
[ 115.16 KiB | Zobrazeno 2952 krát ]


S tymto motorom a s 4S baterkou a kvoli znizenej hmotnosti, vrtulnik z energetickej stranky je velmi dobry! Po 8 minutoveho letu motor je len mierne zohriaty, regulator a baterka su vlazne, serva su studene, clanky 1600 mAh-vej 4S baterky su vybite na 3,75V. ..Otacky cca; 2600 rpm a pri tych otackach vrtulnik je schopny zalietat aj o nieco viac, ako len gulatu akrobaciu. Na to, ze vydrzi vo vzduchu osem minut, ma slusny vykon, lieta s prekvapujucou lahkostou a je dost obratny, to aj vdaka tomu, ze rotorova hlava je pomerne nizko. ... (Priemer rotora je 716 mm, hmotnost 703g)


No a na motore je 16T pinion od Lynxheli;
Příloha:
KDSq7.jpg
KDSq7.jpg
[ 45.27 KiB | Zobrazeno 2952 krát ]


bez volnobezky, ako to Lynxheli vyriesil, bezkompromisne. :D .............. Tie pastorky, ktore boli vymyslene pre miniProtos, odstranili vlastne tu najvacsiu slabost miniProtosa. ........... Nenapisal by som, ze volnobezka na 450-ke je zbytocna, avsak k tomu, aby clovek uspesne autorotoval, nestaci len volnobezka, ze jo. ..To ale mozem napisat, ze na KDS-Q nechyba mi volnobezka, napriek tomu, ze z neho chyba. :D

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 23.06.2018 22:50 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 485
Medzitym mal som jednu havariu s "tichym" KDS, musel som vyrovnavat hlavny hriadel, vymenit chvostovu trubku a rozlucit sa s listamy. ... Som prekvapeny, ale na otackach priblizne 2200, vrtulnik prerfektne zvladne akrobaciu, ani pri loppingu nezapadava, no a je taky tichy, ze je to naozaj parada! A naozaj :) uz je maximalne tichy, aj motor ma tichy chod, aj listy su fajn, mensie otacky, mala hmotnost, to vsetko sa do toho keca, aj okrem ticheho jednoremenoveho pohonu. A vydrzi az 10 minut na jednu baterku! ............ Na tom, ako sa teraz lieta na tych nizsich otackach, podielaju aj tie strare-dobre, 20g-ove FB listy:
Příloha:
KDS Quiet.jpg
KDS Quiet.jpg
[ 93.21 KiB | Zobrazeno 2698 krát ]


Inac aj na Protose mam FB listy a je to bezva.

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 02.07.2018 15:23 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 485
Dnes som zalietal s KDS Q, po 10 minutoveho letu v clankoch zostal 3.80V ! Na tych pomalobeznych otackach zhruba 2200, vtras nie je ostry, je idealny trebars pre trening lietania v inverte; a tak som sa snazil cim viac ho udrzat na chrbte a tak lietat do predu, do zadu, na bok a polokruhy. :) Na cely kruh v inverte este stale nemam odvahu, napriek tomu, ze na simke uz mi to ide fajn. Neriskujem, snazim sa vyhybat padom. ..No a KDS Q aj v inverte stoji na mieste jak pribity, parada!

Nahradne diely pre KDS 450 Quiet este su; http://www.kds-rc-helishop.nl/index.php?cPath=33_81 , len postovne je otrasne drahe odtial a niektore suciastky oproti HK tiez. Z Hong-Kongu sucastky objednat uz sa velmi neda; http://www.myrcmart.com/kds-450q-quiet- ... 2_163.html , asi vdaka tomu, ze Holandsko ziskal cinsku firmu KDS. ............. No kym je tam este "back order" a nie "sold out", aj nadej je. :D

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 06.07.2018 22:06 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 485
Su na tej stranke aj absolutne vynikajuce veci, za bezkonkurencnu cenu: http://www.myrcmart.com/index.php?osCsi ... s590qrf7i7

Napriklad ten zdroj pre nabijacku a teraz za este nizsiu cenu: http://www.myrcmart.com/power-supply-in ... -4181.html ..Pouzivam to uz stvrty rok.
Příloha:
RCX zdroj.jpg
RCX zdroj.jpg
[ 266.92 KiB | Zobrazeno 2470 krát ]




A konkretne tie zlte-cierne RCX motori (seria "BE") su naproste spicky! Kvalita jak bejk! http://www.myrcmart.com/brushless-motor ... =3&sort=2a
Příloha:
RCX motor.jpg
RCX motor.jpg
[ 242 KiB | Zobrazeno 2470 krát ]


Tie motori su pre lietadla, ukazem neskorsie na fotkach, ako to prerobim pre helinu. ..Ked medzi nimy najdete motor s pozadovanymi parametrami, nevahajte! ....................................... Kaslem na to, ci je to reklama, alebo nie, dolezite je, aby ste o tom vedeli. :)

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 10.07.2018 22:44 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 485
Hlavny rotor v inverte netlaci vzduch na konstrukciu vrtulnika, ale nasava cez nej. ......................... To uz bolo niekde pisane, ze helina ma rychlejsie vstupanie v inverte. ..No aj z toho vypliva a uz to mam aj odskusane, ze ked by sme vydrazali v inverte celu dobu pocas lietania, ziskali by sme zhruba desat percentneho letoveho casu naviac, spotreba z baterky je zhruba o desat percent menej v inverte teda, oproti normalneho, ale aj oproti akrobatickeho lietania, kedy lietame aj normalne, aj v inverte. ... Vsak len kvoli tomu asi nikto nebude lietat celu dobu v inverte, to len tak zo zaujimavosti. :wink: .............. Telemetriu nemam, neviem co vsetko sleduje, telemetria by to mala potrvrdit tiez.

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 30.12.2018 23:49 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 485
RCX motor prerobim tak, ako na Protos a to som uz ukazal na fotke tam, tu uz sa k tomu nevraciam.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vdaka tomu uzasnemu odlahcenemu KDSQ uz zalietam kruhy a osmicky v inverte a uz nie len na simulatore! Juheeej :!:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Este nieco, jeden zlepsovak:
Příloha:
KDSq13.jpg
KDSq13.jpg
[ 34.55 KiB | Zobrazeno 1829 krát ]


Loziska vrtulkoveho hriadela su extremne zatazene, niekedy vela ani nevydrzia. ..Na vrtulkovej strane v tom puzdre su dve uzke otvorene loziska, hriadel vrtulky ma teda trojloziskove ulozenie podobne, ako som urobil u hlavneho hriadela.
Příloha:
KDSq14.jpg
KDSq14.jpg
[ 89.51 KiB | Zobrazeno 1829 krát ]


Vela to pomoze, hlavne, ked nemame loziska spickovej kvality. Rad by som videl podobne riesenie, ci zlepsovak niekde na novej heline, mam na mysli toho zdvojnasobnenia loziska. :wink: (puzdro moze byt ine :lol: )

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 13.01.2019 20:42 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 31.3.2015
Příspěvky: 324
Bydliště: Košice
Ahoj, myslím si, že 3 ložiská tak, ako si ich dal, nemajú zmysel.
Ložiská majú vôľu v radiálnom aj v axiálnom smere. Preto sa môže trochu natočiť. Takže, ak sa to samostatné natočí, druhú stranu obmedzuje to z ložísk, ktoré sa skôr oprie. To tretie je tam zbytočne. Odporúčam Ti napr.: http://gogo-rc.com/store/index.php?rout ... uct_id=427 Je to najlepší domček, aký som zatiaľ mal.
A ak dovolíš, mám jeden nápad pre Teba. Spoj rám v bodoch pri podvozkoch nejakými pásnicami alebo tak. Lebo si vyhodil spodnú dosku rámu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 13.01.2019 21:00 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 485
Dakujem Ujovko! ......... Pasnice? To je tvoje riesenie. :D

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Naposledy upravil helipali dne sob 26.01.2019 16:39, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 13.01.2019 21:19 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 31.3.2015
Příspěvky: 324
Bydliště: Košice
Ahoj, nerozumiem, čo to s tým má? Všimol som si na fotkách, že používaš dvojdielny podvozok. Vynechal si spodnú dosku rámu. Ja by som uvažoval o jeho náhradnom zviazaní.
Ty si nikdy nehavaroval? Ja mám za sebou pádov za vagón. Možno je to spoločensky nevhodné, ale padajú aj iní majstri a na verejnosti.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 13.01.2019 21:31 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 485
Havaroval, a vypadalo to podobne. :( ............... To vsetko, co som o KDSQ na fotkach ukazal, k tomu som napisal aj to, ze preco je tak, mozes to precitat, netreba tu robit zbytocne 'halo' z veci. ..No ked chces, tvoju verejnu fotku odstranim odtial.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Inac, z KDSQ urobil som unikat :wink: , take nikto na svete nema a nevypada to spatne, ani technicky. Aj to je volaco, ze tu helinu este mam a stale v lepsom stave. ...........A nedostal som tu za to ani jedno dobre slovo, vsak precitajte cele vlakno pozorne a potom myslite si, co chcete. :|

KDS Quiet-450 bol povodne tak max. na 20 startov. Preto asi zmyzol z obrazovky! :lol: A to je skoda, lebo je to unikat aj povodne, lebo je najtichsi rc vrtulnik, okrem niektorych uplne malickych mikrovrtulnikov, samozrejme. ........ Dnes u mna vydrzi podstatne viac bez toho, aby som na to musel sahat. Ano, aj to je uspech a mam z toho radost. V dobrom pocasi, kedy velmi nefuka mozem s nim lahke akro trenovat az 10 minut na jednu baterku. ... Oplati sa niekedy aj niektore starsie vrtulniky zachovavat.

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Naposledy upravil helipali dne čtv 17.01.2019 10:45, celkově upraveno 9

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz [Bot] a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz