Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1084 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 69, 70, 71, 72, 73
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: pon 01.04.2019 21:19 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 454
Podarilo sa znizit hmotnost Protosa bez baterky a bez kabiny na 1020g :!: To uz zalezi na hmotnosti baterky a kabiny, celkova hmotnost moze byt medzi 1400 a 1450g, kedze pre taky lahky Protos vystaci aj 350-380g-ova baterka. ..Idem postupne, co vsetko som zmenil:

Odstranil som ten plastovy diel; podlozku baterky, ktory sluzil aj pre vystuzenie predneho ramu, takze vymedzovacie valceky su dolezite aj kvoli vystuhy teda a hlavne ten nad vodiacimi kladkamy remena:
Příloha:
kladky.jpg
kladky.jpg
[ 47.98 KiB | Zobrazeno 565 krát ]


Příloha:
hrany.jpg
hrany.jpg
[ 132.62 KiB | Zobrazeno 565 krát ]


Příloha:
baterka.jpg
baterka.jpg
[ 122.07 KiB | Zobrazeno 565 krát ]


Baterka je polozena priamo na hrany karbonoveho ramu, v gramoch je to najlahsi sposob uchytenia baterky. Zo spodu na okraji baterky je paska nalepena, co povodne sluzi pre izolaciu okien, no a tu je preto, aby baterka nezosmykla a fakt velmi pevne drzi. ... Na dnes tolko. :)

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: pát 05.04.2019 12:41 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 454
Dolny plastovy diel som neodstranil, len som ho rozoznamil s pilou, pilnikom a s vrtackou. :) ... Urcite dalo by sa najst aj ine riesenie, ako odlahcit podvozok a trebars este viac znizit jeho hmotnost, no tak je to aspon skoro rovnako pevne a mohli ostavat oblubene oranzove nohy, ktore vo vzduchu vyzeraju fajn:
Příloha:
spodok.jpg
spodok.jpg
[ 49.73 KiB | Zobrazeno 409 krát ]



A to je len demonstracia toho, ze remen nie je s velkou silou napnute:
Příloha:
napnutie.jpg
napnutie.jpg
[ 105.73 KiB | Zobrazeno 409 krát ]


_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: čtv 11.04.2019 13:18 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 454
Dalsia vec, ze sa k lahkemu Protosovi patri aj lahke hlavne kolo.
Příloha:
stare hlavne kolo.jpg
stare hlavne kolo.jpg
[ 37.44 KiB | Zobrazeno 301 krát ]


Příloha:
nove hlavne kolo.jpg
nove hlavne kolo.jpg
[ 40.19 KiB | Zobrazeno 301 krát ]


Novsie hlavne kolo ma dvojnasobnu hmotnost, ako stare! MSH vyrobilo to pevne, vystuzene hlavne kolo pravdepodobne kvoli listy 470, no, troska si to prehanal. 8O ..Ved to je remenovy prevod, kola objima remen, staci aj to slabsie kolo teda a lahke kolo ma aj tu vyhodu, ze generuje mensie chvenie. ................. To vystuzene hlavne kolo ma sice vacsiu sancu havariu prezit a to je len taka vyhoda, ze kvoli nerozlamania kola moze sa rozlomit nieco ine.

Nedavno som zohnal to starsie hlavne kolo, niekde snad to este maju na sklade, ..moj skromny nazor, ze by to malo dalej vyrabat a predavat MSH.

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Protos 500 pokračování
PříspěvekNapsal: ned 14.04.2019 22:10 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 12.11.2014
Příspěvky: 454
Vymenil som chvostovu trubku na karbonovu, isli tak dole dalsich 10 gramov. ........... Kedze projektanti ' Protos 500 Extrem ' pouzivaju karbonovu chvostovu trubku bez podpery, vyskusal som aj to, ale nakoniec urobil som kompromis a namontoval som predsa jednu podperu, tak je to dostatocne pevne a tak som aspon usporil aj hmotnost druhej podpery. ............. Objimku som vyrobil sam. :)
Příloha:
trubka.jpg
trubka.jpg
[ 39.14 KiB | Zobrazeno 193 krát ]


Jedina nevyhoda karbonovej trubky, ze je drahsia, inac ma len same vyhody, je pevnejsia, na zmenu teploty dlzku prakticky nezmeni, je lahka. ........................... Moj skromny nazor, ze najnovsie vrtulniky, no aspon tie kvalitnejise mali by predavat s karbonovou chvostovou trubkou, ..alebo aspon malo by to byt dostupne pre alternativneho a lepsieho riesenia.

_________________
V120D02S, KDS 450 Q FBL, Protos 500 FBL, Logo 500 SE. _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1084 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 69, 70, 71, 72, 73

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz