makyk
|
Napsal: úte 02.07.2013 10:59 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 13.5.2006 Příspěvky: 691 Bydliště: Zlín Obrázky: 8
|
Znám přímo historii tohoto kusu do doby před cca rokem. Myslím, že tam byla letovka někde kolem 300-310g. Uvedená hmotnost je nějak vysoko. Chtělo by to aktuální foto.
Asi někoho nas..., ale do koupi bych nešel. ( odrazuje mě ta hmotnost, museli proběhnout neodborné opravy )
Marcel
|
|
Nahoru |
|
|
JMalik
|
Napsal: úte 02.07.2013 11:42 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 16558
|
kubrider píše: Je to tento Osiris http://inzerce.modelbazar.cz/inzerat/Ha ... II/508790/ len sa rozhodujem či ho kúpit alebo nie lebo tá hmotnosť sa mi zdá velmi vysoká. Takhle je tam vidět, že tam třeba dotyčný odpižlal vinglety a dal tam místo toho placičku. Je to věc názoru, ale tohle taky hmotnost neušetřilo. Něco navíc váží ten celouhlík na křídle, ale bude to i jinde. Nekupoval bych to.
_________________ Pokud cokoliv v této diskusi hodnotím, nebo se k něčemu vyjadřuji, je to jen má domněnka
|
|
Nahoru |
|
|
makyk
|
Napsal: úte 02.07.2013 12:12 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 13.5.2006 Příspěvky: 691 Bydliště: Zlín Obrázky: 8
|
[/quote]Takhle je tam vidět, že tam třeba dotyčný odpižlal vinglety a dal tam místo toho placičku. Je to věc názoru, ale tohle taky hmotnost neušetřilo. Něco navíc váží ten celouhlík na křídle, ale bude to i jinde. Nekupoval bych to.[/quote]
Takhle upraveno to bylo už před více jak rokem. Původnímu majiteli nevyhovovali vinglety, proto nahradil plackou. Váhu kterou jsem uváděl byla už včetně této úpravy. Od původního majitele se prodávali celkem 3 Osirisy. Všechny měli stejnou úpravu kolíku. Rozdíly mezi nimi byly v letové váze. Lehouš byl letově někde 245g, střed mám pocit 270-280g a tento celouhlík 300-310g.
Osiris je sice koncepčně starší F3K, ale jako první kompozit jej klidně doporučím. Měl jsem také jednoho celouhlíkového s váhou někde 305g. Chodil parádně. S uvedenou váhou už to bude jemně cihla, kterou dotyčný využije hlavně ve větru. Do diskuze ohledně jestli vinglet ano nebo ne se pouštět nebudu. Spoustu lidí s tím problém nemělo a našlo se pár kterým nevyhovoval, proto si to takhle upravovali.
|
|
Nahoru |
|
|
MichalR
|
Napsal: stř 03.07.2013 16:37 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 6.3.2011 Příspěvky: 90 Bydliště: Liberec Obrázky: 4
|
Všichni, kdo se vyjadřujete k výše uvedenému prezentujete svoje dohady: Letadlo, které prodávám, je ve stejném stavu, jako jsem ho koupil. Není na něm ani o gram víc než mi ho pan Čermák prodal. Důvod prodeje je jednoduchý: mám 3 F3Kčka a málo času. Mám i další letadla a je škoda, že Osiris zahálí. Letovku uvádím poctivě tak, jak mi vychází s dovážením do většího větru, k čemuž je létání s takovýmto modelem určené. Je možné, že někomu bude vyhovovat dovážené méně. Píšu poctivě, než abych uváděl bludy. Klidně můžu nafotit detail čehokoliv na éru. Vinglety byly odřezány už před koupí a na éru je příjemná placka. Výrazu cihla bych rozhodně nepoužil, je to prostě dobré éro do silnějšího větru, což jsem taky napsal. Cena letadla byla myslím 12 tisíc. Howgh.
_________________ Letadla: K3600, F3K Isis, Champion 2,1m elektro, F3F Nemesis, Z226 EPP
|
|
Nahoru |
|
|
JMalik
|
Napsal: stř 03.07.2013 18:32 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 13.11.2008 Příspěvky: 16558
|
MichalR píše: Všichni, kdo se vyjadřujete k výše uvedenému prezentujete svoje dohady: ..............Howgh. Za sebe se k tomu vyjádřím takhle: Je to letadlo vyloženě do silnějšího větru, rozhodně ne univerzální. Ten kdo si to pořídí, tak už by měl mít jedno F3Káčko do klidu, nebo aspoň nějaký univerzál. Takže to je můj důvod proč jsem mu to nedoporučoval. Jinak k tomu provedení: Jestli někdo odřeže vinglety, protože se mu to za ně špatně hází je čistě jeho věc. Samozřejmě tomu na hmotnosti něco málo přidá. S Jardou Čermákem jsem měl kdysi na tohle téma rozpravu a nejsem přesvědčený o tom, že bez integrovaného házecího ukončení křídla to vyjde lehčí ( rozhovor končil zdůvodněním proč to na tenkrát připravovaném Brku nebude). K cenám inzerovaných věcí jsem se nikdy nevyjadřoval, ale uvědom si, kolik potenciálních kupců tohle konkrétní Káčko má a to ještě někdo odřezáním vingletů vyřadil ty, co hází levou rukou
_________________ Pokud cokoliv v této diskusi hodnotím, nebo se k něčemu vyjadřuji, je to jen má domněnka
|
|
Nahoru |
|
|
maroslong
|
Napsal: ned 21.07.2013 22:34 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.4.2003 Příspěvky: 2064 Bydliště: Bratislava, SK
|
JMalik píše: ...a to ještě někdo odřezáním vingletů vyřadil ty, co hází levou rukou... To nie je celkom tak, vinglety síce sú na oboch stranách, ale na hádzacej je ďalšia (potrebná) výztuha. Jardu som sa na to nepýtal, ale som presvedčený, že pri objednávke treba uviesť či ide o praváka alebo ľaváka. Nevyztužená strana by hody zdatnejšieho vrhača neprežila.
|
|
Nahoru |
|
|
MichalR
|
Napsal: stř 18.02.2015 17:33 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 6.3.2011 Příspěvky: 90 Bydliště: Liberec Obrázky: 4
|
makyk píše: Osiris dlouho stál, kvůli servům pro VOP a SOP a také kvůli přijímači. Včera jsem k tomu sedl a zase kousek dodělal. Pro VOP a SOP jsem nakonec zvolil digitální serva P03 od Hořejšího. Přijímač je ověřený JR77S, zbavil jsem jej krabičky a zasmrštil jej do folie. Trochu jsem si pohrál s elektroinstalací. Značně mě rozčilovalo na Gladiátorovi neustále zapojování servo konektoru pro napájení serv. Tam jsem to sice vyřešil mikro vypínačem, ale stejně bylo potřeba při nabíjení konektro rozpojit. Trochu jsem pátral na webu a nakonec jsem to vyřešil takhle V zapojeném stavu lze nabíjet, v rozpojeném jde napájení do přijímače a serv. Takhle to potom vzpadá nainstalovanov trupu Váhově to někde kolem 3-4g, praktičnost je na 100%. Už žádné sundávání kabinky, skřehlými prsty zapojovat konektor atd., jen se vytáhne konektor a může se jít na věc. Mohl bys prosim trosku popsat, jak je udelane to elektrozapojeni? Pripadne dat jeste link na ten propojovaci konektor? Kdyby mel nekdo dalsi podobne zapojeni, aby se dalo nabijet pri sestavenem obvodu a snadno bez tahani kabelu z prijimace zapinat a vypinat baterku. Diky moc
_________________ Letadla: K3600, F3K Isis, Champion 2,1m elektro, F3F Nemesis, Z226 EPP
|
|
Nahoru |
|
|
makyk
|
Napsal: stř 18.02.2015 19:13 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 13.5.2006 Příspěvky: 691 Bydliště: Zlín Obrázky: 8
|
Ten můj příspěvek je už strašně stary. Po zkušenostech jsem se poslušně vrátil k rozpojování baterek přes konektor Deans Micro Plug. Je připájen mezi přijímač a baterky. Pokud musím dovažovat 4-5g, tak dávám do čumáku MAG-. Na závodech je to pohodlné a hlavně rychlé jak zapnutí, tak vypnutí pomocí magnetu. Marcel Mohl bys prosim trosku popsat, jak je udelane to elektrozapojeni? Pripadne dat jeste link na ten propojovaci konektor? Kdyby mel nekdo dalsi podobne zapojeni, aby se dalo nabijet pri sestavenem obvodu a snadno bez tahani kabelu z prijimace zapinat a vypinat baterku. Diky moc[/quote]
|
|
Nahoru |
|
|
rosťa
|
Napsal: stř 18.02.2015 20:58 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 29.7.2010 Příspěvky: 160 Bydliště: Karviná
|
MichalR píše: Mohl bys prosim trosku popsat, jak je udelane to elektrozapojeni? Pripadne dat jeste link na ten propojovaci konektor? Kdyby mel nekdo dalsi podobne zapojeni, aby se dalo nabijet pri sestavenem obvodu a snadno bez tahani kabelu z prijimace zapinat a vypinat baterku. Diky moc
Ahoj, přikládám odkaz na konektor. https://plus.google.com/photos/11500869 ... banner=pwaJeště bych chtěl upozornit na to, že k vypínání nepoužívám konektor ale plastovou trubičku s tuhy do průpisky. Rosťa
|
|
Nahoru |
|
|
MichalR
|
Napsal: čtv 19.02.2015 21:57 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 6.3.2011 Příspěvky: 90 Bydliště: Liberec Obrázky: 4
|
Makyk: Diky za odp. Tak to asi, kdyz jsi to prestal pouzivat, melo nejaka negativa. To je skoda, protoze neco takoveho, jak jsi to mel udelane, bych docela uvital.
Rosťa: Tenhle spínač taky v jednom letadle mam. Ale pro nabijeni bez odpojeni prijimace to nemuzu pouzit. Alespon na rychle zprovozneni letadla je to ale fajn, i kdyz je to dost velky. Diky.
m.
_________________ Letadla: K3600, F3K Isis, Champion 2,1m elektro, F3F Nemesis, Z226 EPP
|
|
Nahoru |
|
|
rosťa
|
Napsal: pát 20.02.2015 20:26 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 29.7.2010 Příspěvky: 160 Bydliště: Karviná
|
MichalR píše: Makyk: Diky za odp. Tak to asi, kdyz jsi to prestal pouzivat, melo nejaka negativa. To je skoda, protoze neco takoveho, jak jsi to mel udelane, bych docela uvital.
Rosťa: Tenhle spínač taky v jednom letadle mam. Ale pro nabijeni bez odpojeni prijimace to nemuzu pouzit. Alespon na rychle zprovozneni letadla je to ale fajn, i kdyz je to dost velky. Diky.
m. Ahoj, nechápu tvoji odpověď, při nabíjení je přijímač odpojený. Velké to určitě není, když se mi to vlezlo do mého FW-5, kde jsou všechny 4 serva, přijímač a baterky v trupu. Rosťa
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|