Vlado C
|
Napsal: čtv 16.05.2013 23:48 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 20.10.2012 Příspěvky: 438
|
OKrem Foxa 2300 EPP mam MX20 Hott. Skusal niekto vo Foxovi nejaku telemetriu? A co bolo merane? Ja uvazujem o variu a merani teploty motoru alebo reglera.
_________________ Nike II (hotliner), SU29 EPP (RCfactory), FOX 2300 EPP, Stryker FQ27, Yak 54 CZ, Eclipse 7
|
|
Nahoru |
|
|
Vlado C
|
Napsal: pát 17.05.2013 0:13 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 20.10.2012 Příspěvky: 438
|
Mali ste tam niekto napipane kridelka vo funkcii brzdiacich klapiek? Ako sa to osvedcilo?
_________________ Nike II (hotliner), SU29 EPP (RCfactory), FOX 2300 EPP, Stryker FQ27, Yak 54 CZ, Eclipse 7
|
|
Nahoru |
|
|
ŠroubekVroubek
|
Napsal: pon 10.06.2013 22:04 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 22.8.2012 Příspěvky: 6
|
Ahoj přátelé Foxe, po delší době se opět hlásím s trochou do mlýna. Zatím stále létáme a užíváme se. Ale stalo se, že jsem si přiohnul osičku motoru (na ruce), jak jinak. Motor jsem demontoval i osičku, v soustruhu vyrovnal "hodinkami" a opět dal zpět. Motor jsem při této opravě trochu potlačil podložkou M4 směrem dolů. Přilepil jsem ji na motorovou přepážku. Fox v motorovém letu dost strmě stopal, snad to bude lepší. Pro informaci uživatelů jsem udělal pár fotek. Motor by se v případě zničení dal asi amatérsky převinout, návodů na netu je dost. To jen kdyby si chtěl někdo hrát . Čekám na lepší počasí až vyzkouším potlačení motoru a jak bude vypadat chvění motoru po opravě. Tak se mějte krásně a věřte na zázraky(léto přijde!) .
Přílohy: |
Motor a držák.JPG [ 44.22 KiB | Zobrazeno 2061 krát ]
|
Demontovaný motor a držák.JPG [ 45.86 KiB | Zobrazeno 2061 krát ]
|
Motorová přepážka.JPG [ 58.99 KiB | Zobrazeno 2061 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
Vlado C
|
Napsal: sob 22.06.2013 8:30 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 20.10.2012 Příspěvky: 438
|
macek11 píše: Pro ty kdo se zajímají o Foxe 2300 z Hobbykingu: čínani upravili formy a nová verze má servo směrovky vzadu v kýlovce s přímým náhonem na klapku směrovky . Číňani asi čtou o přestávkách diskuzní fóra Asi pred mesiacom som kupil tuto novu verziu Tu na Slovensku. Takze v CR by ju tiez mali mat. Je vhodne odmietat kupovat tu staru a pozadovat len novu. Na tej smerovke je to trochu menej esteticke riesenie ale urcite funcnejsie. Problem bude len s dopredajom zasob u neinformovanych klientov. Mali by sa najprv naucit naspamat toto vlakno.
_________________ Nike II (hotliner), SU29 EPP (RCfactory), FOX 2300 EPP, Stryker FQ27, Yak 54 CZ, Eclipse 7
|
|
Nahoru |
|
|
Vlado C
|
Napsal: ned 23.06.2013 10:01 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 20.10.2012 Příspěvky: 438
|
Pozerali ste niekto na to ako drzia priamkovitost odtokove hrany napr. uz pri vybaleni? Ja som to pozrel. Symetricke tie dve odtokovky su ale su symetricky zdeformovane podla mojho nazoru lakovanim ktore narusi povrchovu vrstvu a uvolni napatia vzniknute pri vypenovani. Presne to ladi s lakovanymi a nelakovanymi plochami. Podla mojho odhadu prezit sa to da (este to nemam skompletovne) ale lepsie by to bolo bez tych deformacii. Tam mozu mat povod aj "mierne divne vykruty ". Robite s tym niekto nieco? Mam na mysli ci to skusate rovnat alebo to nechavate tak a lietate s tym ako to boh a cinsky robotnik stvoril. A Pelikan dopravil.
_________________ Nike II (hotliner), SU29 EPP (RCfactory), FOX 2300 EPP, Stryker FQ27, Yak 54 CZ, Eclipse 7
|
|
Nahoru |
|
|
Vlado C
|
Napsal: ned 23.06.2013 21:39 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 20.10.2012 Příspěvky: 438
|
Narazili ste niekto na neusose pripevnovacie otvory na vyskovke a v trupe? Je to niekolko desatin, ale nejde to vzajomne zoskrutkovat. Pre overenie suososti som to skusal aj z druhej strany. Vysledok ten isty. Otvory su neusose. Otazka je ci ma zmysel sa to snazit zrekonstruovat. POzeral som na vlakne predchadzajuce prispevky a su to spominane problemy so soskrutkovanim vyskovky s trupom. Je to tento problem a je pravdepodobne ze to je stale problem kazdej stavebnice.
Je to dobre lietajuce a dobre vyzerajuca ero ale po stranke kvality je to taky cinsky shit. Je vsak v zodpovednosti Pelikana aby si ustrazil kvalitu. Je zrejme ze sa mu to nedari. Je zaujimave ze ziadny s testov v ceskych modelarskych casopisoch tieto problemy nespominal. Myslim ze ani p. Kolman nie.
_________________ Nike II (hotliner), SU29 EPP (RCfactory), FOX 2300 EPP, Stryker FQ27, Yak 54 CZ, Eclipse 7
|
|
Nahoru |
|
|
Pajavlk
|
Napsal: sob 18.10.2014 10:11 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 1.4.2012 Příspěvky: 106 Bydliště: Hradec Králové
|
|
Nahoru |
|
|
Vlado C
|
Napsal: ned 19.10.2014 21:24 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 20.10.2012 Příspěvky: 438
|
Zda sa ze by mohol byt lepsi. Upevnenie kuzela a motor je vsak na urok estetiky. Mozno je to vsak funkcnejsie.
Tie vztlakove klapky by mohli pomoct pri prenikani proti vetru a niekedy aj pri pristati. Nakoniec aj pri ziskavani skusenosti so 4-servovymi kridlami pred prechodom na drahsie a vykonnejsie laminatove typy. Dufam ze presnost vyroby v ocasnej casti sa tiez zlepsi. Upevnenie kabiny asi ostalo povodne a to by bolo tiez treba zmenit lebo uz 2 krat som ju stratil pri obratenom premete.
Ja prechadzam na 3m e-vetrone s laminatovym trupom, lebo je to lepsie na termiku a da sa to este bez problemov hadzat z ruky. Tohto stareho Foxaka dolietam a noveho ked len s rozpatim 3-3,5m.
Ale aj novy Foxak svoju klientelu bude mat. V istom stupni vyvoja je to velmi dobre riesenie a pohodarske ero
_________________ Nike II (hotliner), SU29 EPP (RCfactory), FOX 2300 EPP, Stryker FQ27, Yak 54 CZ, Eclipse 7
|
|
Nahoru |
|
|
smyk1111
|
Napsal: sob 30.05.2015 20:10 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 30.5.2015 Příspěvky: 133
|
Pajavlk píše: V kterém obchodě lze tuto poslední verzi koupit?
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|