Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 19.05.2013 11:45 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 8.2.2013
Příspěvky: 173
Ahoj, ten methyl 20ccm Tě sežere, zvlášť dneska, když se ještě navíc tak špatně shání větší množství paliva.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
PříspěvekNapsal: ned 19.05.2013 16:11 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.11.2005
Příspěvky: 5337
Obrázky: 0
Nevím, já chodím do modelářských krámů a normálně ho tam kupuju v kanistrech.

_________________
http://ar1.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: ned 19.05.2013 16:14 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.11.2005
Příspěvky: 5337
Obrázky: 0
dasintex píše:


Jakože místo toho Titana? Asi ne.
Máš to vyzkoušený nebo jsi to jen tak našel na netu?

_________________
http://ar1.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: ned 19.05.2013 17:42 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 19.2.2013
Příspěvky: 78
No když si hodil odkaz na ten OS max, tak jsem na to vzpomněl, protože by rozměry mohly být podobné, ale cena rozdílná. Já ho osobně nemám odkzkoušený, ale kolega si to hodně chválí. Potom, co jsem četl různé diskuze, tak je to klasika- co člověk, to názor.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 19.05.2013 18:17 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.11.2005
Příspěvky: 5337
Obrázky: 0
Ne, já bych nechtěl jít až do něčeho takovýho. V tom má celkem jasno. Mě šlo o to, jestli je je ta záměna reálná, přidaná hodnota byly tvoje fotky zakapotovaného motoru, díky.
Takže teď uvažuju, jestli DLE-20 + pitts vejfuk, nebo Titan 20 s karbecem do boku. Ten OSmax by byl pro zástavbu asi ideální, ale s těmi motory se vejdu do 6 resp. 7 tisíc, OS je přes 9 tisíc. A nebude to model na "denní" lítání, na to mám akro.

_________________
http://ar1.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: ned 19.05.2013 18:24 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 19.2.2013
Příspěvky: 78
Tak to bych volil ten Titan, tou 20kou to bude fakt pohoda. Jen počítej s klapkama. Na svou velikost s typ letounu je poměrně těžká, ale to už si asi zjistil.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 19.05.2013 18:28 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.11.2005
Příspěvky: 5337
Obrázky: 0
Jj, díky, zatím se k tomu takto kloním taky.

_________________
http://ar1.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: sob 30.11.2013 21:32 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 29.11.2011
Příspěvky: 164
Bydliště: Slovensko -Nova Dubnica
Obrázky: 41
Osobne som mal ASP 20 cc a spotreba 0,5 L / 10 min co je moc a to som lietal na pol plynu . Co sa tyka cessny tak idealny motor je tam 20 cc . Volil by som DLE 20 . Titan 20 cc je neohrabany a zle sa montuje a tak tiez aj vaha je znacne vysoka oproti DLE 20 . Na cessne treba setrit kazdy gram lebo sama o sebe ma dost vahu . Motory 23 - 26 cc su uz moc na ten model . Osobne mam piper r: 2150 mm o vahe 4,5 kg a krasne ho zvlada mvvs 12,7 cc .

_________________
Ak viem poradim. Roky praxe v modelarcine ma naucili vela ,no ucim sa stale .


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: sob 30.11.2013 23:42 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.11.2005
Příspěvky: 5337
Obrázky: 0
Dal jsem tam Titan. Namontoval jsem ho úplně normálně, nevím co je "zle". Tvrzení, že je DLE-20 lepší považuju za odvážné, ale nemůžu porovnat. Co se týká hmotnosti, je tento motor pro Cesnu ideální - nemusel jsem dovažovat na předek. Ale vyměnil jsem duralové rozpěry za nerez, baterky dal co nejvíc dopředu a jsem na těžišti. S lehčím motorem by došlo na olovo.

_________________
http://ar1.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: ned 01.12.2013 10:06 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 29.11.2011
Příspěvky: 164
Bydliště: Slovensko -Nova Dubnica
Obrázky: 41
S titanom som to myslel tak ze je moc siroky ked ze ma bocny karburator a malokedy sa vleze pod krit modelu na aky je stavany . Zbytocne potom karburator skaredo vytrca z motoroveho kritu .Inac tie motory su dobre a nemam proti nim nic az na tu vahu .

_________________
Ak viem poradim. Roky praxe v modelarcine ma naucili vela ,no ucim sa stale .


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: ned 01.12.2013 11:26 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.11.2005
Příspěvky: 5337
Obrázky: 0
To je pravda, z krytu kouká trombónek karburátoru, takže nasadit kastli motoru je takový ježek v kleci. Ale to jde eliminovat kolínkem obracející karburátor o 90 st. dozadu (ale při jeho ceně mi to přestalo vadit). Ale si každý rozmyslí sám, já jsem si stáhl výkresy motorů a přes papírové šablony si to proměřil na modelu.

_________________
http://ar1.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz