Autor |
Zpráva |
LibcaR1100S
|
Napsal: stř 01.05.2013 22:12 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 21.6.2010 Příspěvky: 462 Bydliště: Vysočina
|
PetaF píše: Mám dvě sady,cca 4 roky staré Hyperiony 20,nebo 25C. Obě mají asi 90- 100 cyklů za sebou a vše je OK. 1 sadu lze nabít na letišti z auto aku 43Ah. A pak odjet domů. A nebo nastartovat a nabíjet. Proud pak bude větší. 3 sady jsou ideální,ale ne nutné! No tak asi by určitě stačily dvě sady, s autobaterkou nemám problém, v autě mám cca 80Ah, tak to by mě tak netrápilo. Určitě to promýšlím, mimo těch baterií má elektrika spoustu výhod a pokud je ještě výkonnější jak ten Titan, tak bych byl naprosto spokojenej, přijít na letiště, dát tam baterku a hurá do vzduchu
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
JardaRůžička
|
Napsal: čtv 02.05.2013 7:44 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 2.3.2012 Příspěvky: 2717 Bydliště: Ústí nad Labem
|
Jaké to má křídlo - konstrukční nebo polystyren?
|
|
Nahoru |
|
|
pavel123
|
Napsal: čtv 02.05.2013 8:17 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 18.1.2012 Příspěvky: 1212 Bydliště: Praha
|
JardaRůžička píše: Jaké to má křídlo - konstrukční nebo polystyren? Křídlo, VOP a kormidlo SOP jsou PS potažená balsou. Pro pohon benzínovým motorem byl pod balsou na křídlech sklotextil. Poloviny nosných ploch mají v sobě vyřezané otvory pro zalepení pouzder pro spojovací trubky. Pouzdra prochází kořenovým žebrem a položebrem umístěným u konce pouzdra hlavní spojovací trubky.
_________________ Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit
|
|
Nahoru |
|
|
ok-glider
|
Napsal: čtv 02.05.2013 8:35 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 27.9.2012 Příspěvky: 1251
|
Mooc hezký model. Nic bližšího ale nevím.
Přílohy: |
60-Z-50L_pana_Havlicka.jpg [ 209.6 KiB | Zobrazeno 3755 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
Azy
|
Napsal: ned 12.05.2013 15:56 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.3.2007 Příspěvky: 1946 Bydliště: Sokolov Obrázky: 6
|
ten je ale krásnej (ten zlín od p. Šaška) kolik tak vyjde ta stavebnice o ktrý se tady všichni baví ???? mam již nějaký pátek rozdělanej model dle plánku modelář a řekl bych že i kdybych se snažil sebevíc nebude tak dokonalej jako tenhle
_________________ MK Katoda Sokolov :-)
|
|
Nahoru |
|
|
LibcaR1100S
|
Napsal: ned 12.05.2013 16:37 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 21.6.2010 Příspěvky: 462 Bydliště: Vysočina
|
Azy píše: ten je ale krásnej (ten zlín od p. Šaška) kolik tak vyjde ta stavebnice o ktrý se tady všichni baví ???? mam již nějaký pátek rozdělanej model dle plánku modelář a řekl bych že i kdybych se snažil sebevíc nebude tak dokonalej jako tenhle Jj, Zlín o kterým se tu bavíme je opravdu moc krásnej a moc pěkně létá, zatím ještě není nachystanej, ale až bude a budu ho mít, tak to sem určitě napíšu. Jinak cenu vím od p. Šaška, ale radši bych to nechal na něm a pokud to chceš vědět, tak raději přes SZ, ať zde něco nešířím, co nemám
|
|
Nahoru |
|
|
pavel123
|
Napsal: pon 13.05.2013 9:05 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 18.1.2012 Příspěvky: 1212 Bydliště: Praha
|
Azy píše: ten je ale krásnej (ten zlín od p. Šaška) kolik tak vyjde ta stavebnice o ktrý se tady všichni baví ???? mam již nějaký pátek rozdělanej model dle plánku modelář a řekl bych že i kdybych se snažil sebevíc nebude tak dokonalej jako tenhle Zdravím, díky za zájem a Liborovi díky za diskrétnost - snad neporuším etiku tohoto diskusního fóra, když napíšu, že za sadu dílů obsahující kompletní lam.trup s haubnou a rámečkem kabiny, kabinu, podvozkové nohy, spojovací trubky nosných ploch a laminátová pouzdra na ně, nosné plochy PS potažené balsou 1.5mm s neodřezanými pohyblivými plochami bude cena něco pod 9 tisíc Kč, za verzi s nosnými plochami bez balsového potahu (tedy pouze PS jádra) by cena měla být nějak pod 7 tisíc. Pokud bys měl zájem, napiš SZ. Pavel
_________________ Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit
|
|
Nahoru |
|
|
pavel123
|
Napsal: stř 15.05.2013 7:20 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 18.1.2012 Příspěvky: 1212 Bydliště: Praha
|
Zdravím, díky za zájem a Liborovi díky za diskrétnost - snad neporuším etiku tohoto diskusního fóra, když napíšu, že za sadu dílů obsahující kompletní lam.trup s haubnou a rámečkem kabiny, kabinu, podvozkové nohy, spojovací trubky nosných ploch a laminátová pouzdra na ně, nosné plochy PS potažené balsou 1.5mm s neodřezanými pohyblivými plochami bude cena něco pod 9 tisíc Kč, za verzi s nosnými plochami bez balsového potahu (tedy pouze PS jádra) by cena měla být nějak pod 7 tisíc. Pokud bys měl zájem, napiš SZ. Pavel[/quote] Pro doplnění přidávám fotku, ze které je vidět, že v trupu jsou už odlaminovaná futra pro spojky nosných ploch, což značně usnadňuje stavbu a eliminuje možnost chybného usazení nosných ploch.
Přílohy: |
díly.jpg [ 100.29 KiB | Zobrazeno 3482 krát ]
|
|
_________________ Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit
|
|
Nahoru |
|
|
LibcaR1100S
|
Napsal: stř 15.05.2013 18:24 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 21.6.2010 Příspěvky: 462 Bydliště: Vysočina
|
Pro doplnění přidávám fotku, ze které je vidět, že v trupu jsou už odlaminovaná futra pro spojky nosných ploch, což značně usnadňuje stavbu a eliminuje možnost chybného usazení nosných ploch.[/quote] Tak to je paráda, už se moc těším, až bude stavebnice hotová
|
|
Nahoru |
|
|
PetaF
|
Napsal: ned 19.05.2013 21:32 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 26.9.2010 Příspěvky: 171 Bydliště: Dědina u Plzně
|
Ahoj. Kdyby měl někdo zájem,prodávám svou Z 50L. Elektro verze. Komplet naložená. Více podrobností na Modelbazaru. Dům je malý ,času málo a hračky přibývají. Něco musí do světa...
Přílohy: |
Z50Lift 003.jpg [ 174.91 KiB | Zobrazeno 3356 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
švíco
|
Napsal: stř 26.04.2017 7:25 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 8.9.2012 Příspěvky: 682
|
|
Nahoru |
|
|
pekum
|
Napsal: úte 27.10.2020 15:41 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 3.5.2020 Příspěvky: 4 Bydliště: Úvaly
|
Objednal jsem si Z-50 od pana Šaška a rozhodl jsem se pro elektro. Potřebuji poradit od těch co s tímto mají zkušenosti: - jaký motor použili - jaké accu - jak vyšlo těžiště - kde byly accu a jak se měnily
Předem díky
|
|
Nahoru |
|
|
mill
|
Napsal: ned 01.11.2020 17:57 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 30.1.2014 Příspěvky: 66
|
Příloha:
2 z50.jpg [ 98.46 KiB | Zobrazeno 1458 krát ]
Motor Dualsky XM 6360 DA-10, Vrtule Mejzlik 21x14E, baterie Jeti PowerIon 2600A 10S2P. Těžiště jsem dovažoval cca 200g, akku na desce těsně za motorem. Váha cca 6.7kg
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|