wilder01
|
Napsal: stř 04.01.2012 14:24 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 21.10.2010 Příspěvky: 138 Bydliště: Trnava
|
Termicky vetron ma byt asi pomalsi a tym padom casom nudnejsi.. ale to nevadi. Na blbnutie mam Foxa a s tym sa teda fakt da slusne rychlo a obratne lietat. A to ASW keby uz fakt bolo tak strasne nudne, tak ho trosku premotorujem a o zabavu je postarane Vdaka za info... takze kupujem ASW
_________________ Beta, FOX 1800, Scout, Pioneer, Gama, Hype WOW, Radjet, Alula by Shani,Blast G3 Flysky 9x+Er9x+Frsky
|
|
Nahoru |
|
|
Lukacs-Koloman
|
Napsal: pát 29.03.2013 19:55 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 29.3.2013 Příspěvky: 1
|
Páni, mám tento model a dnes som ho bol zalietať. Mal som všetko v neutráli no napriek tomu ťahal model na ľavý bok a až pri trimovaní krídielok začal lietať usporiadane.Je to normálne pri tomto modeli, alebo ho mám asi zdeformovaný od výroby? Prosím skúsenosti!
|
|
Nahoru |
|
|
Hislin
|
Napsal: ned 31.03.2013 15:17 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 8.9.2012 Příspěvky: 3 Bydliště: Ústí nad Labem
|
U těhle houboletů je to normální. Pokud po vytrimovani letadlo letí normálně, tak to nereš. Pravděpodobně je jedno křídlo težší než druhý.
|
|
Nahoru |
|
|
Jiri
|
Napsal: pon 01.04.2013 12:20 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.2.2006 Příspěvky: 1205 Bydliště: Praha, Sobín Obrázky: 3
|
Hislin píše: ... tak to nereš. Pravděpodobně je jedno křídlo težší než druhý. Pokud je staticky nevyvážené křídlo tak bych to určitě řešil kouskem olůvka v konci druhého křídla.
_________________ Símův axiom: Každý signál se zlepší, připojíme - li anténu
|
|
Nahoru |
|
|
Hislin
|
Napsal: pon 01.04.2013 20:15 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 8.9.2012 Příspěvky: 3 Bydliště: Ústí nad Labem
|
Nebo taky možnost. Ale já to u epp poletuch nikdy nedovazoval a problém nebyl. Zatim jsem nejaky extremni rozdil v hmotnosti kridel nemel. Ale když už, tak jsem nakoupil oluvka různých hmotnosti v rybářských potřebách a ve svěráků z nich udělal placky. Tak se aspoň lip umístí.
|
|
Nahoru |
|
|
Jiri
|
Napsal: stř 03.04.2013 21:15 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.2.2006 Příspěvky: 1205 Bydliště: Praha, Sobín Obrázky: 3
|
Levnéjší je zajít do libovolného pneuservisu, starých olůvek sundaných z gum tam vyhazují kvanta.
_________________ Símův axiom: Každý signál se zlepší, připojíme - li anténu
|
|
Nahoru |
|
|
juraj.jurej
|
Napsal: pát 06.09.2013 1:29 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 8.3.2012 Příspěvky: 4017 Bydliště: SK Obrázky: 6
|
wilder01 píše: Termicky vetron ma byt asi pomalsi a tym padom casom nudnejsi.. ale to nevadi. Na blbnutie mam Foxa a s tym sa teda fakt da slusne rychlo a obratne lietat. A to ASW keby uz fakt bolo tak strasne nudne, tak ho trosku premotorujem a o zabavu je postarane Vdaka za info... takze kupujem ASW Na ASW 28 bez zásahu do trupu (rozrezaní) motor nevymeníš. Tak to s tým premotorovaním nebude také jednoduché. Mal som tento model, letové vlastnosti nič moc. Viac by som ho nekúpil. Podla mňa aj Phoenix 2000 je lepši a môžeš si ho osadiť podľa seba a má klapky. Sorry ale tento model sem nepatrí. Trochu som sa zamotal do inej témy.
_________________ FrSky Tandem X20
Naposledy upravil juraj.jurej dne úte 17.09.2013 21:53, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
sechy
|
Napsal: sob 14.09.2013 20:24 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.5.2011 Příspěvky: 614 Bydliště: Ledeč nad Sázavou
|
ASW 17 mám, a motor jde vyndat bez jakéhokoliv zásahu do trupu. Stačí sundat vrtuli, a vyšroubovat čtyři šrouby, a je venku
|
|
Nahoru |
|
|
juraj.jurej
|
Napsal: úte 17.09.2013 21:46 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 8.3.2012 Příspěvky: 4017 Bydliště: SK Obrázky: 6
|
sechy píše: ASW 17 mám, a motor jde vyndat bez jakéhokoliv zásahu do trupu. Stačí sundat vrtuli, a vyšroubovat čtyři šrouby, a je venku Sorry mysle som ASW28, ktoré som mal. U ASW 17 neviem, ako to je.
_________________ FrSky Tandem X20
|
|
Nahoru |
|
|
sechy
|
Napsal: stř 18.09.2013 6:50 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.5.2011 Příspěvky: 614 Bydliště: Ledeč nad Sázavou
|
Tak to leda, já se právě divil proč by to nešlo.
|
|
Nahoru |
|
|
ASW17_Ostrava
|
Napsal: stř 12.03.2014 15:09 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 12.3.2014 Příspěvky: 1
|
Ahojte,
nasiel by sa niekto, kto by mi pomohol s prvym letom na ASW17. Urobit uvodny zalet. Mam skusenosti s Easy Starom, avsak dlhsie som nelietal a nechcem nove lietadlo znicit hned pri prvom starte.
Velmi by mi to pomohlo. Pripadne, mame v Ostrave letisko, kde je skoro vzdy neaky modelar?
Uplne idealne by to bolo zajtra v lubovolnu hodinu. Okolie Ostravy.
Dakujem
|
|
Nahoru |
|
|
Jakkub
|
Napsal: čtv 13.03.2014 13:48 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 18.2.2013 Příspěvky: 47 Bydliště: Bašť
|
Ahoj, zrovna vcera jsem byl zaletnout jeden ASW 17 s kamaradem. Nepilotoval predtim nic jineho nez betu. Nebylo treba vubec zadneho trimu, jen hodne stoupal po pridani plynu, to se spravi vyosenim motoru. Ja ho neridil, takze nevim jestli to nebylo rukama, ale v utazenych zatackach se trochu propadal po kridle, ale dle me to bylo rukama Tak jestli uz jsi pilotoval Easy Star, tak bych se nebal. Ale pokud nekoho sezenes, tak urcite dobre J
|
|
Nahoru |
|
|
Karlosi
|
Napsal: stř 04.06.2014 16:40 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 5.9.2010 Příspěvky: 92 Bydliště: České Budějovice
|
Zdravím, taky sem si pořídil ASW 17, zdá se mi že ten setovej motor je slabej. Nemáte návrh na silnější motor? Nějak ho nemůžu dostat vysoko o proti Betě, tu sem vytáh že sem jí skoro neviděl. Díky za rady
_________________ ASW-17, F-18, Mustang Legends, Spitfire Baby, Crack, Mustang Shangri-La, Swift-2, T9x
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|