Autor |
Zpráva |
ST
|
Napsal: ned 18.11.2012 13:55 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 16.11.2008 Příspěvky: 3160 Bydliště: Králíky Obrázky: 19
Blog: Zobrazit blog (17)
|
No jo, šel jsem po hubě, a vysílač taky ale to byly ty krásné začátky hodů z otočkou.
_________________ Nelítám vůbec s ničím a jen teoretizuju ...
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
bukin
|
Napsal: úte 20.11.2012 8:03 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 7.5.2011 Příspěvky: 57 Bydliště: Modřice
|
Mám cockpit a nemůžu si stěžovat. Teda na začátek... Pro velký závodníky to asi úplně nebude, ale dá se pěkně nastavit. Rozhodně se velmi dobře drží, je poměrně lehkej. Jen ty přijímače jsou dražší... Když bych dneska vybíral vysílačknu na F3K, tak nejpíš půjdu do JR XG8. Ale jen teoreticky, v ruce jsem ji nedržel. Jirka
|
|
Nahoru |
|
|
makyk
|
Napsal: úte 20.11.2012 12:01 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 13.5.2006 Příspěvky: 691 Bydliště: Zlín Obrázky: 8
|
Cocpit je určitě dobrý z hlediska ergonomie a váhy. Pokud si dobře pamatuji tak nešlo vyřešit: 1. nastavení nadřazenosti let. režimu start nad ostatní. ( mám otevřené brzdy a potlačenou VOP, přepnu na start a vše se přenastaví do definovaných poloh ) 2. odladění křivky aby se mi stejně chodily křidélka při brzdách ( neumožňuje )
Jestli jsem to jen neuměl, tak prosím o komentář majitelů jestli to jde.
Marcel
|
|
Nahoru |
|
|
Louda
|
Napsal: úte 20.11.2012 23:47 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 2.4.2008 Příspěvky: 271
|
makyk píše: Cocpit je určitě dobrý z hlediska ergonomie a váhy. Pokud si dobře pamatuji tak nešlo vyřešit: 1. nastavení nadřazenosti let. režimu start nad ostatní. ( mám otevřené brzdy a potlačenou VOP, přepnu na start a vše se přenastaví do definovaných poloh ) 2. odladění křivky aby se mi stejně chodily křidélka při brzdách ( neumožňuje )
Jestli jsem to jen neuměl, tak prosím o komentář majitelů jestli to jde.
Marcel Máš pravdu na tohle Cockpit vybavený není obojí plnohodnotně zvládá až Royal Pro. Ad 1 nadřazený letový režim není tady by sis ale mohl pomoci použitím pevné polohy na spínač pro výškovku křidélka směrovku v menu control (ne mixer) Ad 2 tady jedině trojbodová korekce at přes nastavení serva třeba přes domixování volného mixu na jednu ci druhou dráhu jde udelat nesymetrický ale vícebodová křivka prostě není
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: čtv 22.11.2012 10:18 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 21.6.2008 Příspěvky: 6022 Bydliště: Praha ČR
|
RiMr píše: Létá někdo F3K s pultem? Snad se to taky dá chytit při rotaci rukou jako palcovka? I když tak pohodlné to určitě nebude a na "bednu" na závedech asi taky ne Hele, ono to s tou pultovkou takový problém není. Já jsem F3K létal v době, kdy jsem měl pultový MPX3030 s velkým pultem a šlo to lépe, než bys čekal. Prostě se pult chytl jednou rukou a letělo se, přehmátnutí pak bylo daleko jednodušší, než bys čekal. Jediná změna byla, že na F3K jsem nebral křížové kšandy, ale běžný popruh. Dneska létám palcovku, takže už to neřeším, ale popravdě si myslím, že vady pultovky na F3K jsou menší, než by se zdálo. V dnešní době se paradoxně možná omezení ještě zmenšily, protože výkonnost jde nahoru a tak není zase tolik startů v kole.
|
|
Nahoru |
|
|
mac
|
Napsal: pát 23.11.2012 9:10 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 7.4.2008 Příspěvky: 613
|
bukin píše: Když bych dneska vybíral vysílačknu na F3K, tak nejpíš půjdu do JR XG8. Ale jen teoreticky, v ruce jsem ji nedržel. Jirka Vydany fw update 0012, okrem ineho doplnene flight mode priority.
|
|
Nahoru |
|
|
Golfista
|
Napsal: sob 24.11.2012 19:05 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.11.2008 Příspěvky: 1465 Bydliště: Dobruška
|
Ahoj. Mám stařičkou FC-18 na 40 Mhz pásmu. Používám jí dodnes a bez větších, nebo spíš téměř žádných problémů. Vysílač je jedním z úplně prvních FC-18-tek, které kdy byly vyrobeny. Mám ji cca 22 let. I přes ten věk je spolehlivá a bezporuchová. Ale i tak si myslím, že jednou bude stávkovat, že budu potřebovat něco nového. Proto vlastně píšu. Nechci zatím kupovat nic, ale potřebuji mít nepatrný přehled a vědět, na co si dávat pozor při koupi. Zatím vše, co jsem viděl jsem spíš hodnotil vzhledově, ale nevím nic o technických parametrech. Nechci utratit jmění, ale taky nechci něco, co by mělo být nespolehlivé, nebo do budoucna rychle nahrazeno a já na to už nic nesehnal. Z toho, jak mám dlouho FC-18-ku je patrné, že nejsem z těch, co by vysílač měnili často. Pokud si jednou na něco zvyknu, nechci to měnit. Zaujal mě vysílač JETI - DUPLEX DC-16 EX. Jsem strojař a skříň tohoto rádia je "dokonalá", provedení taky. Vím o něm ale jenom to, co je na internetu a to většině informací nerozumím. Ta cena je sice už nad moji představu, ale pokud by tohle měla být jediná správná volba, tak bych na to nějak ušetřil. Nebo myslíte, že je něco podobného, levnějšího a pro mě ze zkušenstí jenom s FC-18 vhodnějšího???
_________________ Snažím se stavět letadla tak, aby i po havárii jsem se nemusel stydět za to, jak vypadají vevnitř.
|
|
Nahoru |
|
|
Louda
|
Napsal: sob 24.11.2012 23:27 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 2.4.2008 Příspěvky: 271
|
Golfista píše: Nebo myslíte, že je něco podobného, levnějšího a pro mě ze zkušenstí jenom s FC-18 vhodnějšího??? Já to vezmu z druhého konce FC18 je supr radio Měl jsem ji a lítal ní taky rekreačně házedlo s radiemo v pultu. Co bych myslím bepodceňoval je ergonomie Na FC18 jsem si docela chvíli zvykal a když jsem si zvyknul na její rozměr a uspořádání ovladačů a tak jsem si poletech dost dlouho odvykal. To možná mluví pro pultovou Futabu ?? Softwarově myslím že u Futaby musíš jít alespon do FG8 či FX 20 nižší řady mají prostě oproti FX 18 omezení. U Multiplexe si troufám říci že funkčně Cockpit SX vykryje FC 18 ale nemáš možnost dát si spínač kam chceš totéž s přiřazení ovladačů - je omezené. Royal Pro už je pak někde jinde stejně jakovýš zmíněné Futaby. U HIteca podle mého všec pod Aurorou je krok zpět U Graupnera si myslím je ti MX 16 kromě telemetrie moc nafunkčnosti nepřidá takže MX 20 a výš.... Tebo u zmiňovaný Jeti jsem nechal nakonec protože patří do jiné třídy jak funcemi tak cenou, o krabici a ovladačích nemluvě. Pokusil jsem se jen nastavit práh pod kterým je výměna podle mého krok stranou nebo zpět- měřeno funkcemi pro plošníky.
|
|
Nahoru |
|
|
RiMr
|
Napsal: ned 25.11.2012 9:54 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 15.6.2008 Příspěvky: 7230 Bydliště: Praha 9 Vinoř Obrázky: 64
|
[quote="Golfista"...Jsem strojař a skříň tohoto rádia je "dokonalá", provedení taky....[/quote] Koukni sem, od času cca 13:35 - mělo by to na ten čas skočit samo, pusť si to v nějakém lepším rozlišení přes celý monitor, jsou tam vidět "střeva" rádia a mechanika kniplu (ale zvuk si raději vypni ) : http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=V5Hgl7twQRw#t=818sVšimni si, že vyjma vodičů ke kniplům tam na drát v podstatě nenarazíš, i spínače jsou na konektorech. A ta mechanika kniplu by tě mohla jako strojaře zaujmout (ve srovnání s plastovými výlisky jiných rádií).
_________________ ________________________________
Modeláři sobě http://www.ok-rimr.com
|
|
Nahoru |
|
|
Golfista
|
Napsal: pon 10.12.2012 14:51 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.11.2008 Příspěvky: 1465 Bydliště: Dobruška
|
Rozdíly mezi FX20 a FX30? V ceně je teda značný...
_________________ Snažím se stavět letadla tak, aby i po havárii jsem se nemusel stydět za to, jak vypadají vevnitř.
|
|
Nahoru |
|
|
JirkaA
|
Napsal: pon 10.12.2012 16:47 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 16.8.2008 Příspěvky: 6897 Bydliště: Moravský kras
|
Fx20 = T8, FX30 = T12, streva a soft jsou identicke, jenom je to v pultu.
_________________ OK2WY
|
|
Nahoru |
|
|
LittleFalco
|
Napsal: pon 10.12.2012 16:54 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.9.2012 Příspěvky: 1096 Bydliště: Šumná Šumava Obrázky: 2
|
Golfista píše: Rozdíly mezi FX20 a FX30? V ceně je teda značný... Rozdil je i v moznostech. A to dost velky. Pohledej v manualech, jsou volne ke stazeni. A jak uz napsal jirka vyse, obe jsou pultovky. Coz vetsina lidi na Kcka nepouziva(ja patrim k te mensine). Osobne si myslim, ze pri pouzivani 12FG=FX30 na F3K nevyuzijes jeji znacne moznosti nastaveni.
_________________ Zpátky doma, v kopcích :-)
|
|
Nahoru |
|
|
paulo
|
Napsal: stř 23.01.2013 15:40 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 10.8.2008 Příspěvky: 109 Bydliště: Bytča
|
Ma niekto skusenosti s nastavenim F3K na FC16? Ziadne letove rezimy, ale len na start zdvihnut flaperony a na pristatie ovladat brzdy pakou plynu. Je to vobec mozne na tomto radiu?
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|