Pretože tento model splňuje moje požiadavky. Chcem skladovateľnosť - preto delené krídlo, nechcem V-tail, preto plávajúca výškovka. Tieto malé vetrone vyrábané u nás majú jednodielné krídlo, to nezložím len tak hocikde a pri preprave je s tým viac patálii ako úžitku. Teraz sa nejedná len o pevnosť krídla, ale celkovo jeho praktické využitie na zemi a pri preprave. Tento na HK zložím do maličkej krabice a môžem ho prevážať aj za zadným oknom v aute.
Registrován: 3.1.2009 Příspěvky: 1656 Bydliště: Praha - Krč, ČR
JJ tento HK větrůněk je jedním z prvních, který vypadá docela dobře. Zkušenosti budou zajímavé. Je to podle nich uhlíková verze, prohlížel jsem zavěšení křidélek i klapek a vše je děláno jako u velké 3m hyeny. Sám jsem zvědavý, jak to bude vypadat. Zda tam nebude zkroucení a podobně. Taky by mě zajímalo, jestli je v sedviči balza nebo už použili Herex. To dělení na 2 křídla je super. Ještě by byl zajímavý profil, aby bylo vidět, jak se to bude chovat. Osobně mám Ocelota, tak nic dalšího neplánuji v této velikosti pořizovat, ale samotného by mě zajímaly zkušenosti, pokud si jej někdo pořídí.
_________________ SOVA is YouR CO-pilot http://rc-sovy.blogspot.com http://www.rcsovy.cz
A proc zrovna 60tku?? Ja jsme v teto kategorii nejaky cas primo ricel blahem. Kvuli cene, preprave... Pak jsme zkusil trimetrovku a od te doby mi posledni kus (Ocelot) lezi na skrini. Za potize s prepravou mi to tedy rozhodne stoji. Z dob, kdy jsem od jara do podzimu stale vozil v aute surfarskou vybavu (2 prkna, 3 rahna, 3 klacky a X plachet), vim, ze je pitomost to tahat porad sebou. A to tenkrat zacinal internet a nebyly predpovedni modely jako ted. Doporucuju 3metrovku a tahat to sebou jenom, kdyz je pocasko
tady je jedno z tvrdších přistání Ocelota. Bylo to naposledy, kdy jsem použil servo s plastovým převodem. Opravit jsem musel pouze trup, a vyměnit kužel s vrtulí. Zbytek přežil do okamžiku, než si jej můj pes při přistání v amoku spletl s vránou. Je to trhač a opravovat Ocelota po roli vrány už nemělo smysl. Prostě, každý jsme se bavili jinak .
Příloha:
Fotografie1209.jpg [ 126.89 KiB | Zobrazeno 4866 krát ]
tady je jedno z tvrdších přistání Ocelota. Bylo to naposledy, kdy jsem použil servo s plastovým převodem. Opravit jsem musel pouze trup, a vyměnit kužel s vrtulí. Zbytek přežil do okamžiku, než si jej můj pes při přistání v amoku spletl s vránou. Je to trhač a opravovat Ocelota po roli vrány už nemělo smysl. Prostě, každý jsme se bavili jinak .
Příloha:
Fotografie1209.jpg
Jo rychlejší stroje mají kratší život. Taky chodím se psem naštěstí ho zajímají myši krtci a srnky..
Jo rychlejší stroje mají kratší život. Taky chodím se psem naštěstí ho zajímají myši krtci a srnky..
jo, tak to máš klidného psa. Náš ďábel je u vytržení, když uvidí letadlo. Řve jak pominutý a pak lítá po louce celou dobu za letadlem. Ale nesmí přeletět vrána, to se posledně vrátil za dvě hodiny se zajícem. Tak rychle jsem sbalený ještě nikdy nebyl.
Ahoj, měl jsem Ocelota i Bananu. Můj názor je opačný od většiny zde diskutujících. Ocelot byla měkkota, na křídlo se stačilo podívat a už v něm byl důlek. Navíc ty tvary Ocelota mi připadají jako éro podle 50 roků starých plánů. Banana má nejen pěkný tvary, ale, A TO HLAVNĚ lítá mnohem líp, než Ocelot. Mluvím o lítání na svahu. Pokud chceš něco do termiky, tak tam je ten ocelot asi opravdu vhodnější. Přikládám odkaz na moje video s Bananou.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru