OPR píše:
eee. I pádla vytvářejí vztlak ale za účelem stabilitzace. Jen musí být padla seřízená tak, aby jej v momentě bez požadavku korekce v řízení ho nevytvářela. A vytvářela ho jen tehdy pokud se chce heli zdravě bránit nové nepřikázané poloze.
Jo, Ondro, mas samozrejme pravdu
To ovsem nema nic do cineni s tazatelovou predstavou vztlaku, proto jsem mu nechtel motat hlavu
Cela tahle diskuse je o jedinem - rotor musi byt cely vyvazeny. Takze doporucuju nasledujici checklist:
1. Zadna hridel neni ohnuta
2. Drat padel neni ohnuty
3. Drat padel oznacit presne ve stredu. Navic si zmerit tloustku houpacky, ve ktere je drat umisteny a podle ni od stredu naznacit body v dane vzdalenosti od stredu dratu. Tim drat umistis vzdy do stredu.
3. Namontovat klec, presne ji vystredit a zasroubovat cerviky
4. Zmerit vzdalenost okraj klece - konec padel. Pokud mas v teto chvili vse spravne smontovane, miry musi byt na obe strany stejne. Pokud se lisi - rozmontovat, vyplachnout, vykloktat a opakovat.
5. Zvazit padla - obe musi vazit stejne.
6. Namontovat padla do stejne vzdalenosti od klece - opet, pokud sedi body c.4 & 5, bude sedet vyvazeni.
7. Padla srovnat s kleci
8. Roztocit do pracovnich otacek a prekvapene zirat, jak to pekne hladce funguje
9. Pokracovat vyvazenim gripu, listu atd....
10. Rozmlatit to na cucky, nakoupit dily, pokracovat bodem 1.
Jakmile tyhle body sedi, tak mas vyvazenou helinu a nemusis nic resit