Zdenda Kunc
|
Napsal: pon 15.10.2012 18:19 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 15.10.2012 Příspěvky: 17 Bydliště: Hradec Králové - Hubíles
|
No takže jsem se po poradě s pár lidma z oboru dostal k odpovědi že to asi nejspíš odprdla ta řídící jednotka takže jsem objednal novou a uvidí se,jen doufám že to nevyčudilo i serva???No určitě podám info pro ty kterým se něco podobného taky přihodí.
|
|
Nahoru |
|
|
tadik
|
Napsal: úte 16.10.2012 14:49 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 15.8.2012 Příspěvky: 102 Bydliště: Ostrava
|
Tu desku jsi určitě neodpálil tím, že jsi přehodil serva na jiné kanály. Tím by se ti akorát špatně přiřadily páčky k správným servům. Spíš jsi asi některý z těch konektorů (nebo všechny) otočil opačně a tím to odpálil.
Minulý týden se mi stalo něco podobného, ale po pádu. Lítal jsem, trochu víc fouklo a já to napral do budovy. Následoval pád z několika metrů na asfalt. Když jsem tomu došel tak jedno servo stále tlačilo někam za roh. Po odpojení baterky a překontrolování jestli je vše ok se už nechtěl nechat spárovat s vysílačkou. Vyhodil jsem tu řídící desku a očuchal to osciloskopem, řídící signály pro serva ten procák stále posílá (posílá defaultní hodnoty pro středy serv) ale nechce se potvora spárovat. Porovnával jsem to s deskou od švagra, kterou jsem měl shodou okolností doma a našel jsem nějaký zašumělý signál (měly by tam být nějaké pravidelné pulzy z derivačního článku) z toho přijímacího modulku co je pod tou hlavní deskou. Nic ulomené na ní ale není, takže to vypadá že se nějak poškodil ten přijimací obvod a proto to s vysílačkou nekomunikuje. Už jsem taky objednal novou desku....
_________________ Mini Titan E325 > PROTOS 500 FBL > Mini PROTOS FBL 6s, Chase 360 6s < FrSky Taranis X9D
|
|
Nahoru |
|
|
Zdenda Kunc
|
Napsal: čtv 18.10.2012 13:02 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 15.10.2012 Příspěvky: 17 Bydliště: Hradec Králové - Hubíles
|
Ahoj,díky že jsi se ozval.Jsi asi jediný ze všech na CZ fórech o RC modelech a řešíš podobný problém jako já a jak vidím že máš o něco lepší vybavení na to se v tom pošťourat. Takže k našemu problému.Jednotka mi přišla a výsledek je stejný (serva a ostatní konektory byly namontovány správně podle návodu) ale ten hajzík jeden se ne a ne připojit,Hlavně jsem si všiml že ve chvíly kdy připojíš baterii tak dříve zašustily serva ještě před připojením vysílače ale teď nic.Takže jsem přiobjednal i nové serva a je to porád stejné . Uvažuji o tom než do toho srát prachy a vymejšlet co stím že za 1880 Kč koupím novej a z tohodle budou náhraďáky... Dej prosím vědět jestli to rozhejbeš a jak jsi toho případně docílil ???Já se zkouším dočít jestli se ta ŘJ nemusí nějak nakonfigurovat k vysílači,ale nemyslím si to.
|
|
Nahoru |
|
|
mugwai
|
Napsal: čtv 18.10.2012 13:10 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 12.8.2010 Příspěvky: 139 Bydliště: Brno_CZ
|
A co pohnout mozkem ? Kdyz to nedela prijimac na boardu, zavada bude nejspis na Vasem vysilaci ? Nedelas neco blbe pri sparovani ? Jak parujes ? Zkus taky treba odpojit motory a pak parovat.
|
|
Nahoru |
|
|
Zdenda Kunc
|
Napsal: čtv 18.10.2012 13:22 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 15.10.2012 Příspěvky: 17 Bydliště: Hradec Králové - Hubíles
|
Ahoj,hele všechno jsem vyzkoušel,bez motorů i bez serv v několika variantách.A párování dělám tak že zapojím baterii ve vrtulníku a pak zapnu vysílač.Pak páka plynu na max. a hned min. nechám doblikt diodu na vysílači a dříve makal teď ne...
|
|
Nahoru |
|
|
vlkodlak
|
Napsal: čtv 18.10.2012 13:27 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 9.2.2012 Příspěvky: 297 Bydliště: Louny
|
...páruju model přesně obráceně....i když oproti návodu...přijde mi to zdravější...ale ano to asi nebude mít žádný vliv...
_________________ RadiomasterTX16S, V 911, V 939, V912, Eachine E160
|
|
Nahoru |
|
|
Zdenda Kunc
|
Napsal: čtv 18.10.2012 13:45 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 15.10.2012 Příspěvky: 17 Bydliště: Hradec Králové - Hubíles
|
jen teď uvažuji že jestli nebyly špatný ty serva a tu novou jednotku to zase nezabilo při zkoušce???
|
|
Nahoru |
|
|
Zdenda Kunc
|
Napsal: čtv 18.10.2012 15:06 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 15.10.2012 Příspěvky: 17 Bydliště: Hradec Králové - Hubíles
|
Tak jsem vše prověřoval od začátku.Po přeměření napětí aku jsem na konektoru baterie naměřil 4.6V a ve chvíly připojení k jednotce 1.2V a baterie se nijak zvlášť rychle nevibíjí.Takže si pohrávám s myšlenkou že problém je v baterce a ne v jednotce,nebo je jednotka poškozená a takhle moc žere.Mám doma ale už 2 tyhle jednotky a u obou je napětí stejne po připojení 1.2V.Nevíte někdo jestli je nějaký způsob jak tohle zjistit?třeba jako připojit na baerii žárvku a měřit jak dlouho vidrží svítit atd.???Baterii mám jenom jednu a to origo z balení a používám ji 1,5měsíce,jakou vy máte asi životnost u baterii???já ji nabíjel asi tak 30X.
|
|
Nahoru |
|
|
mugwai
|
Napsal: čtv 18.10.2012 16:25 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 12.8.2010 Příspěvky: 139 Bydliště: Brno_CZ
|
Vraz to na jinou 2S baterku, tutove mas studenak na privodech a nebo baterka po rane nejak klekla. Tyhle Li-Ion maji taky zabudovanou tepelnou ochtranu (nadproudovou pojistu), ktera mi vypimnala pri nabijeni vetsimi proudy po zahrati a mohla po rane utrpet, muze byt i to posrany:). Pujc od nekoho 2S Li-Polku a pres jakoukoli redukci ji pripoj a hned uvidis kde je chyba.
Ten pad napeti na 1,2V neni noralni, muze byt i studenak na spatne zakrimpovanem konektoru jak na baterce, tak na heline (da se opatrne vysprtnout a zkontrolovat). Doporucuju goldny 2 mm konektory do protivky samico/samce, uz to tu ma par lidi na F-45 a je spokojeno:). ---------------
Ted se divam cim to meris ? Na baterce mas mit 8,4V po nabiti max. (!!!) ne 4,6V nech si to nekym kdo tomu vic rozumi, bude to asi nejjednodussi a taky levnejsi:).
|
|
Nahoru |
|
|
Zdenda Kunc
|
Napsal: ned 21.10.2012 12:54 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 15.10.2012 Příspěvky: 17 Bydliště: Hradec Králové - Hubíles
|
Tak máš pravdu.tu baterku jsem otestnul na profi nabíječi který ukazuje stav baterie.A nabíječ ukazuje že baterie je zničená a nelze ji nabít..Ale origo nabíječka ji úplně normálně nabíjí což je na prd.Takže kupuji teď baterii a po doporužení profi modeláře co mi zapujčil ten nabíječ,tak nemám kupovat originálku ale nejakou lepší třeba od Turnigy nebo Kypom.Jsou podle něho kvalitnější než origo a některé i levnější.Jen se chci zeptat na hodnoty co to má mít? origo 7.4V 1500mAh 2S 20C a cca 100g.Co znamená těch 20C ???? Můžu tam dát baterku 7.4V 1800mAh 2S 30-60C a 98g???
|
|
Nahoru |
|
|
arda1
|
Napsal: ned 21.10.2012 14:01 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 31.7.2005 Příspěvky: 19102
|
20C znamená že můžeš vybíjet 20x vyšším proudem než je kapacita baterie- tedy třeba baterka 1500mAh- 1,5Ahx20= 30A. Ber ty údaje výrobce packů s rezervou a raději z ní necucej tolik. Když bude mít nová baterka víc C a větší kapacitu při zachování hmotnosti pak jen dobře. Radek
_________________ ICQ 638556901
|
|
Nahoru |
|
|
mugwai
|
Napsal: ned 21.10.2012 14:46 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 12.8.2010 Příspěvky: 139 Bydliště: Brno_CZ
|
Kup si tuhle 1600mAh (lepe dve) a neprohloupis, lita to s ni 13-15 minut a je tvrdsi, lehci a je to s ni sviznejsi nez original zastarale Li-Ion typy. Nabijet budes puvodni nabijeckou v pohode:). http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=19952Objednej si k tomu i konektory zlacene 2mm a vymen si je, nebudes litovat:). Ta 1800mAh neni vahove spatna, ale zmer si jestli ji tam dostanes a pres ni i kabinu. Neco mi rika, ze s tim bude trochu potiz. ------------- Nazdar Ardiku, Ty kluku pytliku, dost ze zavitas mezi nas zabare mixeristy:). Co jinak ? Mas se ? Nekdy Te zase prepadnu .
|
|
Nahoru |
|
|
Zdenda Kunc
|
Napsal: pát 26.10.2012 8:35 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 15.10.2012 Příspěvky: 17 Bydliště: Hradec Králové - Hubíles
|
Takže baterka namontěná a lítá to jak ďas .Koupil jsem tu 1800mAh od Kypomu a je to super vydrží ve vzduchu cca 18minut+-1minuta,alespoň odhadem.Musel jsem sice upravit držák baterie ale žádná velká složitost.Dokonce mi přijde že se to chová živjeji Takže chci poděkovat všem co jste mi tu poradily.DĚKUJI MOC
|
|
Nahoru |
|
|
Zdenda Kunc
|
Napsal: pát 26.10.2012 8:45 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 15.10.2012 Příspěvky: 17 Bydliště: Hradec Králové - Hubíles
|
Tak a teďkom už jenom řešit chlazení motorů,protože se přehřívají Hl.motor na jaře asi vyměním za střídák a na ocas to bude chtít nějakej chladič. Jen ještě jedna malá otázečka na odborníky..Je nějaký způsob u F45ky vytáhnout z desky výstup z gyra a napájení??? uvažuji o změně ocasu na tzv. Bell-in řízení náklonu listů na ocase servem???
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|