Pravidla fóra


Toto je nové fórum, pokud víte o nějakém vláknu, které by se mělo přesunout do EDF, tak napište SZ na TomasC.
Díky



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Re:
PříspěvekNapsal: pon 30.04.2012 16:30 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 27.12.2010
Příspěvky: 195
Bydliště: Šumperk
corsair píše:
Milan Nes píše:
jak sou ty přisavací otvory tak je zaslep
velmi nesouhlasím, ty otvory kompenzují menší nasávací otvory,které by měly větší nebo alspoň stejně velké než průměr dmychadel, zaslepil bych je až po zalítání,až ho budeš mít v "ruce", pokud to vůbec bude užitečné
takže v podstatě hrozí,že ty edf se budou "dusit"



Pozor: s otevřenými přisávacími otvory to neletí vůbec,a při rozjezdu z dráhy to "přicucává" trup k zemi!!!
Berkut je velmi náchylný na umístění těžiště!!!

_________________
Logo 400 SE
Hirobo Lepton EX DFC + Spirit
DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF
EB-4 S2 Thunder Tiger


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: SU 47 Berkut
PříspěvekNapsal: pon 30.04.2012 18:25 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 4.11.2008
Příspěvky: 181
Bydliště: Nučice - Praha západ
to Bumpy_SK:

No jo. Tak ten tam mám. Je to napíchlý přímo od konektorů k baterkám! Ovšem ty kablíky jsou nějak divně. Asi další Čínská vychytávka. Z BECu jdou dva (černý a červený) ale na konektor dojdou červený a bílý :). Takže zůstává propojený (Bec a konektor) jen červený.

Vašek


Přílohy:
P1230204.JPG
P1230204.JPG
[ 99.82 KiB | Zobrazeno 1908 krát ]


_________________
Seřízení oken.
www.Burysek.cz
DogFighter, Antonov AN-2, Freewing F-16, ME-262, A-10, Futaba T18SZ,
Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: SU 47 Berkut
PříspěvekNapsal: pon 30.04.2012 18:36 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 8.12.2010
Příspěvky: 708
Bydliště: Levice
ved to zapoj do prijimaca. za to ti to pipa lebo prijimac nie je zapnuty


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: SU 47 Berkut
PříspěvekNapsal: pon 30.04.2012 18:38 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 4.11.2008
Příspěvky: 181
Bydliště: Nučice - Praha západ
A do přijímače jde jenom plus?
To je divný. Bojím se abych ho neodvařil :(.

vašek

_________________
Seřízení oken.
www.Burysek.cz
DogFighter, Antonov AN-2, Freewing F-16, ME-262, A-10, Futaba T18SZ,


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: SU 47 Berkut
PříspěvekNapsal: pon 30.04.2012 18:39 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 8.12.2010
Příspěvky: 708
Bydliště: Levice
plus je vzdy v strede, neodvaris


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Re:
PříspěvekNapsal: pon 30.04.2012 18:47 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.1.2011
Příspěvky: 551
Bydliště: Moravský kras
Obrázky: 98
RiMr píše:
Pro určení vstupní a výstupní plochy se udává poměr k FSA (fan swept area) - tedy činné ploše dmychadla.
Je to to "mezikruží" - plocha dmychadla mínus plocha motoru (středu rotoru). Vstupní plocha pro vstup vzduchu by měla být 90-100% FSA. 100% je fajn, když je to o něco víc, může se zvýšit statický tah. Překvapivě příliš velká plocha vstupu může snížit výkon pohonu...
K tomu by se ale měli spíš vyjádřit VASA a jiný zkušení dmychadláři :)
Ale stačí i trochu zagooglit, třeba tady:
http://www.parkjets.com/building/2010/2 ... overs.html
http://www.jethangar.com/Ducted%20Fans/df.html

Dále mě například při mém "študování" zaujalo:
"External Inlet Shape - The ideal inlet lip shape for a ducted fan aircraft is a 2x1 ellipse. This represents the most aerodynamic shape while maintaining good airflow into the inlet system."
Jednoduše, že ideální tvar pro vstup je elipsa s poměrem 2ku1.

K tomu Sučku, jsem moc zvědavý, jak pochodíš. Já vím o dvou lidech, co si ho koupili, jeden to rozšlapal na poli a druhý až doma... :)


2RiMr: nerad ruším tohle vlákno v plodné diskusi, ale nemohl(i) bys(te) kouknout na chvilku sem? řeším profil vstupního kanálu a napojení na EDF ... ale nikdo mi zatím neodpověděl.

Dík P64


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: SU 47 Berkut
PříspěvekNapsal: stř 02.05.2012 21:54 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie
Uživatelský avatar

Registrován: 21.9.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: Praha 6 Suchdol
To Petr64:ahoj, co se týče toho výstupu, tak ten obrázek je samozřejmě teoreticky správně. Ale obávám se, že v praxi bude ten rozdíl špatně poznatelný, spíš budeš laborovat v krajních bodech intervalu - letí to - neletí to :-)

pokud chceš řešit problematiku výkonu a rychlosti, zaměř se na motor, regl, baterky protože tam je zakopanej pes edf pohonu....

letu zdar a e-tryskáčům zvlášť :D

_________________
therccustomjets.cz
customwings.cz


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: SU 47 Berkut
PříspěvekNapsal: stř 02.05.2012 22:06 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.1.2011
Příspěvky: 551
Bydliště: Moravský kras
Obrázky: 98
ok,ok,ok ... "zaměř se" znamená přesně co?

Prosím, zkus to nějak naformulovat:
- dej si pozor na ....
- měl bys vybrat regl, který ...
- nastav u reglu předstih na ...
- motor nesmí ...
- motor by měl mít ... kv, mám vyzkoušený motor XXXX
- aku vybírej podle ...

- nejlepší EDF je Vasafan (to vím, ale na ten nemám peníze)

díky za nasměrování ... zatím jsem pochopil, že musím co nejlépe vyvážit vrtulku EDF - to jsem udělal za pomocí snímače ze starýho repráku a osciloskopu.

P64


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: SU 47 Berkut
PříspěvekNapsal: stř 18.09.2013 15:48 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 11.5.2013
Příspěvky: 150
Bydliště: Teplice
Obrázky: 29
Ahoj pořidil jsem si také SU-47 ten větší s vektorováním tahu chtěl sem se zeptat jak vám lítá a co případně změnit dřív než půjde do vzduchu.
Zatim se budu učit s kamaradem na kabelu :D

_________________
T-rex 500 DFC, innovator md530
L-39 Black Horse


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: SU 47 Berkut
PříspěvekNapsal: pon 23.09.2013 11:21 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.3.2010
Příspěvky: 1457
Bydliště: Praha 9, Horní Počernice
MisterJ píše:
Ahoj pořidil jsem si také SU-47 ten větší s vektorováním tahu chtěl sem se zeptat jak vám lítá a co případně změnit dřív než půjde do vzduchu.
Zatim se budu učit s kamaradem na kabelu :D


Tak jestli je to tvoje první letadlo, tak úplně ze všeho nejdřív bych změnil typ letadla... Berkut není pro začátečníky, resp. je, ale jen na pár vteřin letu :)

I když jak koukám, lítáš vrtulníky, tak to by nemusela být taková tragédie.

_________________
Startuji čím dál častěji, ale počet přistání, po kterých se letadlo nedá odnést v jedné igelitce, se i nadále limitně blíží nule...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: SU 47 Berkut
PříspěvekNapsal: ned 13.10.2013 16:52 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 11.5.2013
Příspěvky: 150
Bydliště: Teplice
Obrázky: 29
Děkuju za odpověď
SU zatím do vzduchu nepůjde :-) přes zimu ho chci upravit (olaminovat,vyměnit serva prostě všechno :-D )
Co si myslíte o tomhle EDF : http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... t_6s_.html
A ještě by mě zajímalo jestli zaslepit ty otvory ze spodku ?

_________________
T-rex 500 DFC, innovator md530
L-39 Black Horse


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: SU 47 Berkut
PříspěvekNapsal: stř 23.10.2013 13:27 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.1.2009
Příspěvky: 5761
Bydliště: Praha
Obrázky: 38
jako první letadlo pořiď něco ne EDF něco co dlouho vydrží ve vzduchu a je stabilní ...
kde je čas na reakce pilota

pokud chceš "stíhačku" tak kup od firmy SAD mustanga ... lítá pomalu, je stabilní, profil křídla skoro větroň a ve vzduchu vypadá trochu jako warbird ... naučil sem na tom pár lidí lítat

posice umíš heli, ale přeci jenom je to něco zvyklého a navíc máš díky tomu zažité uplně jiné ovládání

_________________
SOVA is YouR CO-pilot
Cesta je mým cílem .......

KLM RC Sovy // KPM Model Kit Kladno


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: SU 47 Berkut
PříspěvekNapsal: stř 23.10.2013 21:39 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 3.8.2011
Příspěvky: 445
Bydliště: Černovice u Tábora
Obrázky: 2
MistrJ: Tohle dmychadlo mám v Habu. Sice je to DPS a ne Mr. Mad Thrust,ale výrobek je uplně stejný. S tím,že v něm mám motor E-Flite 3200Kv a živím to 4s. Jak mi to lítá s 1.7kg Haboušem můžeš vidět tady http://www.youtube.com/watch?v=X9EtfjLUgVk&feature=c4-overview&list=UUCJ7ZLQ3fWI42irAN__NPHA
Samozřejmě uvádějí,že je rotor vyvážený. Prdy vody. Musel jsem si stím hrát několi večerů a dovažovat vlepováním kousků skelné lepenky do rotoru. Odpíchl jsem se magnetickou vyvažovačkou a potom pokus/omyl v ruce na cit. Celkem se povedlo a projde si malou vibrací ve 1/3 plynu a pak je klid a krásně šustí. ;) Můj verdikt: Po doladění je to dmychadlo použitelné ku mé spokojenosti.

_________________
Přístroj, který je pod proudem, vypadá stejně jako ten, který není, jen je jiný na dotek. :D


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: SU 47 Berkut
PříspěvekNapsal: sob 26.10.2013 13:32 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 11.5.2013
Příspěvky: 150
Bydliště: Teplice
Obrázky: 29
Ahoj děkuju za rady.
Pilně cvičím s T-45 létání není problém ale přistání je děs zatím při něm skáču jako žába :-)

_________________
T-rex 500 DFC, innovator md530
L-39 Black Horse


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz