Zdravím, tak jsem dnes neodolal a šel jsem si zase zalítat
První let v pohodě, druhý taky akorát jsem trefil široko daleko jediný keřík a při pádu z něho jsem napraskl špičku přesně v místě, kde mi končí výztuž. Nic strašného - tavná pistole to vyřešila.
Odpoledne po opravě jsem to šel vyzkoušet znovu. Tentokrát jsem nastavil diferenciaci výchylek na 75% (předtím jsem neměl vůbec), zvýšil výchylky na 85%. Nastavením diferenciace se letový projev výrazně zlepšil. Předtím swift při náklonu padal na čumák. Teď při náklonu krásně drží výšku a zatočí. Zjistil jsem, že při -12 stupních se EPP stahuje a křídlo se prohýbá
Nebo to dělá ta uhlíková tyčky uvnitř? Jakmile jsem swifta přinesl domů. tak se dost rychle zase narovnal zpět.
Taky jsem zjistil při zapnutém motoru nezanedbatelné vibrace. Asi to bude chtít vyvážit vrtuli, protože bez ní to nedělá. Tím určitě držák motoru dostává větší záhul, než kdyby to nevibrovalo.
EDIT: zde nějaké videa z dneška
http://www.youtube.com/watch?v=8T2ZndaJkrY (crash do stromku)
http://www.youtube.com/watch?v=ZuLANJWtTLY (jen tak k večeru s nastavenou diferenciací)