Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 363 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 25  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 13.01.2012 11:52 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.1.2012
Příspěvky: 1417
Bydliště: Bořanovice
letik: Nemam v planu drtit plnej kotel... Predpokladam ze na prvni poskakovani se budu pohybovat nekde v rozmezi 50% - 75% jak kolektiv, tak plyn.

Kazdopadne v simulatoru litam s 100/x/75/x/100 plyn a 0/x/x/x/100 kolektiv. A za posledni cca 3 mesice (a to si s tim hraju temer denne) se mi nestalo, ze bych zazmatkoval a poslal ho plnym kotlem k zemi... Tedy pokud nedelam nejaky sileny salto mortale (a ze k tomu ten simulator svadi hodne), coz bych si v realu stejne nedovolil. Takze bych se toho zase tolik nebal. :wink:

_________________
SuperZoom 4D, Blade mCP X BL, SAB Goblin 500 @ Spirit
Spektrum DX8, PhoenixRC


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: pát 13.01.2012 12:20 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.1.2012
Příspěvky: 1417
Bydliště: Bořanovice
OPR: Diky... Moudra jsem nasal. Nakonec jsem dosek k zaveru, ze k stabilnejsimu letu pomuzou vyssi otacky (gyro efekt) a mensi vychylky (ve velkym fofru staci malo).

_________________
SuperZoom 4D, Blade mCP X BL, SAB Goblin 500 @ Spirit
Spektrum DX8, PhoenixRC


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 13.01.2012 12:39 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 8.10.2009
Příspěvky: 55
Bydliště: Praha
Na simulátoru si taky lítám s prstem v nose a když odstartuju na ostro tak je to jinej adrenalin :lol:
Nedávno jsem si s tim na griffinu hrál vyšší - nižšší otáčky. Se snížením otáček mi šlo ovládání jak ve voleji. Najednou bylo na vše dost času. Je teda nevýhoda že musíš přistát lehce k tomu ti pomůže i kříž. Jinak zvýšení otáček je na rádiu otázka pár vteřin tak proč to nevyzkoušet

_________________
http://letik.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 13.01.2012 13:10 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 28.8.2009
Příspěvky: 3250
Bydliště: Prešov, SK
letik píše:
Na simulátoru si taky lítám s prstem v nose a když odstartuju na ostro tak je to jinej adrenalin :lol:
Nedávno jsem si s tim na griffinu hrál vyšší - nižšší otáčky. Se snížením otáček mi šlo ovládání jak ve voleji. Najednou bylo na vše dost času. Je teda nevýhoda že musíš přistát lehce k tomu ti pomůže i kříž. Jinak zvýšení otáček je na rádiu otázka pár vteřin tak proč to nevyzkoušet
Vtip je aj v tom nastavit to rovnako v sime ako v reale. Mne sa to nepodarilo...

_________________
T8FG - Tarot345PRO BeastX, Protos430 BeastX
http://kennymccormick.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 13.01.2012 13:19 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.7.2010
Příspěvky: 5680
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
letik píše:
Na simulátoru si taky lítám s prstem v nose a když odstartuju na ostro tak je to jinej adrenalin :lol:
Nedávno jsem si s tim na griffinu hrál vyšší - nižšší otáčky. Se snížením otáček mi šlo ovládání jak ve voleji. Najednou bylo na vše dost času. Je teda nevýhoda že musíš přistát lehce k tomu ti pomůže i kříž. Jinak zvýšení otáček je na rádiu otázka pár vteřin tak proč to nevyzkoušet



Není..... pokud s vrtulníkem velikosti Trexe 450 létáš 2400ot/ min a zvedneš je na 3000ot/min ....... otázka pár vteřin to není. Většinou abys zachoval reakce musíš šáhnout jak do kolketivu tak možná i do cykliky.
10 minut. :lol:


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pát 13.01.2012 13:59 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.1.2012
Příspěvky: 1417
Bydliště: Bořanovice
Jeee.... Ted jsem zjistil, ze mam nejspis spatne zapojeny serva. :-D
Zapojoval jsem je podle toho, jak se naklapely listy rotoru. Ale nejspis spatne. Cyklika se ma naklonit do smeru, kam se ma klonit vrtulnik, je to tak...?

_________________
SuperZoom 4D, Blade mCP X BL, SAB Goblin 500 @ Spirit
Spektrum DX8, PhoenixRC


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 13.01.2012 14:19 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 5.11.2011
Příspěvky: 1667
Bydliště: Havířov
kolaCZek píše:
Jeee.... Ted jsem zjistil, ze mam nejspis spatne zapojeny serva. :-D
Zapojoval jsem je podle toho, jak se naklapely listy rotoru. Ale nejspis spatne. Cyklika se ma naklonit do smeru, kam se ma klonit vrtulnik, je to tak...?


ANO :). A aby ti to tak fungovalo, musíš mít ve vysílači nastaveno:
SERVO REVERSE: CH1: AILE - Normal, CH2: ELEV - Normal, CH3: THRO - Normal, CH4: RUDD - Normal, CH5: GYRO - Normal, CH6: PITCH - Reverse
SWASH MIX: AILE: 40% - Normal, ELEV: 40% - Reverse, PITCH: 65% - Normal
PS: Serva musí být připojena k jednotlivým kanálům přijímače dle tohoto nastavení, aby ti toto nastavení fungovalo. A servo na CH1 je fyzicky to vlevo při pohledu na vrtulník zezadu a CH6 to vpravo :wink:.

_________________
Blade 130X, FPV Quady QX90, 200, 210, 250, Mini Prôtos FBL Brain
DX7s, Phoenix


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 13.01.2012 14:38 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.1.2012
Příspěvky: 1417
Bydliště: Bořanovice
No tak to mam spravne... Jenom o 90° pootocene doprava... :lol:
Uz vidite, proc potrebuju oko zkuseneho letce? Tohle by nedopadlo dobre... :roll:

_________________
SuperZoom 4D, Blade mCP X BL, SAB Goblin 500 @ Spirit
Spektrum DX8, PhoenixRC


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 13.01.2012 20:54 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 8.10.2009
Příspěvky: 55
Bydliště: Praha
OPR píše:
letik píše:
Na simulátoru si taky lítám s prstem v nose a když odstartuju na ostro tak je to jinej adrenalin :lol:
Nedávno jsem si s tim na griffinu hrál vyšší - nižšší otáčky. Se snížením otáček mi šlo ovládání jak ve voleji. Najednou bylo na vše dost času. Je teda nevýhoda že musíš přistát lehce k tomu ti pomůže i kříž. Jinak zvýšení otáček je na rádiu otázka pár vteřin tak proč to nevyzkoušet



Není..... pokud s vrtulníkem velikosti Trexe 450 létáš 2400ot/ min a zvedneš je na 3000ot/min ....... otázka pár vteřin to není. Většinou abys zachoval reakce musíš šáhnout jak do kolketivu tak možná i do cykliky.
10 minut. :lol:


nechci se dohadovat.... mám Auroru - šahnu do menu throttle curve a v grafu si postrčim určité body o něco výš. Pak Pitch curve tam zase rate uberu a hotovo. Otázka max 1min. Neměřim jestli to točí 3000 nebo 2800 :lol:

_________________
http://letik.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 13.01.2012 21:34 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.7.2010
Příspěvky: 5680
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
Já měl A9 také 8)

... to dělám tak, že to přizpůsobuju obrazu svému a chtěnému. To že měřím otáčky a koukám na úhly je jen kontrola toho zda jsem tam nenastavil nějakou jóó hovadinu. A přizpůsobit něco ke svému požadavku není o minutě. :( Ale to už jsme někde hodně jinde. :D


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: ned 15.01.2012 19:28 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.1.2012
Příspěvky: 1417
Bydliště: Bořanovice
Tak snad to mam ready. Hlavne diky RadekCe.
Ted by se mi hodilo oko zkuseneho vrtulnikare. Nejlepe z Prahy a okoli.
Nasla by se dobra duse? Prosim, prosim... Prstickem hrabuuu...

Pro upresneni - Mam Hitec Optic 6 mod 2 a Griffin 450.

_________________
SuperZoom 4D, Blade mCP X BL, SAB Goblin 500 @ Spirit
Spektrum DX8, PhoenixRC


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 23.01.2012 9:25 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.1.2012
Příspěvky: 1417
Bydliště: Bořanovice
Tak nakonec jsem svrbeni v prstech nevydrzel a o vikendu poprve zvednul Griffina ze zeme. Zatim jsem vylital (spis vyskakal) jenom jednu baterku. Docela foukalo a zadny teplo taky nebylo. Ale jsem rad, ze jsem Griffina jaks taks doladil a po odlepeni od zeme nema tendence nikam klopit ani utikat. A to jsem ani nemusel sahnout do trimu. Ani zadny nepekny vibrace, ktery jsem ocekaval se nekonaly. Ale jeste si budu muset pohrat s nastavenim gyra. Pooomaloucku se otaci, az je oces po vetru. Teda jestli to s tim setovym vubec pujde nejak dostelovat... :roll:

_________________
SuperZoom 4D, Blade mCP X BL, SAB Goblin 500 @ Spirit
Spektrum DX8, PhoenixRC


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 23.01.2012 9:37 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.7.2010
Příspěvky: 5680
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
Tu vrtulku nesmíš "krotit" trimem. Zkus se podívat zda tam teď náhodou nemáš na kanálu gyra v Tx lehce posunutej "střed", třeba tím trimem. Gyro to nebere jako hodnotu středu ale jako příkaz k činnosti. Uvidíš a když to nepomože, tak to chce helinu pěkně ovibrovat možná i předělat momtáž gyroskopu. Mohlo by to pomoct.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 23.01.2012 9:40 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.1.2012
Příspěvky: 1417
Bydliště: Bořanovice
Prave, ze zadnej trim jsem pouzit nemusel. Az me to prekvapilo. :)
Ale zadek mi utika po vetru. Nejspis mala citlivost gyra... Ted budu muset zase cekat na vikend. Kdyz prijdu z prace okolo 5, tak uz je tma. :(

EDIT: Ale kdyz s vrtulnikem zakroutim v ruce, tak gyro facha spravne. Vrtulka pekne vyrovnava...

_________________
SuperZoom 4D, Blade mCP X BL, SAB Goblin 500 @ Spirit
Spektrum DX8, PhoenixRC


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 23.01.2012 10:40 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 21.7.2010
Příspěvky: 5680
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
Teď něco co Ti poradím bude možná drobet nebezpečné a musíš být sakra optrný.

Sundej listy nosného rotoru, a velmi citlivě roztoč onen nosný rotor bez listů. Nechoď ovšem na plné otáčky, pro Tvůj pokus bude plně postačovat řekněme necelá třetina chodu kniplu plynu.
Vem vrtulník do ruky dbej na VELMI OPATRNOU MANIPULACI a drž jej pevně a pokud možno tak abys obouma rukama nebyl usebe. Zkoušej s vrtulníkem otáčet. Sleduj, zda se s Tebou vrtulka bude citelně a slyšitelně prát po celou dobu vychýlení vrtulníku z původní pozice.
Mohou nastat dvě situace:

1.
Roztočený vrtulník v ruce po změně polohy v ose hl. hřídele bude vykazovat jen chvilkovou snahu o změnu z původní ,situace. Gyroskop vykáže jen nepatrnou snahu ocas udržet. Spíš jej v pohybu zbrzdí než nějak zaství. Ocas by se neměl vracet. jen udržovat svoji pozici. A s Tvoji rukou pokud je již v klidu a nadále s vrtulníkem neotáčí, nijak prát.

2.
Roztočený vrtulník po vychílenéí z původní osy hl. hřídele vykáže dost citelnou snahu se vrátit do své původní pozice. A od vrtulky půjde slyšet zvuk, který dokud se ocas nevrátí tam kam byl původně nezmizí.

To je pokus, který můžeš udělat doma ale pamatuj, buť opatrný. Vrtulka v momentě kdy to nečekáš umí být silná a rychlá. Taktéž mžikově dochází k poškození modelu v případě, že jej neudržíš nebo něco někde zbrkle uděláš.

Pokud pokus provedeš dej vědět, jak pokus dopadl.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 363 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 25  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz