To Vigo - na starým Maxovi jsem je měl taky - elevony zavěšený na hmoždinovejch pantech - v klidu odpor minimální. Ale souhlas s nulovou tolerancí přebytku síly na servu.
Nyní odzkoušená "hnusná a levná" čínská serva - 1 h na servotesteru proti gumičce - tah cca stacionární zatížení 650g - poté rozebrání, kontrola ( vizuální ) převodů, přepájení delších kablíků a následná instalace do Maxiho. Přelepení pod servokrytky od Vaňouchů, dovážení na předku cca 10g a hurá do luftu. Nárazový větřík okolo 5 - 7m, docela kosa, Max s jinou vrtulí 10/5 stoupá kolmo. Gút jako dobrý
. Pár blbostí, průlet na sousedovic střechou s pracujícíni pokrývači - to sem ale hovado - ale věděli o mě a tlemili se jako blázni, že mi to sundaj klackem - přistání dle možnosti nárazů větru a mejch rukou skoro k noze
.
Vše jsem vyfotil - výměnu, rozebraný serva oranžový i 81, zadokumentováno, dodám na rajče. Musím říct, že mne hodně překvapila čistota zpracování, letování, uložení tišťáku, i ložisko na hlavní hřídeli. Proti tomu Hitec HS 81 vypadá jako nejlevnější "čína" vyrobená v bambusové chýši. Motor si sice "zpívá", ale jen při pokusu hnout elevonem rukou, jinak tichý a jakoby "přesný" chod bez námahy. Asi to neumím dost dobře popsat - malá slovní zásoba
. Bezvadně drží střed, naprosto plynulý chod, minimální vůle na páce. Měřeno "šuplérou" - 2 desetiny kraj . kraj.
K dnešnímu večeru nalítáno dvě hoďky a cca 18min včetně dvou nočních letů s osvětlením. Zatím tedy spokojenost, uvidíme jak dál se bude situace "oranžovejch" vyvíjet. Když budou zlobit, tak je tady napráskám
Škoda Hitecy, měl jsem vás rád...... a to je mám ve všech čouďákách jako serva plynu
a ve Spitovi S a V