Autor |
Zpráva |
Drondys
|
Napsal: čtv 23.06.2011 19:00 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.2.2010 Příspěvky: 11876 Bydliště: ČR Obrázky: 1
|
Market86 píše: ahoj, při mých předešlých objednávkách bylo zboží dle tracking number vždy doručeno do čr a v následujících 2-3 dnech bylo pozdrženo poštou 120. Nyní však u mé nové objednávky je už od 16.6., že byla doručena do čr a od té doby u ní není nic nového (že by byla dopravena, popř. pozdržena poštou 120). Máte s tím někdo taky zkušenost, že to trvalo tak dlouho? Popř. kde se mám obrátit, abych zjistil, kde je problém? Protože na poštu nebo celní sklad je zbytečné volat, když tam ještě zásilka není
Zcela běžné zdržení je okolo dvou týdnů a v krajních případech i okolo měsíce. Pokud byla zásilka doručena do ČR pak zřejmě visí někde na poště Praha 120, ale od 16.6. je ještě příliš brzy. Pokud se to nepohne tak zhruba za další týden nebo dva zkuste ve všední dny od 8.00 do 17.30 hodin tato telefonní čísla 257 019 301, 257 019 516, 257 019 518, 257 019 582 nebo 605 220 190.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
paf
|
Napsal: čtv 23.06.2011 19:35 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.10.2007 Příspěvky: 537 Bydliště: Černošice
|
Čekám na balík od 20.4. a nic... dle zákona na to mají času kolik chtějí
A už vůbec nechápu jak to tam funguje, 20.4. mi přišly na celnici 3 balíky. Jeden došel pře 14ti dny, druhý v pondělí a třetí nikde. Bordel!
|
|
Nahoru |
|
|
Market86
|
Napsal: čtv 23.06.2011 19:59 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 9.6.2011 Příspěvky: 7
|
Drondys píše: Market86 píše: ahoj, při mých předešlých objednávkách bylo zboží dle tracking number vždy doručeno do čr a v následujících 2-3 dnech bylo pozdrženo poštou 120. Nyní však u mé nové objednávky je už od 16.6., že byla doručena do čr a od té doby u ní není nic nového (že by byla dopravena, popř. pozdržena poštou 120). Máte s tím někdo taky zkušenost, že to trvalo tak dlouho? Popř. kde se mám obrátit, abych zjistil, kde je problém? Protože na poštu nebo celní sklad je zbytečné volat, když tam ještě zásilka není Zcela běžné zdržení je okolo dvou týdnů a v krajních případech i okolo měsíce. Pokud byla zásilka doručena do ČR pak zřejmě visí někde na poště Praha 120, ale od 16.6. je ještě příliš brzy. Pokud se to nepohne tak zhruba za další týden nebo dva zkuste ve všední dny od 8.00 do 17.30 hodin tato telefonní čísla 257 019 301, 257 019 516, 257 019 518, 257 019 582 nebo 605 220 190.
právě že dle toho čísla ještě na poště 120 není, ale je už v čr... musí být na nějakém předstupni k poště 120
|
|
Nahoru |
|
|
Drondys
|
Napsal: čtv 23.06.2011 21:21 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.2.2010 Příspěvky: 11876 Bydliště: ČR Obrázky: 1
|
Market86 píše: právě že dle toho čísla ještě na poště 120 není, ale je už v čr... musí být na nějakém předstupni k poště 120
O zásilce, která už dorazila na území ČR i když ještě nebyla zaevidována poštou Praha 120 můžete získat informace na telefonu 800 177 889.
|
|
Nahoru |
|
|
Market86
|
Napsal: čtv 23.06.2011 22:57 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 9.6.2011 Příspěvky: 7
|
Drondys píše: Market86 píše: právě že dle toho čísla ještě na poště 120 není, ale je už v čr... musí být na nějakém předstupni k poště 120 O zásilce, která už dorazila na území ČR i když ještě nebyla zaevidována poštou Praha 120 můžete získat informace na telefonu 800 177 889.
děkuju moc, zkusím tam zítra zavolat
|
|
Nahoru |
|
|
ekrazit
|
Napsal: pát 24.06.2011 9:06 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 24.6.2011 Příspěvky: 1
|
Balíček z Číny dorazil do ČR za 3 dni. Přez poštu 120 a celní deklaraci ke mě domů za 2 měsíce. Dobrý co? Vedoucí pošty 120, který je za to zodpovědný se jmenuje Šámal, a můžete na něj být dost sprostí. Zaslouží si to. Je arogantní a lže. Telefon má 731 542 400.
|
|
Nahoru |
|
|
Drondys
|
Napsal: pát 24.06.2011 19:02 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.2.2010 Příspěvky: 11876 Bydliště: ČR Obrázky: 1
|
Být sprostý nemá význam, Možná si tak akorát ulevíte, ale jinak to nic nevyřeší ani nepomůže v nápravě.
Prodlevy při vyřizování zásilek přetrvávají jelikož Česká pošta má neschopné vedoucí pracovníky, kteří jsou za oblast celních deklarací odpovědní a nedokáží pružně reagovat na daný stav tj. neumí zabezpečit dostatečný počet pracovníků ani vhodnou dělbu práce takovým způsobem, aby k prodlevám pokud možno vůbec nedocházelo. Přitom už uběhlo dost času k tomu, aby se to už dávno mohlo srovnat, jen kdyby byli na patřičných vedoucích postech opravdu schopní lidé.
Mé obecné doporučení, pro případy kdy odbavení zásilky trvá déle než měsíc ode dne kdy byla zásilka převzata vyměňovací poštou Praha 120, je stěžovat si na tuto neschopnost České pošty na ČTU a poslat svoji stížnost na emailovou adresu podatelna@ctu.cz viz tento odkaz na informace k tomu.
Čím víc bude stížností tím větší bude tlak na to, aby se vedení České pošty už konečně probudilo z hlubokého spánku a začalo to konečně řešit pružně a takovým způsobem, který co nejrychleji zabezpečí celní odbavování zásilek tak, že prodlevy budou naprosto minimální bez ohledu na počet zásilek a bez ohledu na jakékoli další výmluvy.
|
|
Nahoru |
|
|
SuperMUF
|
Napsal: pát 24.06.2011 20:29 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
|
Registrován: 23.1.2009 Příspěvky: 786 Bydliště: Nové Město na Moravě
|
A existuje jiná cesta jak to dostat do CZ než přes Českou poštu ? nebo alespoň jiný způsob zastupování ( nemohu osobně ) než pošťákama kteří na to evidentně nemají intelektuálně aby si spočítali kolik je vlastně cena zásilky a co vůbec mohou požadovat, nemluvě o "výpalném" které střílí jen tak od boku - a to všechno na základě plné moci kde se zříkáme možnosti nápravných prostředků ( reklamace atd ... )
kdyby nějaký celní deklarant kterej v době kdy jsme v EU má obrovský propad zakázek dělal toto ...
jenomže to by se pošťáci asi podělali ... už to slyším : plná moc není notářsky ověřená ( zajímavé je že ta pro poštu stačila naskenovaná emailem ) atd atd ...
jo a samozřejmě těch 86,- se bude platit dál, protože to přece vzal do špinavý pracky pošťák ... asi totiž nestačí zaplatit poštovné ...
_________________ FrSky Horus X12S+Tandem X20, ACES combat a kdejaké jiné poletuchy. www.Smart3D.cz
|
|
Nahoru |
|
|
kure87
|
Napsal: pát 24.06.2011 20:34 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.10.2010 Příspěvky: 572 Bydliště: Třinec/Brno
|
Tak teďka jsem zděšen. Někdo má právo mi naúčtovat službu kterou jsem si nevyžádal a která nebyla potřeba? Není toto náhodou střet zájmů pokud mají podepsanou plnou moc že mně budou zastupovat v můj prospěch v celním řízení tak mi účtují službu kterou nepotřebuji kvůli vlastnímu obohacení a ne až ve chvíli kdy jim celník balíček vrátí že chce doplnit doklady? Nestálo by toto už za nějaké razantnější právní kroky než jenom psaní reklamací?
|
|
Nahoru |
|
|
lukypav
|
Napsal: pát 24.06.2011 21:03 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 23.2.2006 Příspěvky: 149 Obrázky: 0
|
Drondys píše: tam píše: Drondys píše: Podat žádost o změnu nebo vrácení vyměřeného DPH a doložit doklady stávajícího výměru a doklady k zásilce zmíněné v sekci Pokud si od Vás vyžádají dokumenty k zásilce viz tento odkaz a žádost poslat na celní úřad Praha Ruzyně dle popisu uvedeného v sekci Pokud zjistíte, že bylo něco vypočteno špatně nebo s tím nebudete souhlasit viz ten stejný odkaz. Diky Drondys za tvoje navody, presne takhle hodlam postupovat. Pouze jsem chtel jestli nahodou se tu neobjevila i reakce kterou jsem prehledl, od nekoho kdo uz tuto zadost na CU zasilal a dostal uz nejakou odpoved. Zatim jsem zahledl pouze prispevky od nekolika lidi, kteri se zadost chystali zaslat.Zatím nejčerstvější informaci zde 16.6.2011 uvedl lukypav o tom, že 31.5.2011 podal žádost o změnu vyměření celního dluhu jak o tom sám píše viz tento odkaz. Zatím zde neuvedl zda se to nějak pohnulo. Patrně ještě nedostal odpověď. Zkus mu napsat SZ viz tento odkaz. Žádost o změnu deslána 31.5 ale zatím nic.Uvidím po 30 dnech.Samozřejmě dám vědět.
|
|
Nahoru |
|
|
Drondys
|
Napsal: pát 24.06.2011 22:33 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.2.2010 Příspěvky: 11876 Bydliště: ČR Obrázky: 1
|
SuperMUF píše: A existuje jiná cesta jak to dostat do CZ než přes Českou poštu ?
Existují jiné spediční služby, které proclívají rychleji než Česká pošta a neúčtují za proclení nic jelikož ho mají v řadě případů už zahrnuté v ceně za poštovné při odesílání, ale výsledná cena vyjde vyšší než při obyčejném poslaní přes poštu.
|
|
Nahoru |
|
|
Drondys
|
Napsal: pát 24.06.2011 22:51 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.2.2010 Příspěvky: 11876 Bydliště: ČR Obrázky: 1
|
kure87 píše: Tak teďka jsem zděšen. Někdo má právo mi naúčtovat službu kterou jsem si nevyžádal a která nebyla potřeba? Není toto náhodou střet zájmů pokud mají podepsanou plnou moc že mně budou zastupovat v můj prospěch v celním řízení tak mi účtují službu kterou nepotřebuji kvůli vlastnímu obohacení a ne až ve chvíli kdy jim celník balíček vrátí že chce doplnit doklady? Nestálo by toto už za nějaké razantnější právní kroky než jenom psaní reklamací?
Pokud jde o neoprávněné zadržování zásilek za účelem výběru zmíněného poplatku 96 Kč k tomu znovu opakuji, že je vhodné stížnosti podávat u ČTÚ, který je v současnosti jediným oprávněným orgánem pro řešení těchto oznámení ve vztahu k České poště a na České poště je nezávislý viz neustále zde opakovaný odkaz podatelna@ctu.cz
Stěžovat si na poště Praha 120 nebo u vedoucího viz již zde zmíněný pan Šámal to je jako stěžovat si u zloděje na to, že Vás okradl nebo u kápa zlodějů a čekat, že Vám dá za pravdu.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|