Autor |
Zpráva |
Kenny McCormick
|
Napsal: pon 21.02.2011 13:05 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.8.2009 Příspěvky: 3250 Bydliště: Prešov, SK
|
psena píše: Proc to pises tak slozite??
pretoze je to Ondra...
Co je jednoduche, tak zlozito...
Co komplikovane, tak priam nezrozumitelne... /nic v zlom/
Ondra, jeden mozny maly problem by som videl v moznom posunuti taziska, ktore uz vymenou remienka za kardan sa mohlo o nieco posunut.
Asi preto sa pri klasickej 500 najviac pouzivaju baterky 2200 a pri ESP 2650mAh
Tazko urcit, aku vzdialenost zvolit, na 450-tke pri pouziti len jedneho loziska nieje odporucane ho dat presne do stredu, ale posunut o 1cm blizsie k ramu.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
OPR
|
Napsal: pon 21.02.2011 13:48 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
I tobě Kenny děkuji za cennou informaci ohledně těžiště. Ten rozdíl hmotnostní je zanedbatelný ...... u toho kardanu se bude muset stejně řešit těžiště znovu takže tohle beru jako něco co se sková do "větších problémů a řešení je ohledně celku samotného.
|
|
Nahoru |
|
|
AdamProg
|
Napsal: pon 28.02.2011 17:32 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 27.5.2008 Příspěvky: 963 Bydliště: Praha
|
Nevim kam tento dotaz dat, snad je toto tema vhodne.
Ale znicil jsem si pri nehode prevody v servu Align DS-510, koukal jsem po cenach prevodu a zjistil jsem, ze bud se prodavaji orginalni K10423TA, anebo jakasi nahrada AHSP51031T. V cem se ty prevody lisi, lze je kombinovat(v kazdem servu jine prevody), ma cenu vubec kupovat tu nahradu? A kde kupujete prevody do Align serv? Zrejme to asi koupim u Krtka, asi mi i rovnou poradi, ale proc se nezaptat i tu.
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: pon 28.02.2011 19:06 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
........ nevím v čem je rozdíl ale vadit by to ničemu nemělo. Když to vezmeme z jiného soudku - tak savox převody taky pasujou. Takže fakt netuším. Spíš bych čekal nějakou kozmetickou oupravu než nějakej zásadně s funkcí neslučitelnej převrat.
|
|
Nahoru |
|
|
AdamProg
|
Napsal: sob 19.03.2011 15:17 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 27.5.2008 Příspěvky: 963 Bydliště: Praha
|
Diky za odpoved, ta nahrada je asi prevod ze Savox, kterej je uplne stejnej.
Momentalne mam zavaznejsi problem Totalne se mi zasekl motor BL-500L, obavam se ze je to jeho konec, ale nez ho vyhodim, chci se do nej dostat a zjistit zda nejde jeste opravit. Video na rozebirani jsem nasel, ale chtel bych Vas pozadat, jestli nekdo nejde zitra do Jicina, zda by nekdo pro me nevzal 4mm hridelku, treba ohlou pricnou hridel k Trex450. Bohuzel doma sem nasel jen jednu hridelku a nemuzu ten motor rozebrat.
Pripadne ktery motor doporucujete do Trex500? Pokud mozno nejlepsi vykon/cena.
|
|
Nahoru |
|
|
psena
|
Napsal: sob 19.03.2011 17:53 |
|
Helimaniacs Brno
|
|
|
Registrován: 9.12.2009 Příspěvky: 4179 Bydliště: Brno
|
Ahoj, zitra budu mit sebou vsechny nahr. dily na 450 takze vcetne pricnych hrideli, ale bohuzel nemam starou. Jen novy...
|
|
Nahoru |
|
|
AdamProg
|
Napsal: ned 20.03.2011 19:29 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 27.5.2008 Příspěvky: 963 Bydliště: Praha
|
psena píše: Ahoj, zitra budu mit sebou vsechny nahr. dily na 450 takze vcetne pricnych hrideli, ale bohuzel nemam starou. Jen novy...
Dekuji moc za nabidku, ale nove hridele je skoda
Nemel by tu nekdo z Prahy 4mm havarovanou pricnou hridel? Po Praze bych si pro ni prijel. Nejradeji bych uz ten motor mel rozebran, abych vedel na cem jsem a pripadne zacal shanet novej.
|
|
Nahoru |
|
|
Yopi
|
Napsal: ned 28.08.2011 17:43 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 16.12.2008 Příspěvky: 355 Bydliště: Boskovice
|
Ahoj, dnes jsem narazil na problém, že když klesám, ani ne pomalu a ani rychle a přidám kolektiv abych zastavil, tak se to ke konci klesání tak jakoby zakymácí nebo oklepe nebo zahoupe, nevím jak to popsat. Pokud ale přidám z visu, tak to nedělá. Jen při zastavování klesání. Nikdy předtím sem si toho nevšiml, ale normální to určitě není. Vím, že to tady někdo popisoval, ale byl to jeden příspěvek a nenašel jsem to. Mám T-rex 500 ESP, kardan, všechno origo co bylo v setu ESP. Otáčky při tom neklesají nebo aspoň to není slyšet. Jinak se chhová normálně.
_________________ Blade 400 3D, T-rex 500 ESP, E-maxx brushless a pak mraky dalších, nevejde se mi to sem :-)
|
|
Nahoru |
|
|
Yopi
|
Napsal: ned 28.08.2011 19:47 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 16.12.2008 Příspěvky: 355 Bydliště: Boskovice
|
Tak jsem procházel diskuzi a náhodou jsem na to narazil. Byly moc dotažené listy. No, nepřipadalo mi, že by byly moc dotažené, ale povolení pomohlo. Teď je mám tak, že když dám vrťas kolmo, tak že taktak nespadnou a drží rovně. Když vrťasem trošku klepnu, tak se složí. Po přidání kolektivu se už nezakymácí.
_________________ Blade 400 3D, T-rex 500 ESP, E-maxx brushless a pak mraky dalších, nevejde se mi to sem :-)
|
|
Nahoru |
|
|
rarko
|
Napsal: úte 30.08.2011 20:43 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 17.9.2008 Příspěvky: 95 Bydliště: Madunice, Slovakia Obrázky: 21
|
Ahoj velmi dlho som riesil tento problem a myslel som uz ze proste rex 500 je taky az som raz na letisku spomenul tento problem a chlapec co tam prisiel mi v momente chytil gyro vymenil pasku pod gyrom mal som tam moc makku pasku odvtedy lieta ako ma ziadne otrasenie robilo mi to ked som zapumpoval kolektivom. Som nadseny ako teraz lieta. --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=48.474330,17.781455
_________________ Vbar Control - LOGO 700 XXTREME , Logo 600SX.
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: stř 14.09.2011 10:56 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Yopi píše: Tak jsem procházel diskuzi a náhodou jsem na to narazil. Byly moc dotažené listy. No, nepřipadalo mi, že by byly moc dotažené, ale povolení pomohlo. Teď je mám tak, že když dám vrťas kolmo, tak že taktak nespadnou a drží rovně. Když vrťasem trošku klepnu, tak se složí. Po přidání kolektivu se už nezakymácí. Tento jev zapříčiňují dvě věci - třetí to může ovlivňovat potažmo částečně řešit. 1) Utažení listů ... dvě hlediska. Jak moc jsou listy v závěsech dotažené. A jestli oba dva listy jsou stejně utažené. 2) Píšeš, že máš vše origo ze stavebnice ESP. To tedy znamená, že jsi použil ty černé tlumící gumy do rotorové hlavy. Jsou na výběr ješště šedé a ty jsou měkčí - a Tvůj problém mohou také řešit. Ta třetí věc, která to vše může "nějak ovlivnit" je navýšení pracovních otáček NR. To znamená, že zvětšíš působení odstředivé díly na tlumící segmenty v rotorové hlavě a tím umožníš jejich lepší deformaci při pracovním pohybu listu. Ještě bych málem zapoměl na jednu věc, která také může daný problém řešit nebo jen částečně pomoci. Pokud žádná z předešlích "změkčovacích" procedur rotorové hlavy nepomůže je tu možnost poslední. Tou jsou rotorové listy NR. U nich jsou zase dva základní konstrukční prvky, které toto vše ovlivňují. 1) pružnost/tvrdost listu .... 2) váha listu - kdy při stejných (požadovaných) otáčkách na tlumící segmenty v rotorové hlavě působí o něco větší odstředivá síla a jelikož je váha listu určujícím prvkem velikosti výsledné odstředivé složky - má blahodárný vliv na jeho pohyb v polotuhém zavěšení. Je třeba se malinko zamyslet a popřemýšlet, která z těchto variant je možná a také požadovaná. PS: kolik točíš otáček?
|
|
Nahoru |
|
|
Yopi
|
Napsal: čtv 15.09.2011 5:31 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 16.12.2008 Příspěvky: 355 Bydliště: Boskovice
|
Tocim 2700, ale uz to nedela, mel jsem moc utazene listy. 2700 by mnelo byt v pohode, ne?
_________________ Blade 400 3D, T-rex 500 ESP, E-maxx brushless a pak mraky dalších, nevejde se mi to sem :-)
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: čtv 15.09.2011 8:31 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Záleží to od toho, co po tom požaduješ a co momentálně létáš. Klidně by Ti mohlo stačit i míň. Ale to už je podle chuti každého, jak to chce mít agilní. 2700 ot/min je pro rychlejší akrobacii roztahanou po obloze naprosto dosačující - stačí to i na nemoc agresivní 3Dé, 4Dé a možná i na 5Dé
|
|
Nahoru |
|
|
Lajbror
|
Napsal: stř 19.10.2011 17:04 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 18.8.2011 Příspěvky: 44 Bydliště: Boskovice
|
Ahoj. Začínám akrobatit z T-rex 500 ESP. Mám nalítáno mraky hodin z Blade mCP X, takže jsi sem jistej kam tahám a tak. Vrtulník ale lítá nějak divně nebo je to možná normální. Nevím. Zkušenost s akrobacií na tak velkým vrtulníku ještě nemám. Prostě jde o tohle. Když visím ocasem k sobě a přes kabinku to otočím na záda, tak vrťas neskončí přesně na zádech, ale mírně se nakloní doleva (z mýho pohledu doleva). No a já to musím zkorigovat, abych mohl udělat další obrat. Je to normální? Jinak je to pádlovka s kardanem, vyváženej je dobře, točí 2500 ot. Díky.
_________________ DX6i + T-rex 450, T-rex 500 ESP, Blade mCP X BL, E-maxx Brushless, X-Maxx 8s.
Naposledy upravil Lajbror dne čtv 20.10.2011 4:57, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
72ka
|
Napsal: stř 19.10.2011 17:29 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 9.11.2010 Příspěvky: 388 Bydliště: Praha 3
|
Asi máš špatně seřízenou desku cykliky tj. každý servo jezdí jinou dráhu a na zádech se to pak projeví třeba tímhle náklonem. Úplně stačí, když jen během obratu se jedno servo "opozdí" a pak se zase dotáhne a vrtulník ale udělá náklon. Kolmosti páček, táhel atd. v nule beru jako samozřejmost. Druhá možnost je, že ti do boku foukl vítr... ale to bys asi nepsal na fórum. Ale určitě se tu ozvou zkušenější než jsem já, lítám vrtulníky teprv druhým rokem.
_________________ Když letadlo kouří, je to správně!
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|