Autor |
Zpráva |
Back
|
Napsal: stř 29.12.2010 15:09 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 27.12.2010 Příspěvky: 195 Bydliště: Šumperk
|
Hezký den pánove,
nelétá někdo tuto heli? Rád bych se podělil o zkušenosti a nechal si poradit.
Sám používám pohon Kontronik Kora a régl Kontronik.Baterie Tunigy Nanotech 4s 3300 mAh.Po přechodu na 4s jsem byl nucen změnit pastorek z 21z na 17z,ale je zima a nejsem schopen ho vyzkoušet.Jaké otáčky pro tuto heli používáte a jaké převody?Dále používám listy Torsion blades 430 mm místo 425 mm.Snad to nemá příliš vliv.Gyro mám GY 611+S 9256 ,serva 3* F 3150.
_________________ Logo 400 SE Hirobo Lepton EX DFC + Spirit DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF EB-4 S2 Thunder Tiger
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
avalanche8
|
Napsal: stř 29.12.2010 15:24 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.10.2009 Příspěvky: 891 Bydliště: Nova Paka
|
Ahoj letal sem JR supervoager 4s,Na 4s a kombinace kora-jazz.1130KV.
Otacky na 80% jazze tak 2500rpm,pastorek tusim 18T,Kolik zubu ma hlavni kolo?
_________________ LOGO 600SE/Vbar 5,3 silverline/JIVE80Hv/TB solid 690/Futaba T14Sg
|
|
Nahoru |
|
|
Back
|
Napsal: stř 29.12.2010 16:07 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 27.12.2010 Příspěvky: 195 Bydliště: Šumperk
|
Lepton má hlavní kolo 94z,motor kontronik kora 1090kV.
_________________ Logo 400 SE Hirobo Lepton EX DFC + Spirit DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF EB-4 S2 Thunder Tiger
Naposledy upravil Back dne stř 29.12.2010 16:32, celkově upraveno 2
|
|
Nahoru |
|
|
zdzd
|
Napsal: stř 29.12.2010 16:12 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 4.5.2003 Příspěvky: 11191 Bydliště: Břeclav, ČR
|
Já ho létám na trojčlánek. Pastorek si nepamatuju. Kdyby byl vážný zájem, musel bych ho spočítat.
|
|
Nahoru |
|
|
Back
|
Napsal: stř 29.12.2010 16:12 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 27.12.2010 Příspěvky: 195 Bydliště: Šumperk
|
na normál mám 80% - 2335 otáček a na Idle1 82% 2395 otáček.
létám na governor - normál 0-80-80-80-80
Idle1 82-82-82-82-82
_________________ Logo 400 SE Hirobo Lepton EX DFC + Spirit DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF EB-4 S2 Thunder Tiger
|
|
Nahoru |
|
|
Back
|
Napsal: stř 29.12.2010 16:18 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 27.12.2010 Příspěvky: 195 Bydliště: Šumperk
|
zdzd píše: Já ho létám na trojčlánek. Pastorek si nepamatuju. Kdyby byl vážný zájem, musel bych ho spočítat.
Prosím tě jaké používáš otáčky rotoru?Jak jsi na tom s dynamikou a výdrží u 3s. Původně jsem měl kokam 3s 3200mAh a 24z pastorek.
Váha je 1400g bez accu - což je o 170g víc,ale snad to nevadí.
_________________ Logo 400 SE Hirobo Lepton EX DFC + Spirit DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF EB-4 S2 Thunder Tiger
|
|
Nahoru |
|
|
Back
|
Napsal: stř 29.12.2010 21:13 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 27.12.2010 Příspěvky: 195 Bydliště: Šumperk
|
_________________ Logo 400 SE Hirobo Lepton EX DFC + Spirit DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF EB-4 S2 Thunder Tiger
|
|
Nahoru |
|
|
zdzd
|
Napsal: stř 29.12.2010 23:20 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 4.5.2003 Příspěvky: 11191 Bydliště: Břeclav, ČR
|
Back píše: zdzd píše: Já ho létám na trojčlánek. Pastorek si nepamatuju. Kdyby byl vážný zájem, musel bych ho spočítat. Prosím tě jaké používáš otáčky rotoru?Jak jsi na tom s dynamikou a výdrží u 3s. Původně jsem měl kokam 3s 3200mAh a 24z pastorek. Váha je 1400g bez accu - což je o 170g víc,ale snad to nevadí.
O dynamice ti moc nepovím, nelétám žádný brutál. Na poletování mi to stačí. Leptona jsem koupil v celku i s acuu, mají za sebou nějaký rok života a desítky startů, bližší informace o jejich historii nemám. Jsou to KOKAM 3200, létám na ně 5:30 a pak dobíjím asi 2,7Ah. Otáčky si teď nevzpomenu, nastavoval jsem snad něco kolem dvou a půl tisíce. Jedině to změřit. Helina je teď ale zazimovaná i s accu, musel bych je napřed vzbudit.
|
|
Nahoru |
|
|
Back
|
Napsal: čtv 30.12.2010 9:00 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 27.12.2010 Příspěvky: 195 Bydliště: Šumperk
|
Děkuju,také mám zazimováno . Jen mě zajímalo jak jsi s Leptonem spokojený v porovnání s ostatními stroji.Určitě neplánuji žádné 3D a také jsem ho pořídil jako létaný.Kdy už se ke mě ale dostal,rád bych se o něm něco dozvěděl,a u nás ho moc lidí nelétá.
Pravda je,že ceny některých dílů jsou vysoké , ale to už asi sebou nese jeho vyjíměčnost.
_________________ Logo 400 SE Hirobo Lepton EX DFC + Spirit DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF EB-4 S2 Thunder Tiger
|
|
Nahoru |
|
|
zdzd
|
Napsal: čtv 30.12.2010 12:50 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 4.5.2003 Příspěvky: 11191 Bydliště: Břeclav, ČR
|
Spokojený velmi, ale pocity jsou trochu rozporuplné. Lítá nádherně a v tomto směru je to super. Na druhou stranu vědomí ceny náhradních dílů na pohodě moc nepřidá.
Takže jako vrtulník super, jako nezávazná oddechoka moc ne...
Nicméně jsem se rozhodl, že protrénování accu neuškodí a dal jsem jim jeden cyklus. Otáčky v IDLE1 mám 2450, v IDLE2 2700. Po 5 min v IDLE2 má motor 45°C, regl 42°C (v baráku, ne na mrazu). Je to CORA Kontronik pohon. Radost si s tím už jen zavrtět.
Pastorek jsem chtěl spočítat, ale je na něj prd vidět a vyšroubovat motor je porod. To dělat nebudu.
|
|
Nahoru |
|
|
zdzd
|
Napsal: čtv 30.12.2010 15:14 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 4.5.2003 Příspěvky: 11191 Bydliště: Břeclav, ČR
|
Nakonec mi to nedalo a nějak sem to zrentgenoval - vyšlo mi 24 zubů.
|
|
Nahoru |
|
|
Back
|
Napsal: čtv 30.12.2010 15:35 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 27.12.2010 Příspěvky: 195 Bydliště: Šumperk
|
Ještě prosim tě jaké používaš listy? 430 nebo 425? je ta veliký rozdíl ve změně poměru k vrtulce?
_________________ Logo 400 SE Hirobo Lepton EX DFC + Spirit DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF EB-4 S2 Thunder Tiger
|
|
Nahoru |
|
|
zdzd
|
Napsal: čtv 30.12.2010 15:59 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 4.5.2003 Příspěvky: 11191 Bydliště: Břeclav, ČR
|
425 od díry. Co myslíš tím poměrěm k vrtulce?
|
|
Nahoru |
|
|
Back
|
Napsal: čtv 30.12.2010 16:49 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 27.12.2010 Příspěvky: 195 Bydliště: Šumperk
|
zdzd píše: 425 od díry. Co myslíš tím poměrěm k vrtulce?
měl jsem problémy s ustřelováním ocasu doprava (při prudkém přidání kolektivu).mám listy 430 torsion blade a vyřešilo to napnuti řemínku a zvýšení citlivosti gyra na 82%.
Jen jestli to není větším záběrem delších listů (origo 425) ke stejné vrtulce.
_________________ Logo 400 SE Hirobo Lepton EX DFC + Spirit DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF EB-4 S2 Thunder Tiger
|
|
Nahoru |
|
|
Back
|
Napsal: úte 25.06.2013 19:53 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 27.12.2010 Příspěvky: 195 Bydliště: Šumperk
|
Tak nakonec i mě postihla "mánie" bezpádlového létání.Pořídil jsem hlavu DFC Tarot a jednotku Spirit. Předělání nebyl až takový problém,zkrátil jsem hlavní osu o 15mm vyvrtal nový otvor pro upevnění hlavy.Instalace jednotky Spirit místo gyra GY 611 byla už hračkou.Základní nastavení je díky průvodci snadné a naprosto přehledné.Vrtulník byl ovšem mnohem citlivější na pohyby kniplů a musel jsem nastavit expa až na -60. Letový projev je skvělý a vrtulník velmi přesně a precizně reaguje.K prodloužení letového času sice nedošlo,ale veliké zlepšení je vidět při přemetech (vrtulník nikam neuhýbá) a chování ve větrnějším počasí je mnohem lepší. Systém Spirit má i "záchranu" která pracuje v nové verzi fw naprosto spolehlivě. Petr http://back74.rajce.idnes.cz/Hirobo_Lepton_EX_DFC
_________________ Logo 400 SE Hirobo Lepton EX DFC + Spirit DH 82A Tiger Moth ,L-39 EDF EB-4 S2 Thunder Tiger
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|