Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 28.11.2010 17:31 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 24.10.2010
Příspěvky: 349
Bydliště: Brno
Zdravim vsechny ... pokousim se nastavit regulator ve sve male Cessne, je to bohuzel nejaky cinsky noname. Zkusil jsem aplikovat nasledujici navod:

<i>
1. Zapnout TX (vysílač)
2. Dát plný plyn
3. Zapnout RX (přijímač)
4. 2x pípnutí (do cca 2s) oznámí, že byl nastaven plný plyn
5. IHNED po pípnutí přesunout plyn do minima
6. Několik pípnutí oznámí počet článků ACU.
7. Dlouhé pípnutí oznámí správné nastavení plynu v dolní poloze
</i>

reaguje to sice podobne ... nicmeme stale to neni ono.
Pote co nastavim plyn naplno a zapnu prijimac, pak pokud nijak nezasahuji do regulace, ozyva se cyklicky stale dokola 2x jedno pinuti, pote 2x 2 pipnuti, pote 2x 3 pipnuti ... tohle by bezelo stale dokola. Pokud stahnu plyn na vysilaci na nulu po tech prvnich dvou samostatnych pipnutich, pak se ozve jedno dlouhe pipnuti, a pozdeji jeste jedno dlouhe pipnuti. Pokud stahnu plyn na vysilaci na nulu po tech druhych dvou-pipnutich, pak se ozve jedno dlouhe pipnuti, a pozdeji jeste tri-pipnuti. Totez nastane, pokud stahnu plyn po tech troj-pipnutich. Napajeni mam z dvouclanku. Muze mi nekdo prosim poradit jak na to? Diky


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28.11.2010 17:41 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 16.7.2010
Příspěvky: 316
Ahoj.

Já když nastavuji hodnoty reglu(mám více typů)tak při ukončení programování regl musím vypnou jinak se nové nastavení nezapíše.

To múže být i Tvúj problém.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28.11.2010 17:45 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 24.10.2010
Příspěvky: 349
Bydliště: Brno
Prosim te nemel bys nekde navod (klidne i EN) nebo alespon typ regulatoru ... ktery by se podobal chovanim tomu memu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28.11.2010 17:49 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 16930
Po tom konkrétním pokusu vypni regl (odpoj od pohonného aku) a potom to celé zkus normálně zapnout
1) TX s plynem na min
2) pohonný aku v letadle.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28.11.2010 17:57 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 24.10.2010
Příspěvky: 349
Bydliště: Brno
No regulator a regulace plynu normalne funguje ... v tomto ohledu vse bezi, jedinny rozdil je v tom, ze pokud to pak normalne vypnu a znova zapnu (prijimac i vysilac), vysilac se s prijimacem normalne sparuje (4xbeep u HITECu), a regulator pipne bud jednou, nebo 3x ... podle toho kde to preprogramuju. Pokud teda to pipnuti regulatoru na zacatku pri normalnim provozu signalizuje pocet clanku? nevim ... pak si muzu vybrat mezi jednim nebo trema ... nejak se mi nedari nastavit ten dvou-clanek. A v chodu motoru teda nijak nepoznavam rozdil ... alespon ne subjektivne


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28.11.2010 18:10 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 16.7.2010
Příspěvky: 316
Bohužel Rossi poud je to regl no name tak tady neporadím.

Zkus ještě:
zapni rádio-plný plyn
zapoj regl a až to pipne dej plyn do nuly po pípnutí odpoj baterii z reglu.Tímto postupem se dos relů uvede do základního(továrního)nastavení.

Jestli to je regl který je v setu modelu tak u něj do programu asi nebudeš moci zasahovat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28.11.2010 18:12 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 16930
Program regulátoru "čínský nonejm" neznám, ale pokud to na počet článků běží, má to automatickou volbu. Počet kviknutí může signalizovat režim s brzdou, nebo bez brzdy (případně úpně něco jiného :wink: )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28.11.2010 18:17 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 24.10.2010
Příspěvky: 349
Bydliště: Brno
Tomu rozumim ... no pokud to funguje, necham to byt tak jak to je, jen jsem se chtel zeptat zdali nekdo nema s podobnym reglem zkusenosti ... lepe receno zdali by ho podle popsaneho chovani alespon castecne neidentifikoval. Navod bych pak nekde nastudoval na netu ... ale asi to nema cenu se tim zabyvat. A je to skutecne reguator, ktery je v setu u modelu ... takze mozna marna snaha. Ale i tak diky!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28.11.2010 18:37 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.2.2010
Příspěvky: 12369
Bydliště: ČR
Obrázky: 1
Není na tom réglu aspoň něco napsané ???


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28.11.2010 18:42 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 24.10.2010
Příspěvky: 349
Bydliště: Brno
mala nalepka 15A ... nic vic


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28.11.2010 20:17 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.2.2010
Příspěvky: 12369
Bydliště: ČR
Obrázky: 1
ross4435897 píše:
mala nalepka 15A ... nic vic

Ten regulátor byl v té Cessně když jsi ji koupil ???
Co prodejce té Cessny, neporadí ???


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28.11.2010 20:54 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 11.6.2010
Příspěvky: 275
Mám Cessnu od Topgunu a tiež som bol zo začiatku z toho "jeleň", ale tak ako píše JMalík, to pípanie znamená - x jednopípnutí brzda zapnutá, x dvojpípnutí je brzda vypnutá. Mne to zapípa po pripojení aku (LiPo 3S) jeden dvojtón (titá) a potom 4 dvojtóny (tití) čiže brzdu motoru mám vypnutú. Dosť som sa s tým potrápil,kým som na to prišiel, lebo manuál o tom nič napíše - teraz to už neriešim. Ten ESC sa okrem brzdy motoru programovať nedá.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28.11.2010 20:59 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 16930
Ale vždyť nemá žádný problém.
Točí to motorem = je nastavený správný počet článků
Pak má dvě různá možná nastavení, tak pro ně zkusí brzdu (rukou při stojícím motoru a zapnutém napájení)
Dál bych se tomuto nevěnoval a létal.

Jsem pomalý,"mb" už to vyřešil


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 28.11.2010 22:39 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 24.10.2010
Příspěvky: 349
Bydliště: Brno
je to ono!!! ..... diky moc!!!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz