prtka píše:
...Mimo jiných závad jsem řešil havárie potkání listů , vysazování rádia atd. atd.. ...
Listy se potkají díky zvětšeným vůlím - hlava na hřídeli x držák listů nebo při vytlučeným uložení stabilizátoru.
Hlavně stabilizátor má prasácký řešení. Trochu umělý hmoty z bláta se vyštochá o duralovou hlavičku a po pár hodinách provozu lítá víc jak o 20° na obě strany, při prudší změně otáček brnkne o horní listy a konec.
Uchycení oběžnýho kola na dutou hřídel je taky hrůza - šroubky M1,6 x 3,5 se ustřihnou. Po vytočení jejich zbytků je plastovej náboj kola v riti, leda si vrtneš nový díry (docela obtížně, bez spec. vybavení).
Kdyby ti "konstruktéři" věnovali čas těmhle detailům místo opičácký vrtulky vzadu nebo místo vývoje dvourotorový a přitom jednomotorový pitomosti zvaný LAMA 3 zdokonalili to, co, čemu už čas věnovali, zrovna já bych si možná jejich vylepšenej stroj pořídil.
Ovšem u firmy Walkera jde hlavně o NEW BOMBS FOR SALE, Bléé, kupujte, solte prachy, naivkové (někdo tu už použil výraz "vyčíčaná libovka", bohužel to asi myslel vážně), co měsíc, to aspoń dva nový modely...
Co teď s tím?
Nakupovat drahý součástky (stablík 210,-, vnitřní hřídel 275,-, 2 držáky listů 340,-), nebo těch krámů pořídit víc na díly, nějakej čas to provozovat a pak vyřadit z výzbroje a za babku věnovat do rozvojových zemí?
Pokoušet se o upgrade podddimenzovaných celků a nedomyšlených detailů?