Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: robbe Arcus - Sport
PříspěvekNapsal: pát 18.06.2010 10:19 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 5.11.2008
Příspěvky: 103
Bydliště: Praha 9
Neznáte někdo tohle éro?trošku jsem si sním zalítal a bylo to takový fajn polétání že bych si ho i koupil ale chtěl bych i názor někoho jiného.je to z nějakého tvrdšího epp a ještě to je něčím potažený a i když ho pustím kolmo dolů a dole přitáhnu tak to sním nic moc neudělá takže mi to přijde docela pevný.

_________________
Hi tec Aurora,Proxima II,cesna 182 by pelikán,DG 808S-4m,DG 800-4,35m,nahoru to může dolů musí.


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 18.06.2010 10:28 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 10.6.2010
Příspěvky: 353
Bydliště: Praha 9
Sežeň si RC Revue 5/2010, tam je asi dvoustránkový povídání. Celkem se jim to éro líbilo.

_________________
Pokud "každý ví", že je to tak, pak to tak není nejmíň deset tisíc ku jedné. (R.A.H.)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 18.06.2010 10:33 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 5.11.2008
Příspěvky: 103
Bydliště: Praha 9
Díky seženu

_________________
Hi tec Aurora,Proxima II,cesna 182 by pelikán,DG 808S-4m,DG 800-4,35m,nahoru to může dolů musí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 27.06.2010 19:38 
Nováček serveru
Nováček serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 5.9.2009
Příspěvky: 8
Ja to éro mám bolo vo vzduchu asi 5-krát ešte ho nemám ani zalietane pretože stále fúka ale nevydržal som a skúsil lietať.Štart tak na 3/4 plynu po pridaní na plný sa dosť vzpína musel som hodne tlačiť.Po nastúpaní som sa obzrel lietadlo nad hlavou a len podľa zvuku motora som zistil že letí kolmo dolu bez toho aby som ubral pritiahol som ero sa vyrovnalo bez nejakeho problemu.Tak sa nemusíš báť je to dostatočne pevné aby vydržalo aj nejaké prudšie pritiahnutie v krizovkách.Podložil som 2kusy obyčajných položiek pod horný úchyt motora je to hodne lepšie už sa tak nevzpína ale to bude asi na každom ére iné.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: robbe Arcus - Sport
PříspěvekNapsal: pát 28.08.2015 9:30 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 17.7.2015
Příspěvky: 271
Bydliště: Brno venkov
*edit
Ahoj, pořídil jsem si tohle letadlo jako bazarové, avšak téměř nelétané, takže oděrek je tam minimálně. Koupě byla "výhodná" a ohromilo mne rozpětí 260cm. Předchozí majitel to koupil jako ARF, čili sestavené od výrobce. Co mne však překvapilo:

Sestavené to je halabala, například servo v T-výškovce kouká asi 2mm ven z plochy křídla a díky tomu nejde přišroubovat na kýlovku tak, aby bylo rovnoběžně s hlavním křídlem (je to do kříže, mírně). Vyřešil jsem to vytrhnutím serva, vydlabáním hlubšího otvoru a vlepil jsem to znovu.

Servokabely, předpokládám, že již byli součástí setu, jsou na jedné straně s koncovkami JR a na druhé straně je Futaba či co (takový ten s boční drážkou), takže to v sobě skoro vůbec nedrží. Navíc to lze zasouvat tak či tak, čili správně i obráceně. Zakoupena nová kabeláž (kroucená trojlinka) a konektory, vše postupně přepájeno a vyměněno, na hlavní křídlový konektor jsem použil Multiplexácký 6-pin.

V trupu, kýlovce a hlavních křídlech je tenkostěná ocelová trubka, čili dost těžká váha. A v křídle navíc tyčová hliníková výztuha, která má odhadem 500g !!! Šlo by to nahradit něčím vhodnějším? V trupu a křídlech jsem nechal ocelové nosníky, v kýlovce jsem ho nahradil duralovou. Časem vyměním i tu spojovací trubku za uhlíkovou. Na konci káždého křídla bylo zabudované závaží 25g. Jelikož jsem potřeboval jedno křídlo dovážit 10 gramy, tak jsem tu nesmyslnou zátěž vykuchal a použil jen jedno 10g závaží na konkrétní křídlo, myslím že pravé.

Největší bomba je ale použité lepidlo. Směrovka nevydržela transport a vytrhla se i s panty z kýlovky. Ihned bylo vidět že původní žluté lepidlo je ztvrdlé a drolí se jako strouhanka. Stačilo trošku zabrat a trup se skoro celý rozloupl na dvě poloviny jako ořech. No, alespoň mohu udělat vnitřní úpravy a případně vyměnit ta "těžítka". Jaké ale použít lepidlo? Předpokládám že Zacki lepidlo na Elapor od MPX by mohlo být vyhovující? Lepidlo Zacki to vyřešilo brilantně, vše již drží, jak má.

Jo, a skoro na každé kontaktní ploše (spoje) je nalepená překližka. Zde asi jiného řešení nebylo. Vyrobil jsem ještě novou šachtu z plastu na aretačí kolík pro křídla (původně se kolík zasouval jen do trupu z elaporu a to již bylo notně volné (odrbané).

Mám tu váhu řešit? Nebo je to u tohoto letadla OK? S osazenými servy a kabeláží, bez baterie a další elektroniky to má 1700g. Nyní je váha letadla s veškerou elektroinstalací (pouze bez baterie) 1780g.

Díky za podněty, kdyby vás ještě něco napadlo k úpravám, budu rád.

_________________
FrSky Taranis X9D+
MPX Xeno, Robbe Arcus Sport, Ariane V6, Topmodel Swish, Durafly Tundra


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz