Autor |
Zpráva |
kralk
|
Napsal: pát 04.06.2010 22:24 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 22.8.2008 Příspěvky: 49 Bydliště: Praha 5 - Smíchov
|
Chlapi, to nekdo lita 700ku elektro? Jsem sice fanda elektrohelin, ale to si trosku nedokazu predstavit kdyz si vzpomenu na clanky tipu Trex600 killer baterek (i kdyz je fakt ze od ty doby technologie baterek urazila dlouhou cestu vpred) ale stejne.... Proto me ta 550ka mile prekvapila ze by to mohl byt rozumny kompromis s relativne velkou heli ktera je pohanena elektromotorem (teda pokud se samozrejme budeme pohybovat v Align produktech). Ja prave premyslim jestli poridit 500ku nebo tu 550ku, protoze bych rad neco vetsiho co bude vice odolne povetrnostnim vlivum - priznam se ze s moji 450kou se ve vetru bojim litat a cekani na pocasi bez vetru me ubiji - tim samozrejme nechci rict ze ocekavam, ze to s bezpadlovym systemem bude uplne neco jineho, ale precijen ta odolnost proti vetru by mohla byt vetsi i diky vetsi letove hmotnosti ktera je oproti 450ce vs. 550 o vice nez 2 kila vetsi. Souhlasite?
_________________ Futaba 18SZ Goblin 700 DEMON 3SX, Goblin 380 DEMON 3SX, DJI Phantom 3Pro Ion Pro +, Traxxas Summit
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Kenny McCormick
|
Napsal: sob 05.06.2010 11:34 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.8.2009 Příspěvky: 3250 Bydliště: Prešov, SK
|
kralk píše: - tim samozrejme nechci rict ze ocekavam, ze to s bezpadlovym systemem bude uplne neco jineho, Robi sa aj padlo, nielen bezpadlo. Na Helifreak dokonca niektori pisu nieco ako, ze padlo je lepsie - stabilnejsie /zdroj - psena /
Tiez po nej poskulujem, chcel som povodne 500, ale rozdiel 450-500 je maly a 600 je zasa velka...
Pockam ale asi este rok, cena bude inde, aj dostupnost dielov.
A ktovie co skopiruje HC alebo niekto iny a ako to bude vyzerat
_________________ T8FG - Tarot345PRO BeastX, Protos430 BeastX http://kennymccormick.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
psena
|
Napsal: sob 05.06.2010 16:34 |
|
Helimaniacs Brno
|
|
|
Registrován: 9.12.2009 Příspěvky: 4179 Bydliště: Brno
|
Takhle se z tech kopii nikdy nedostanes
Co se tyce stability 550E s 3G systemem, to psal v podstate jeden clovek, muze o byt taky vadny 3G system, ale pokud bezpadlo, tak asi spis priplatil za Mikado. Padlo je proste jistota, ja nemam rad elektroniku v aute a moc ji nechci ani ve vrtulniku. Ne z duvodu, ze elektornika se muze pokazit, ale ze keca do rizeni (da se to minimalizovat, ale i tak...) Bezpadlo jsem chtel, ale jen kvuli vetsi energii a vytsi vydrzi baterek a ve vetru bych to asi uvital. Mozna na velkou dam casem bezpadlo, ale ted me to netrapi, naucit se chci poradne na padlovce.
|
|
Nahoru |
|
|
nostromo
|
Napsal: sob 05.06.2010 18:22 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 16.6.2007 Příspěvky: 1816
|
Mam ted 550 doma cca 3 tydne a chodi to moc hezky. Mam osazeno 3G a naprosto v pohode, i kdyz osobne mi vic vyhovuje V-Bar. Ale ta cena setu je bezkonkurencni.
|
|
Nahoru |
|
|
Vita_Valke
|
Napsal: pon 07.06.2010 6:24 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 12.6.2008 Příspěvky: 687 Bydliště: Valkeřice - okr. Děčín
|
kralk píše: Chlapi, to nekdo lita 700ku elektro? Jsem sice fanda elektrohelin, ale to si trosku nedokazu predstavit kdyz si vzpomenu na clanky tipu Trex600 killer baterek
úplně v pohodě, 700 je na 12S tak tam jsou menší proudy než u 600
_________________ T-Rex 700E, Tarot 450 Pro, Blade mSR
EasyStar, Freeair-Mustang, Clik!
|
|
Nahoru |
|
|
Troll
|
Napsal: pon 07.06.2010 9:44 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.5.2008 Příspěvky: 2997 Bydliště: Prostějov
Blog: Zobrazit blog (1)
|
kralk píše: Chlapi, to nekdo lita 700ku elektro? Jsem sice fanda elektrohelin, ale to si trosku nedokazu predstavit kdyz si vzpomenu na clanky tipu Trex600 killer baterek (i kdyz je fakt ze od ty doby technologie baterek urazila dlouhou cestu vpred) ale stejne.... Proto me ta 550ka mile prekvapila ze by to mohl byt rozumny kompromis s relativne velkou heli ktera je pohanena elektromotorem (teda pokud se samozrejme budeme pohybovat v Align produktech). Ja prave premyslim jestli poridit 500ku nebo tu 550ku, protoze bych rad neco vetsiho co bude vice odolne povetrnostnim vlivum - priznam se ze s moji 450kou se ve vetru bojim litat a cekani na pocasi bez vetru me ubiji - tim samozrejme nechci rict ze ocekavam, ze to s bezpadlovym systemem bude uplne neco jineho, ale precijen ta odolnost proti vetru by mohla byt vetsi i diky vetsi letove hmotnosti ktera je oproti 450ce vs. 550 o vice nez 2 kila vetsi. Souhlasite?
Jestli se rozhoduješ mezi Trexem 500 a 550 tak je pro Tvé účely jednoznačně výrazně lepší 550. Dá se s ním létat mnohem dále a výše, viditelnost je o hodně lepší a s větrem si poradí daleko snáz. S pětistovkou si proti 450ce zřetelně polepšíš, ale u 550-ky je ten rozdíl k lepšímu přímo ohromující. Alespoň dokud nezkusiš devadesátku . S elektrickou sedmistovkou létá už dost lidí, zas tak strašně náročné to není. Na 12s to visí v pohodě pod 20A, létá na 30-50A, na plný kolektiv bere cca 80A a špičky ( opravdu jen krátkodobé) kousek přes 100A. Trex 600 je na tom s proudy velice podobně a ani Trex 500 nebere o moc míň.
|
|
Nahoru |
|
|
1ondra9
|
Napsal: pon 07.06.2010 10:58 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.7.2009 Příspěvky: 741 Bydliště: Praha 5 Smíchoff
|
Troll píše: Jestli se rozhoduješ mezi Trexem 500 a 550 tak je pro Tvé účely jednoznačně výrazně lepší 550. Dá se s ním létat mnohem dále a výše, viditelnost je o hodně lepší a s větrem si poradí daleko snáz. S pětistovkou si proti 450ce zřetelně polepšíš, ale u 550-ky je ten rozdíl k lepšímu přímo ohromující. Alespoň dokud nezkusiš devadesátku . S elektrickou sedmistovkou létá už dost lidí, zas tak strašně náročné to není. Na 12s to visí v pohodě pod 20A, létá na 30-50A, na plný kolektiv bere cca 80A a špičky ( opravdu jen krátkodobé) kousek přes 100A. Trex 600 je na tom s proudy velice podobně a ani Trex 500 nebere o moc míň.
Já se s tebou moc nechci hádat (pokaždý to dopadlo blbě (pro mě)) ale já to vidim malinko jinak
Jako majitel Trexe 500 ......... T550 je podle mě blbost...... vim že se na to dotyčnej neptal ale ten kdo o ní uvažuje ať už rovnou jde do T600 (nehledě na to že na 600 je u nás všude dílů jak sraček)
T550 je doopravdy zbytečnej novej a předraženej vrtulník
...... ale samotřejmě že je to jen můj názor
_________________ NEBE - PEKLO - RÁJ (...prej zlatá prostřední cesta ...)
T-rex 500 CF-> po ráně ->GF
AURORA 9
easy copter XS metal (na domácí acro)
|
|
Nahoru |
|
|
boZZda
|
Napsal: pon 07.06.2010 11:34 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 6.10.2008 Příspěvky: 2789 Bydliště: Cesko
|
psena píše: ... ja nemam rad elektroniku v aute a moc ji nechci ani ve vrtulniku. Ne z duvodu, ze elektornika se muze pokazit, ale ze keca do rizeni (da se to minimalizovat, ale i tak...) Bezpadlo jsem chtel, ale jen kvuli vetsi energii a vytsi vydrzi baterek a ve vetru bych to asi uvital. Mozna na velkou dam casem bezpadlo, ale ted me to netrapi, naucit se chci poradne na padlovce.
promiň, ale musím si rýpnout ... když bez elektroniky, tak vyndej gyro z vrtulky! Že by pokrytectví?
Prosím nemusíte nikdo reagovat, aby to nebylo vlákno o jiném tématu, ale na tohle jsem musel reagovat.
_________________ bavarianDemon 3X a 3SX SAB Goblin + JETI DS16 + XNova motor + Kosmik
|
|
Nahoru |
|
|
Kenny McCormick
|
Napsal: pon 07.06.2010 12:32 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.8.2009 Příspěvky: 3250 Bydliště: Prešov, SK
|
1ondra9 píše: Jako majitel Trexe 500 ......... T550 je podle mě blbost...... vim že se na to dotyčnej neptal ale ten kdo o ní uvažuje ať už rovnou jde do T600 (nehledě na to že na 600 je u nás všude dílů jak sraček) T550 je doopravdy zbytečnej novej a předraženej vrtulník ...... ale samotřejmě že je to jen můj názor Nehovorim ze nemas pravdu, ale vo vsetkom urco nie.
Cim viac ludi ho kupi, tym bude rozsirenejsi a bude sa vozit viac dielov.
Cena o rok by sa mala ustalit niekde medzi 500 a 600, kde aj patri.
A moze sa stat este jedna vec - ziska si taku oblubu, ze kategoria 500 a 600 budu okrajove a budu sa predavat menej.
Sam pises v podpise zlata stredna cesta :wink:
_________________ T8FG - Tarot345PRO BeastX, Protos430 BeastX http://kennymccormick.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
1ondra9
|
Napsal: pon 07.06.2010 13:41 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.7.2009 Příspěvky: 741 Bydliště: Praha 5 Smíchoff
|
Kenny McCormick píše: Nehovorim ze nemas pravdu, ale vo vsetkom urco nie. Cim viac ludi ho kupi, tym bude rozsirenejsi a bude sa vozit viac dielov.
Cena o rok by sa mala ustalit niekde medzi 500 a 600, kde aj patri. A moze sa stat este jedna vec - ziska si taku oblubu, ze kategoria 500 a 600 budu okrajove a budu sa predavat menej.
Sam pises v podpise zlata stredna cesta :wink:
pozor malinko jinak
_________________ NEBE - PEKLO - RÁJ (...prej zlatá prostřední cesta ...)
pro mě bude 550ka prostě vždycky předražená "skorošestistovka" a tudíž absolutně zbytečná.....
tušim že tam je plno dílů ze 6tistovky kerý budou dražší než u 600 (aspoň na začátek)
tušim že se tam něco najde i z 5tistovky co bude už tuplem předražený a na furt..
.......a samozřejmě aby se nemohli na začátek měnit díly z větších/menších bratrů bude to mět nějakou specialitku kerá tohle bude mýt ošéfovaný -
550 je zbytečná (alespoň pro mne)
samozřejmě pokud někdo má doma 450 a bude chtět o level vejš tak 550 bude dobrá volba - akundrát (tedy za předpokladu že půjdou dolů s cenou někam mezy 600 a 500 + i cena ND bude úměrná velikostně a nikoli datumu uvedení do prodeje
ale jinak samozřejmě 550 je krásná a svým způsobem dost zajímavá helinka kerá přitáhne hodně lidí
_________________ NEBE - PEKLO - RÁJ (...prej zlatá prostřední cesta ...)
T-rex 500 CF-> po ráně ->GF
AURORA 9
easy copter XS metal (na domácí acro)
|
|
Nahoru |
|
|
papaya
|
Napsal: pon 07.06.2010 13:54 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.2.2010 Příspěvky: 510 Bydliště: Senec
|
Nerobi si tym trochu Align zle ked vyliezol s 550tkou? Bud im rapidne klesol predaj 500/600 a hladaju zlatu strednu cestu, alebo skusaju ci sa nechyti medzi kus co moze uskodit tym co si ju kupia. Ak sa casom stane ze to Alignu s 550 nevyslo a ludia na nu zanevru chudaci ty co si ju kupili. Budu mat setsakramensky problem zohnat ND za normalny peniaz.
_________________ DX9 Goblin 570 + Spirit Compass Chronos + VBar
|
|
Nahoru |
|
|
krtek2k
|
Napsal: pon 07.06.2010 14:13 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.6.2008 Příspěvky: 4042 Bydliště: Děčín Obrázky: 0
|
Blbost, třeba všechno kolem ocasní vrtulky má společný díly s šestistovkou.
Třída 550 normálně existuje a existovala už dávno (logo 500, raptor 550E , outrage 550, atd)
Align jen chce mít v každý třídě svoje želízko, proč ne?
_________________ Frsky X10S Carbon Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
|
|
Nahoru |
|
|
Troll
|
Napsal: pon 07.06.2010 14:31 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.5.2008 Příspěvky: 2997 Bydliště: Prostějov
Blog: Zobrazit blog (1)
|
1ondra9 píše: Troll píše: Jestli se rozhoduješ mezi Trexem 500 a 550 tak je pro Tvé účely jednoznačně výrazně lepší 550. Dá se s ním létat mnohem dále a výše, viditelnost je o hodně lepší a s větrem si poradí daleko snáz. S pětistovkou si proti 450ce zřetelně polepšíš, ale u 550-ky je ten rozdíl k lepšímu přímo ohromující. Alespoň dokud nezkusiš devadesátku . S elektrickou sedmistovkou létá už dost lidí, zas tak strašně náročné to není. Na 12s to visí v pohodě pod 20A, létá na 30-50A, na plný kolektiv bere cca 80A a špičky ( opravdu jen krátkodobé) kousek přes 100A. Trex 600 je na tom s proudy velice podobně a ani Trex 500 nebere o moc míň. Já se s tebou moc nechci hádat (pokaždý to dopadlo blbě (pro mě)) ale já to vidim malinko jinak Jako majitel Trexe 500 ......... T550 je podle mě blbost...... vim že se na to dotyčnej neptal ale ten kdo o ní uvažuje ať už rovnou jde do T600 (nehledě na to že na 600 je u nás všude dílů jak sraček) T550 je doopravdy zbytečnej novej a předraženej vrtulník ...... ale samotřejmě že je to jen můj názor
I já bych tazateli určitě uměl doporučit dle mého názoru lepší volbu vrtulníku. Jenomže on se ptal jesti Trex 500, nebo Trex 550. Tady je volba jasná. A protože předpokládám že je to soudný svéprávný jedinec tak si cenu zjistil a je ochoten ji akceptovat, tudíž otázku poměru cena/výkon neřeším. A už vůbec mu nevnucuji ( teda nedporučuji ) vrtulník třídy 50, když on chce třicítku. Že by chtěl doporučit něco úplně jiného než jeho výběr , o tom jsem neviděl ani zmínku. Ta třicítka má totiž i své výhody v porovnání s padesátkou .
|
|
Nahoru |
|
|
papaya
|
Napsal: pon 07.06.2010 15:01 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.2.2010 Příspěvky: 510 Bydliště: Senec
|
krtek2k píše: Blbost, třeba všechno kolem ocasní vrtulky má společný díly s šestistovkou. Třída 550 normálně existuje a existovala už dávno (logo 500, raptor 550E , outrage 550, atd) Align jen chce mít v každý třídě svoje želízko, proč ne?
Priznam sa ze tato kategoria mi trochu unikla... To ze chce by Align v kazdej triede je v poriadku. Drzim im palec.
_________________ DX9 Goblin 570 + Spirit Compass Chronos + VBar
|
|
Nahoru |
|
|
1ondra9
|
Napsal: pon 07.06.2010 15:37 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.7.2009 Příspěvky: 741 Bydliště: Praha 5 Smíchoff
|
Troll píše: ........ Ta třicítka má totiž i své výhody v porovnání s padesátkou .
Pokud nemáš na mysli přepravu a "neskladnost" vůči rozdílu rozměru těchto dvou heli- nebo rozdílné finanční náklady spojené s udržbou a provozem "50" oproti "30"
pak mě jaksi nenapadá v čem jiném by měla "30" navrch oproti "50"
asi (určitě) potřebuji eště jednou "kopnout" jinak fakt netušim
_________________ NEBE - PEKLO - RÁJ (...prej zlatá prostřední cesta ...)
T-rex 500 CF-> po ráně ->GF
AURORA 9
easy copter XS metal (na domácí acro)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|