Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 155 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: HK450 rotuje a neda se to zastavit
PříspěvekNapsal: pon 31.05.2010 15:43 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29.5.2010
Příspěvky: 71
zdravim lidi,
mam problem s vrtulnikem HK450, koupil jsem ho na inzerat ale nebyl v zivote ve vzduchu, a ten kdo mi ho prodal asi vedel proc,protoze ho nemohl asi taky sladit, telůefon mi taky nezveda, asi vi proc. :(
kdyz ho dam do provozu a jakmile roztocim hlavni rotor do vetsich otacek, tak mi zacne rotovat oproti. gyro vypada ze funguje, a i zadni lopatky se vychyluji jak maji, ale i presto kdyz vyradim gyro a lopatky zadniho rotoru vykonim, co to da tak to nedokaze vrtulnik srovnat, pripada mi, jak kdyby zadni rotor mel maly otacky a proste nestihal.muze prosim nekdo poradit, cim by to mohlo byt pomer rychlosti rotoru je 1:4


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 31.05.2010 15:49 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 8.1.2009
Příspěvky: 1132
Obrázky: 3
1. přesvědč se, že se vrtulka otáčí ve správném smyslu
2. Přesvědč se, že máš správně namontované listy zadní vrtulky
3. Bez gyra nemáš šanci to udržet rovně, zapoj ho a přesvědč se, že gyruje správně (hýběj ocasem a sleduj, co se děje).
4. Dtto udělej s páčkou.

Pokud si nejsi NAPROSTO jistý, že víš, co se kam má otáčet při jakém pohybu, vřele doporučuji s někým se domluvit, dát mu litr a nechat si to s vysvětlením nastavit a zalítat. Můžu Tě na 1000% ujistit, že i kdybys kvůli tomu měl měl jet 100 km, tak se Ti to BOHATĚ vyplatí.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 31.05.2010 15:51 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.1.2008
Příspěvky: 652
Bydliště: Plzeň
Obrázky: 0
Pokud je to obycejne HK zkontroloval bych nahon reminku v trupu, u prvnich verzi stal za prd a prokluzoval

_________________
MC-22s CH-50+Assan
Towmaster, Tiger Trener
Tarot-450PRO, T-REX 500 3G,T-REX 600EFL PRO


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 31.05.2010 16:17 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 17.5.2004
Příspěvky: 204
Bydliště: Děčín
Obrázky: 1
Pokud jsi odněkud ze severu čech, v nejvyšší nouzi přijeď, seřídíme a zalítáme :wink:

_________________
Když se zdá, že jde všechno proti tobě, pamatuj, že letadlo vzlétne vždy proti větru a ne s větrem.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 31.05.2010 16:29 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29.5.2010
Příspěvky: 71
no ted sem bohuzel i s vrtulnikem v angli, ale jsem si jist ze kdyz mam gyro zapojene a na ovladaci se snazim vrtulnik srovnat tak i kdyz mam packu uplne vlevo tak to akorat spomali rotace kdyz ji dam na druhou stranu tak to jeste zrychli, a pri te pacce kdyz je rotace vrtulniku maximalne spomalena tak zadni rotor je vychylen do maxima (uz ta mechanika me vic nedovoli neni kam) ale porad je to malo vim jakym smerem maj bejt listy natoceny aby sly a stabylizovali vrtulnik ale je to v maximu a porad malo. reminek prokluzoval, ale tem sem dotahl a mel by bejt ok spis se mi zda ze ma proste maly otacky zadni rotor.(ze je to nejak spatne slozeny) maximalni vychylka zadniho rotoru je asi 25 az tricet stupnu a to na obe strasny stejne jakej je ten pomer rychlosti rotoru je to opravdu jak mam ja a to je 4:1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 31.05.2010 16:32 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29.5.2010
Příspěvky: 71
Ladul píše:
Pokud je to obycejne HK zkontroloval bych nahon reminku v trupu, u prvnich verzi stal za prd a prokluzoval

jako tak nejak me to pripada ze by prokluzoval neboli se tak vrtulnik chova, ale je dotahly tak ze pootocim pres nej i s motorem, tak chyba bude jinde. samozrejme vsechny klouby a prevody k nemu jsou v pohode nikde to nebrzdi a toci se vse lehko


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 31.05.2010 16:38 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29.5.2010
Příspěvky: 71
off píše:
1. přesvědč se, že se vrtulka otáčí ve správném smyslu
2. Přesvědč se, že máš správně namontované listy zadní vrtulky
3. Bez gyra nemáš šanci to udržet rovně, zapoj ho a přesvědč se, že gyruje správně (hýběj ocasem a sleduj, co se děje).
4. Dtto udělej s páčkou.

Pokud si nejsi NAPROSTO jistý, že víš, co se kam má otáčet při jakém pohybu, vřele doporučuji s někým se domluvit, dát mu litr a nechat si to s vysvětlením nastavit a zalítat. Můžu Tě na 1000% ujistit, že i kdybys kvůli tomu měl měl jet 100 km, tak se Ti to BOHATĚ vyplatí.

1 zkousel sem oba smery a je to stejny
2 zadni listy jsou spravne opet sem zkousel oba smery :)
3 chapu ze bez gyra bych to asi do vzduchu poradne nedal vrtulnikem sem hejbal gyro reagovalo jak ma
4 packou sem taky delal a vrtulky jdou do maxima cca25-30stupnu, to same i druhym smerem

po zkouseni gyro se zastavi az maximu kdy vrtulnik ma tendenci se nejmin rotovat ale je to porad malo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 31.05.2010 16:44 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 14.10.2008
Příspěvky: 464
ja som mal problem taky, ze do jednej strany (v smere reakcneho momentu) vrtulka mala maximalny uhol nabeho vecsi ako do druhej strany (proti reakcnemu momentu)

bolo sa trocha treba pohrat s umiestnenim hlavy vrtulky na jej oske a problem bol vyrieseny

pozri ci nemoze by toto vo veci :idea:

_________________
Raptor 50 SE V3
T-Rex 450 PRO
Futaba T-10CG 2,4 GHz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 31.05.2010 16:49 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 22.9.2007
Příspěvky: 496
Bydliště: Plzeň
Tezko radit, kdyz nevime kolik toho o vrtulnicich vis atd. Osobne bych si podle prvniho prispevku tipnul, ze ani moc ne.
Prvne tedy neco nastuduj. Pokud ti to nebude jasny, urcite se ti bohate vyplati za nekym zajet- jedna nazorna ukazka je lepsi nez sto prectenych clanku.
Zkus proverit, jestli opravdu neprokluzuje ten nahon reminku. Pokud ne, jeste jednou prover, ze jsou vychylky tak jak maj bejt (velikosti i smery) a ze gyro gyruje spravnym smerem).
Potom sesteluj mechanickej stred pri NORMAL rezimu gyru (nastavit soupanim serva po trubce takovej uhel listu vrtulky, ze se vrtulnik nebude otacek nebo bude otacet jen minimalne).
Urcite to neni zadnej neresitelnej problem, tak neves hlavu ;-)


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 31.05.2010 16:50 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29.5.2010
Příspěvky: 71
mikyno12 píše:
ja som mal problem taky, ze do jednej strany (v smere reakcneho momentu) vrtulka mala maximalny uhol nabeho vecsi ako do druhej strany (proti reakcnemu momentu)

bolo sa trocha treba pohrat s umiestnenim hlavy vrtulky na jej oske a problem bol vyrieseny

pozri ci nemoze by toto vo veci :idea:


a do jake maximalni vychylky se to da nastavit kolik tak stupnu to je pri nakloneni vrtulek proti reakcnemu momentu? ja sem si s tou hlavou taky hral a jeste sem ji kosicek posunul na osce a dostal sem tim dalsi tak 4 stupne ale porad malo. jakej je tam ten pomer rychlosti vrtulek je to spravne 4:1 ja abych vedel ze problem nebude v otackach


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 31.05.2010 16:54 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29.5.2010
Příspěvky: 71
00Ja píše:
Tezko radit, kdyz nevime kolik toho o vrtulnicich vis atd. Osobne bych si podle prvniho prispevku tipnul, ze ani moc ne.
Prvne tedy neco nastuduj. Pokud ti to nebude jasny, urcite se ti bohate vyplati za nekym zajet- jedna nazorna ukazka je lepsi nez sto prectenych clanku.
Zkus proverit, jestli opravdu neprokluzuje ten nahon reminku. Pokud ne, jeste jednou prover, ze jsou vychylky tak jak maj bejt (velikosti i smery) a ze gyro gyruje spravnym smerem).
Potom sesteluj mechanickej stred pri NORMAL rezimu gyru (nastavit soupanim serva po trubce takovej uhel listu vrtulky, ze se vrtulnik nebude otacek nebo bude otacet jen minimalne).
Urcite to neni zadnej neresitelnej problem, tak neves hlavu ;-)

jako tomas pravdu sem uplny zacatecnik, ale vim kterym smerem maji vrulky bejt vykloneny aby vrtulnik srovnavyli jen ale opravdu kdyz je dam do maxima tak je to sice lepsi tolik nerotuje ale porad malo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 31.05.2010 16:56 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 14.10.2008
Příspěvky: 464
1:4,56 presme myslim

s tym uhlom, no tolko kolko treba :)
na mojom raptore je maximalna len tak od oka okolo 40 stupnov

_________________
Raptor 50 SE V3
T-Rex 450 PRO
Futaba T-10CG 2,4 GHz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 31.05.2010 16:59 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29.5.2010
Příspěvky: 71
mozna je to opravdu nejaka lehka zavada ale proste vsechno jde jak ma a fakt jedina vec co me napada tak je ze vrtulka ma maly tocky
kdyz se vrtulnik sklada da se nekde neco prehodit by s zmenil pomer otacek ja tady totiz nic nenachazim, ale divim se ze vrtulnik je sladenej a podle clanku ktery sem precetl tak ze asi ten co ho mel predemnou tak ho koupil sestavenej pac ten kdo ho dokaze sladit tak je uz machr a myslim ze by pro nej nemel bejt problem tohle vyresit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 31.05.2010 17:01 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29.5.2010
Příspěvky: 71
mikyno12 píše:
1:4,56 presme myslim

s tym uhlom, no tolko kolko treba :)
na mojom raptore je maximalna len tak od oka okolo 40 stupnov

tak to ja mam asi jeste porad malo no mrknu na osku jestli mu jeste nebudu nejak moct pomoct k vetsi vychylce sice teda uberu na druhou stranu ale to nevadi ten reakcni moment me ho pretoci i kdyz bych mel na druhou stranu 0 stupnu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 31.05.2010 17:09 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 29.5.2010
Příspěvky: 71
Pafkatesar píše:
mikyno12 píše:
1:4,56 presme myslim

s tym uhlom, no tolko kolko treba :)
na mojom raptore je maximalna len tak od oka okolo 40 stupnov

tak to ja mam asi jeste porad malo no mrknu na osku jestli mu jeste nebudu nejak moct pomoct k vetsi vychylce sice teda uberu na druhou stranu ale to nevadi ten reakcni moment me ho pretoci i kdyz bych mel na druhou stranu 0 stupnu.

a kolik mas stupnu v nahnuti lopatek na druhou stranu?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 155 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz