Mám oba dva. Arrow je s MVVS 8 suprový, dovede být rychlý, obratný, ale zároveň i velmi klidný a stabilní. Na "vyblbnutí" naprosto perfektní.
CAP má OS MAX FS 91 Surpass, lítá dobře, ale opravdu už to chce trošku něco umět. Na plný plyn je relativně pomalejší než Arrow. Při plných výchylkách je obratný, při prudkém přitažení výškovky mi občas šel do vývrtky. S Arrowem létám 3 sezony, letos na jaře jsem jednoho rozbil (totálka, bylo to "rukama"), ale nedalo mi to a mám opět jiného. Capa teprve dostávám do ruky (má nalétány asi 3 hodiny) a to, co s Arrovem si s ním nedovolím. Při vysazení motoru plachtí oba dva celkem slušně, Cap má ale velký čelní odpor a musí se s tím počítat. Co se týká odolnosti, Arrow přežil neskutečné věci, má příďový podvozek, což je na trávě výhoda. Cap má podvozek z duralové pásoviny, a je pouze přišroubovaný do trupu, což při tvrdším přistání může být problém a vylomí se i s překližkou.
Pokud chcete letadlo na naučení a na vyblbnutí, koupil bych Arrowa, pokud chcete aby to trošku vypadalo jako opravdické letadlo, volil bych CAPa. Jinak si myslím, že ani s jedním neuděláte chybu. P.S. na
www.hangar1.cz měl použitého za rozumnou cenu.
V. Rais