Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Gaui Hurricane 550
PříspěvekNapsal: pon 28.12.2009 18:12 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 18.4.2005
Příspěvky: 268
Bydliště: Nové Město nad Metují
Chtěl bych se zeptat jaké je zpracování a vůbec kvalita téhle heli. Samozřejmě mě také zajímají letové vlastnosti případně srovnání s nějakým jiným vrtulníkem.
Sice sem našel nějaké debaty ohledně Hurricane 550, ale ty se většinou zaobíraly pohonem a aku.


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 28.12.2009 19:38 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 12.10.2007
Příspěvky: 418
Bydliště: Jaroměř -Náchodsko
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=607690
Pokud si tohle necháš přeložit googlem, tak se dovíš jaké skušenosti mají
majitelé tohohle vrtase......a neber ten překlad doslovně,občas googl vygugluje pěkné p...... :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 28.12.2009 20:13 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 18.4.2005
Příspěvky: 268
Bydliště: Nové Město nad Metují
Ten thread sem tak nějak zběžně procházel (s angličtinou problém nemám), nicméně mi to přijde, že čeští vrtulníkáři mají při porovnávání kvality jednotlivých komponent a celků s konkurenčními mnohem přísnější měřítka než vrtulníkáři z HK, kterých je ve zmíněném threadu spousta.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 28.12.2009 20:53 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 12.10.2007
Příspěvky: 418
Bydliště: Jaroměř -Náchodsko
Zkus zadat svůj dotaz sem:
http://www.heliforum.cz/index.php?name= ... wforum&f=1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 08.01.2010 14:44 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.6.2008
Příspěvky: 208
Bydliště: Trutnov
PetrL píše:
Ten thread sem tak nějak zběžně procházel (s angličtinou problém nemám), nicméně mi to přijde, že čeští vrtulníkáři mají při porovnávání kvality jednotlivých komponent a celků s konkurenčními mnohem přísnější měřítka než vrtulníkáři z HK, kterých je ve zmíněném threadu spousta.

Co chceš přesně vědět. Mám ho a lítám ve verzi bezpádlo. Pokud ho nechceš srovnávat s neporovnatelným, tak je to docela dobrý stroj. V této velikosti mnoho elekter není - Logo 500, Raptor 550, Outrage 550 a mezi nimi se neztratí. Pokud chceš něco bližšího, přijeď nebo napiš. Nejsi z daleka.

Michal

_________________
Futaba T10 2,4 gHz; T-REX 600 E FBL BeastX; Protos FBL BeastX
X-quadrocopter APM2.5.2 vlastní rám


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 08.01.2010 16:23 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 18.4.2005
Příspěvky: 268
Bydliště: Nové Město nad Metují
lipanek píše:
Co chceš přesně vědět. Mám ho a lítám ve verzi bezpádlo. Pokud ho nechceš srovnávat s neporovnatelným, tak je to docela dobrý stroj. V této velikosti mnoho elekter není - Logo 500, Raptor 550, Outrage 550 a mezi nimi se neztratí. Pokud chceš něco bližšího, přijeď nebo napiš. Nejsi z daleka.

Michal


Především sem chtěl vědět jak je na tom co do kvality materiálů a provedení, protože sem zvažoval jeho koupi.
Nicméně už je to vyřešeno. Rozhodla akční cena u Lindingera a Hurricane mám od úterka doma, takže to můžu srovnat sám (s Logem 500).

Měl bych, ale několik dotazů k osazení.
Zajímalo by mě jak je na tom setový motor a regl.
Nechce se mi měnit gyro u Loga (Futaba 401) a chtěl bych na Hurricana koupit Futabu 520, ale nevím jestli je to gyro určené pro tuhle velikost vrtulníků.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 08.01.2010 20:05 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.6.2008
Příspěvky: 208
Bydliště: Trutnov
Gyro - Futaba 520 jde do všeho - bez obav
setový motor a regl - já mám starš verzi jak motoru tak i reglu. Regl má pouze dvě možnosti nastavení - typ akumulátoru, letový mód - letadlo; heli - s/bez governoru. Já lítám bez - na všem, tak že jsem ho tady taky ani nezkoušel.
Motor je pro tuto velikost vcelku na hraně a hodně záleží na tom, co chceš lítat a jak umíš pracovat s kolektivem. Mě to moc nejde a tahám za to víc, než bych musel a tak po 5 min vylítám cca 2800 mAh.
Co se týče materiálů, je to standart, ale jsou určité díly, které mi přijdou trochu poddimenzované - ale nic kritického.
Doporučuji si přečíst ten test, co visí u Lindingera na stránkách. Tam je popsané všechno a docela dobře.

Jakou variantu sis objednal?

_________________
Futaba T10 2,4 gHz; T-REX 600 E FBL BeastX; Protos FBL BeastX
X-quadrocopter APM2.5.2 vlastní rám


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 08.01.2010 21:16 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 18.4.2005
Příspěvky: 268
Bydliště: Nové Město nad Metují
Mám tu verzi s pádlama. Motor tam je 1000W, ale někde mám Skorpiona tak ho možná vyměním tímpádem bych tam pak dal regl Skorpion 90A.
Teď vybírám to gyro, ještě mi padlo do oka Spartan DS760 a někdo mi radil Align 750.

Nemůžu nějak najít ten test u Lindingera asi sem slepej.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 08.01.2010 22:34 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.6.2008
Příspěvky: 208
Bydliště: Trutnov
http://shop.lindinger.at/pdf/70871a.pdf

doufám, že ten link bude fungovat. Jinak to je pověšený u "lindenger" edition a musíš kliknout na zusatzinfo - hned nahoře. Test je v němčině.

Co se týče gyra - ani u jednoho neuděláš špatně.

Na jaký lítání sis ho pořídil. Osmy, lehkou akro, nebo 3D.

_________________
Futaba T10 2,4 gHz; T-REX 600 E FBL BeastX; Protos FBL BeastX
X-quadrocopter APM2.5.2 vlastní rám


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 09.01.2010 6:30 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 18.4.2005
Příspěvky: 268
Bydliště: Nové Město nad Metují
Díky, ten test mi přeloží přítelkyně.

Popravdě sem ho koupil původně na nějaké ty lehké akrobatické pokusy, ale do budoucna po tuningu bych nějaký 3D prvky taky asi zkusil.

Jak tak nabírám informace o těch gyrech, tak se mi začíná čím dál tím víc líbit to Spartan DS 760, ale na druhé straně všechna serva budou Futaby, přijímač taky, ale s tím by asi neměl být žádný problém. Jedině, že si nemůžu dát na vrtulník samolepku 100% Futaba :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 09.01.2010 12:49 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.6.2008
Příspěvky: 208
Bydliště: Trutnov
PetrL píše:
Díky, ten test mi přeloží přítelkyně.

Popravdě sem ho koupil původně na nějaké ty lehké akrobatické pokusy, ale do budoucna po tuningu bych nějaký 3D prvky taky asi zkusil.

Jak tak nabírám informace o těch gyrech, tak se mi začíná čím dál tím víc líbit to Spartan DS 760, ale na druhé straně všechna serva budou Futaby, přijímač taky, ale s tím by asi neměl být žádný problém. Jedině, že si nemůžu dát na vrtulník samolepku 100% Futaba :D


Budu upřímný, ten motor 1000W je na osmy a lehké poletování po obloze. Udusíš ho, kdy se ti namane a tím taky neodpustí žádnou chybu v práci s kolektivem. 1000W je na helinu o třídu niž - Protos, T-REX 500 a pod. Psal jsi, že máš nějakého Scorpiona. Přestavbu udělej hned a ani tam ten setovej motor nedávej. Byl bys velice zklamaný a odradilo by tě to k létání s ním a to by byla škoda, protože jinak lítá dobře. Já mám osazen ten 1500W a CFC listy dlouhé 550mm, místo dřevněných setových 500mm. Motor toho má plný kecky. Ty dřeváky však chodily lehčeji. Do takto velké heliny, mám na mysli 550 mm, musí přijít motor s výkonem min 1800 - 2000W a taky se podle toho zařizuji. V plánu je přestavba po Scorpiona 4020 a 8S. Bohužel se tento motor nevejde do rámu, tam se vejde pouze řada 3026, a proto je nutná nová kostrukce trupu. Nepíšu, že ten model je z podstaty špatný, to ne. Já s ním lítám rád a neměl-li bych T-REXe 600 na 10S, tak bych ho měl jako svůj top model. Ten pohon je však na hraně, myslím ten silnější, a to taky píšou v tom testu.

Michal

_________________
Futaba T10 2,4 gHz; T-REX 600 E FBL BeastX; Protos FBL BeastX
X-quadrocopter APM2.5.2 vlastní rám


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 09.01.2010 15:21 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 18.4.2005
Příspěvky: 268
Bydliště: Nové Město nad Metují
Právě, že tu mám Skorpion 3026 a ten má jen nějakých 1300W takže se poohlédnu po něčem jiném. V zahraničí si dost chválej TonicX Z30 jako dobrej motor do Gauiho tak to ještě omrknu. Listy bych dal asi BBT, ale to se teprve uvidí co vyberu. Docela mě zklamala nemožnost použít 6S pack lipolek bez velkých úprav. tohle trochu nechápu proč je nutné mít tam 2x 3S.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 10.01.2010 9:23 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.6.2008
Příspěvky: 208
Bydliště: Trutnov
PetrL píše:
Právě, že tu mám Skorpion 3026 a ten má jen nějakých 1300W takže se poohlédnu po něčem jiném. V zahraničí si dost chválej TonicX Z30 jako dobrej motor do Gauiho tak to ještě omrknu. Listy bych dal asi BBT, ale to se teprve uvidí co vyberu. Docela mě zklamala nemožnost použít 6S pack lipolek bez velkých úprav. tohle trochu nechápu proč je nutné mít tam 2x 3S.

Ad 1 - motor - je nutné dodržet vnější průměr motoru - max 43mm, jinak se tam nevejde. Ten TonicX má 43mm.

Ad2 - accu pack - to je dané konstrukcí trupu, resp. držáku baterky a kabiny.

Tyto dvě skutečnosti mě nutí celkově změnit konstrukci trupu, včetně celého uspořádání a taky chci mít možnost použít 8S místo 6S.

Stáhni si manuál z GAUI stránek, nebo se tam podívej na přiložený fotky. Tam všecno uvidíš.

Michal

_________________
Futaba T10 2,4 gHz; T-REX 600 E FBL BeastX; Protos FBL BeastX
X-quadrocopter APM2.5.2 vlastní rám


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 10.01.2010 11:10 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 18.4.2005
Příspěvky: 268
Bydliště: Nové Město nad Metují
lipanek píše:
Ad 1 - motor - je nutné dodržet vnější průměr motoru - max 43mm, jinak se tam nevejde. Ten TonicX má 43mm.

Ad2 - accu pack - to je dané konstrukcí trupu, resp. držáku baterky a kabiny.

Tyto dvě skutečnosti mě nutí celkově změnit konstrukci trupu, včetně celého uspořádání a taky chci mít možnost použít 8S místo 6S.

Stáhni si manuál z GAUI stránek, nebo se tam podívej na přiložený fotky. Tam všecno uvidíš.

Michal


TonicX sem objednal. Nad tím rámem sem už laboroval, ale s originálním plastovým nic moc solidního dělat nepůjde, takže použiju 2x 3S 3300mAh. Na Helifreaku někdo prodává uhlíkovej rám (HeadHunter) do kterýho se daj dát větší packy baterek v celku.
Manuál mám papírovej v krabici od Gauiho a protože sem na to už koukal tak mi to přijde trošku nedořešený jelikož to dost omezuje při výběru baterek.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 10.01.2010 13:14 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 13.6.2008
Příspěvky: 208
Bydliště: Trutnov
Já jsem si na ten origo plasťák udělal takový "nos" na lepší držení baterek. Podařilo se mi totiž jednu baterku při pádu zničit jenom kvůli tomu, že to sedělo tak, kde má. Chtěl jsem připojit fotku, bohužel nevím jak :cry:

Michal

_________________
Futaba T10 2,4 gHz; T-REX 600 E FBL BeastX; Protos FBL BeastX
X-quadrocopter APM2.5.2 vlastní rám


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz