Autor |
Zpráva |
Angusss
|
Napsal: úte 29.12.2009 12:40 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.11.2009 Příspěvky: 817 Obrázky: 0
|
ËWRYBADY píše: Angusss píše: ËWRYBADY píše: Hele vrčící servo je úplně normální..Co tam teda máš za serva?Jestli tam máš digitální tak to je normální.A jestli analog tak by mělo vrčet asi jen ocasní servo..Kdyby jsi slyšel mého Protose to je konzert. Tak na to mám kašlat?Když ono mi na té vrtulce vrčí ikdyž vrtulník stojí - trošičku v servu škube, už mi tu někdo radil snížit citlivost GYRA, ale to pak přestává reagovat a při přetáčení ocasu nestíhá vyrovnávat... TAk jo, nechám ho tam vzadu bzučet no Na kolik % se tak nastavuje citlivost toho HH na vysílačce?Mám tam ted 75% Už máš nastvený mechanický střed vrtulky?Pokud jo tak zvyšuj zisk vrtulky dokud se nezačne rozkmitávat.Pak o trochu sniž a lítej.To že si gyro hraje se servem je uplně normální!Ve vzduchu se to bude chovat stejně jinak.Ještě jaký tam máš ty serva?
Jak myslíš rozkmitávat? Mám tam tohle http://www.hobbyking.com/hobbycity/stor ... ec_/_10.9g
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
ËWRYBADY
|
Napsal: úte 29.12.2009 13:01 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 14.4.2008 Příspěvky: 828 Bydliště: Červený Kostelec
|
No tak to je normální.
Když dáš moc zisku tak vrtulka bude ve vzduchu kmitat ze strany na stranu.A ty musíš najít místo kde vrtulka nebude kmitat,ale zisk bude co nejvyšší ..Takže ho postupně zvyšuj,pak zavis,atd....
_________________ Chopso 7EW , MSH PROTOS 500 , Torsion SOLID Blades Futaba 8FG
|
|
Nahoru |
|
|
Angusss
|
Napsal: úte 29.12.2009 13:08 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.11.2009 Příspěvky: 817 Obrázky: 0
|
ËWRYBADY píše: No tak to je normální. Když dáš moc zisku tak vrtulka bude ve vzduchu kmitat ze strany na stranu.A ty musíš najít místo kde vrtulka nebude kmitat,ale zisk bude co nejvyšší ..Takže ho postupně zvyšuj,pak zavis,atd....
Děkuju moc za pomoc. Ten mechanický střed myslíš, když se točí vrtulka tak, že při vypnutém gyru se vrtulník nikam neotáčí?
|
|
Nahoru |
|
|
ËWRYBADY
|
Napsal: úte 29.12.2009 13:35 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 14.4.2008 Příspěvky: 828 Bydliště: Červený Kostelec
|
Angusss píše: ËWRYBADY píše: No tak to je normální. Když dáš moc zisku tak vrtulka bude ve vzduchu kmitat ze strany na stranu.A ty musíš najít místo kde vrtulka nebude kmitat,ale zisk bude co nejvyšší ..Takže ho postupně zvyšuj,pak zavis,atd.... Děkuju moc za pomoc. Ten mechanický střed myslíš, když se točí vrtulka tak, že při vypnutém gyru se vrtulník nikam neotáčí?
Jo..
_________________ Chopso 7EW , MSH PROTOS 500 , Torsion SOLID Blades Futaba 8FG
|
|
Nahoru |
|
|
Kenny McCormick
|
Napsal: úte 29.12.2009 15:31 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 27.8.2009 Příspěvky: 3250 Bydliště: Prešov, SK
|
ËWRYBADY píše: Tak jak jsem slíbil o víkendu jsem zalítal HK-250GT s gyrem HK-401B.Na vrtulníku byly dost velké vibrace,ale i přes to gyro chodí moc pěkně!Lítal jsem v -2°C a žádný velký teplotní drift jsem nepocítil.Myslím,že za ty peníze dnes neseženete lepší gyro.Můj názor...
Co znamena žádný velký teplotní drift ? Myslis ze by bolo pouzitelne na velkost 450? Odporucas? Hlavne pre zaciatocnikov, aby nemuseli neustale honit ocas...
Skusenejsi pilot maly teplotny drift hlavne pri doprednom lete uz snad ani nevnima ale zaciatocnik pri nacviku visu ma co robit, aby "vsetko" stihal. I ked s malym driftom sa to ovladanie mozno aj skor nauci.
|
|
Nahoru |
|
|
ËWRYBADY
|
Napsal: úte 29.12.2009 16:06 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 14.4.2008 Příspěvky: 828 Bydliště: Červený Kostelec
|
Kenny McCormick píše: ËWRYBADY píše: Tak jak jsem slíbil o víkendu jsem zalítal HK-250GT s gyrem HK-401B.Na vrtulníku byly dost velké vibrace,ale i přes to gyro chodí moc pěkně!Lítal jsem v -2°C a žádný velký teplotní drift jsem nepocítil.Myslím,že za ty peníze dnes neseženete lepší gyro.Můj názor... Co znamena žádný velký teplotní drift ? Myslis ze by bolo pouzitelne na velkost 450? Odporucas? Hlavne pre zaciatocnikov, aby nemuseli neustale honit ocas... Skusenejsi pilot maly teplotny drift hlavne pri doprednom lete uz snad ani nevnima ale zaciatocnik pri nacviku visu ma co robit, aby "vsetko" stihal. I ked s malym driftom sa to ovladanie mozno aj skor nauci.
Na 450 bude chodit ještě líp.Pětistovku taky určitě zvládne bez problémů!
_________________ Chopso 7EW , MSH PROTOS 500 , Torsion SOLID Blades Futaba 8FG
|
|
Nahoru |
|
|
Angusss
|
Napsal: úte 29.12.2009 19:08 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.11.2009 Příspěvky: 817 Obrázky: 0
|
Ahoj, snažím se nastavit mechanický střed vrtulky, má se to nastavovat v modu normal a se ziskem 50%(tzn 0) ? Není mi jasné ale při jaké páce plynu resp. při jakých otáčkách...Není to tak, že při větších otáčkách se bude vrtulník více točit tzn. vrtulka bude muset více vyjet? při jakém plynu se tedy ten střed nastavuje?Děkuju
|
|
Nahoru |
|
|
Kenny McCormick
|
Napsal: stř 30.12.2009 12:40 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 27.8.2009 Příspěvky: 3250 Bydliště: Prešov, SK
|
Nastavuje sa to v normal mode, vo "vise" vrtulniku, ked je dobre nastaveny stred, neotaca sa do ziadnej strany. Otacky - na tom nezalezi, visiet by si mal pri cca 65% plynu, pokial nemas nastavenu plochu krivku 80-80-80...
Zisk sa nastavuje aj podla typu vysielacky. Futaba ma rozsah normal od 0 do -100, nastav cca -35 az -45. /minusove hodnoty/ Vtedy je najlepsie vidiet drift - cize ci to mas nastavene v strede, pri nizsich hodnotach "plava", pri vyssich gyro viac "drzi".
JR rozsah pri normal od 0 do +50, 0 je najvyssia citlivost-zisk, nastav cca 27 az 32 a testuj...
Nastavuj posuvanim serva po trubke, nie trimovanim...
|
|
Nahoru |
|
|
ËWRYBADY
|
Napsal: stř 30.12.2009 12:45 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 14.4.2008 Příspěvky: 828 Bydliště: Červený Kostelec
|
Zisk musí být při nastavování mech. středu vždy pod 50% tzn. normal mode.
U každého gyra většinou hranice normal modu je jinde..Ale to poznáš.
_________________ Chopso 7EW , MSH PROTOS 500 , Torsion SOLID Blades Futaba 8FG
|
|
Nahoru |
|
|
Kalamita
|
Napsal: sob 02.01.2010 11:10 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 13.10.2009 Příspěvky: 126
|
Nechcete někdo 250, nebo 450 s komplet elektronikou? Eventuelně bych to vyměnil za letadlo....
|
|
Nahoru |
|
|
pzn16
|
Napsal: sob 02.01.2010 12:10 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 4.10.2009 Příspěvky: 83 Bydliště: Nové Dvory, Dačice
|
V jakém stavu a za jakou cenu ?
|
|
Nahoru |
|
|
Kalamita
|
Napsal: sob 02.01.2010 12:56 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 13.10.2009 Příspěvky: 126
|
pzn16 píše: V jakém stavu a za jakou cenu ?
450 je osazená digi servy, je nelítaná a mám dost věcí navíc. 250 je nová, sestavená, neosazená. Osazení rád "nadiktuju" po telefonu. Cena nevim....ale myslím že když to spočítám, tak 3500,- a 2500,- je tak akorát.
|
|
Nahoru |
|
|
lesar
|
Napsal: sob 02.01.2010 22:24 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 14.8.2009 Příspěvky: 224 Bydliště: Novy Bor
|
ahooj, chci se zeptat jdou do tech sroubu palcove imbusy? zkousel to tady nekdo???
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|