Autor |
Zpráva |
oskar 007
|
Napsal: pon 19.10.2009 16:50 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 31.12.2008 Příspěvky: 504 Bydliště: Petřvald u Karviné - Čejč (hodonín)
|
bigsam72 píše: 4401 píše: 11z je vhodný pro motor s 1900kv. Takze je vhodny 13z na 1600kv ?
Vím e to jsem nepatří ale zajímalo by mě jestli ti de rexík s ciziny? po případě nějaký link???
_________________ www.hrabanek-sroubky.cz [img]http://alefnula.wz.cz/modely/rcmania/rcheliholics.png[/img]
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
bigsam72
|
Napsal: pon 19.10.2009 17:03 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 3.4.2009 Příspěvky: 291 Bydliště: Praha - Hostivar
|
oskar 007 píše: bigsam72 píše: 4401 píše: 11z je vhodný pro motor s 1900kv. Takze je vhodny 13z na 1600kv ? Vím e to jsem nepatří ale zajímalo by mě jestli ti de rexík s ciziny? po případě nějaký link???
Ne ne, ten je objednanej v cechach. www.heliservis.eu ale prej momentalne nejsou, takze na nej cekam.
_________________ <b>TORO 900, Blade 400 3D,Blade mSR, TREX 450 Pro,HK500GT - slepa cesta, TREX500 ESP, TREX 600 ESP,TREX 600 NSP</b>
|
|
Nahoru |
|
|
bigsam72
|
Napsal: pon 19.10.2009 17:21 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 3.4.2009 Příspěvky: 291 Bydliště: Praha - Hostivar
|
oskar 007 píše: bigsam72 píše: 4401 píše: 11z je vhodný pro motor s 1900kv. Takze je vhodny 13z na 1600kv ? Vím e to jsem nepatří ale zajímalo by mě jestli ti de rexík s ciziny? po případě nějaký link???
Edit: Jestli to stihnes tak jeste 40 minut maj super deal na --> http://www.flying-hobby.com/catalog/ za 425$. Jinak na tom flying-hobby maj ty akce docela pravidelne, takze to chce sledovat. Bylo tu o tom jedno vlakno, sice s mirne jinou tematikou ale podstata toho ze se da na flying-hobby koupit vyhodne vrtas se nemeni .
Cau
_________________ <b>TORO 900, Blade 400 3D,Blade mSR, TREX 450 Pro,HK500GT - slepa cesta, TREX500 ESP, TREX 600 ESP,TREX 600 NSP</b>
|
|
Nahoru |
|
|
emf
|
Napsal: pon 19.10.2009 21:44 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 29.9.2008 Příspěvky: 190 Bydliště: Přerov
|
dj_krata píše: gamer007 píše: Ty baterky budu mít nový, už jsou na na cestě a právě že taky do 450tky. Redukci na přípojení 2X3S jako 6S mám, takže to mám radši nabíjet jako 6S? Accucelka6 na to bude dost slabá, ale nějak se s tím popere. Na regl Plush60A jsem někde četl že to snad s tím typhonem někdo upekl, tak nevim jestli by stačil. A asi bych se podíval po nějakým jiným motoru s nižším KV, máte někdo ten z DX? Díky za radu že servo na vrtulku stačí... baterky muzes pouzivat jak do 450 tak do 500,ale bud v jednom nebo druhem!!!protoze kdyz baterky rozpojis a budes litat jen ve 450 tak kazda baterka bude jinak vybita!! tak ze kdyz budes zas chtit pouzivat v 500 musis kazdou baterku nabit zvlast pak spojit do serie a vybit v 500 a pak uz muzes nabijet pres ten tvuj konektor a nezapomen ze kdyz budes litat ve 450 tak baterky stridej at maj odletano stejne.
....a co A123 už je někdo zkoušel v GT ??
_________________ Logo 600SX mini Vbar 5.3 PRO
|
|
Nahoru |
|
|
4401
|
Napsal: úte 20.10.2009 9:19 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 27.1.2009 Příspěvky: 220 Bydliště: Ostrava
|
bigsam72 píše: 4401 píše: 11z je vhodný pro motor s 1900kv. Takze je vhodny 13z na 1600kv ?
jj.
|
|
Nahoru |
|
|
XB8R
|
Napsal: úte 20.10.2009 9:30 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.8.2006 Příspěvky: 905
|
emf píše: dj_krata píše: gamer007 píše: Ty baterky budu mít nový, už jsou na na cestě a právě že taky do 450tky. Redukci na přípojení 2X3S jako 6S mám, takže to mám radši nabíjet jako 6S? Accucelka6 na to bude dost slabá, ale nějak se s tím popere. Na regl Plush60A jsem někde četl že to snad s tím typhonem někdo upekl, tak nevim jestli by stačil. A asi bych se podíval po nějakým jiným motoru s nižším KV, máte někdo ten z DX? Díky za radu že servo na vrtulku stačí... baterky muzes pouzivat jak do 450 tak do 500,ale bud v jednom nebo druhem!!!protoze kdyz baterky rozpojis a budes litat jen ve 450 tak kazda baterka bude jinak vybita!! tak ze kdyz budes zas chtit pouzivat v 500 musis kazdou baterku nabit zvlast pak spojit do serie a vybit v 500 a pak uz muzes nabijet pres ten tvuj konektor a nezapomen ze kdyz budes litat ve 450 tak baterky stridej at maj odletano stejne. ....a co A123 už je někdo zkoušel v GT ?? Proč zmrvit vrtulníka bateriemi A123?
_________________ Logo 500 VBar, nano CPX
|
|
Nahoru |
|
|
Kenny McCormick
|
Napsal: úte 20.10.2009 11:37 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.8.2009 Příspěvky: 3250 Bydliště: Prešov, SK
|
Na tom odkaze na prestavbu na LiFe od Blacka je na konci ukazovateľ stavu vybitia baterii. Neda sa nieco take kupit napr. na HC alebo inde na LiPo 3S ? Bolo by to urcite lepsie ako stopky...
|
|
Nahoru |
|
|
Kenny McCormick
|
Napsal: úte 20.10.2009 12:15 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.8.2009 Příspěvky: 3250 Bydliště: Prešov, SK
|
Dobrá pomocka za smiesnu cenu. Asi k tomu treba predlzovaci kablik, ked to chcem umiestnit na bok a nie zospodu. A este by to mohlo signalizovat uz od nejakej vyssej hodnoty ako 3,3V, ci nie?
|
|
Nahoru |
|
|
emf
|
Napsal: úte 20.10.2009 15:09 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 29.9.2008 Příspěvky: 190 Bydliště: Přerov
|
XB8R píše: emf píše: dj_krata píše: gamer007 píše: Ty baterky budu mít nový, už jsou na na cestě a právě že taky do 450tky. Redukci na přípojení 2X3S jako 6S mám, takže to mám radši nabíjet jako 6S? Accucelka6 na to bude dost slabá, ale nějak se s tím popere. Na regl Plush60A jsem někde četl že to snad s tím typhonem někdo upekl, tak nevim jestli by stačil. A asi bych se podíval po nějakým jiným motoru s nižším KV, máte někdo ten z DX? Díky za radu že servo na vrtulku stačí... baterky muzes pouzivat jak do 450 tak do 500,ale bud v jednom nebo druhem!!!protoze kdyz baterky rozpojis a budes litat jen ve 450 tak kazda baterka bude jinak vybita!! tak ze kdyz budes zas chtit pouzivat v 500 musis kazdou baterku nabit zvlast pak spojit do serie a vybit v 500 a pak uz muzes nabijet pres ten tvuj konektor a nezapomen ze kdyz budes litat ve 450 tak baterky stridej at maj odletano stejne. ....a co A123 už je někdo zkoušel v GT ?? Proč zmrvit vrtulníka bateriemi A123?
zmrvit??? to je věc názoru
-lépe mit každých 10min nabitou baterii a spiš lítat
_________________ Logo 600SX mini Vbar 5.3 PRO
|
|
Nahoru |
|
|
XB8R
|
Napsal: úte 20.10.2009 20:03 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.8.2006 Příspěvky: 905
|
emf píše: XB8R píše: emf píše: dj_krata píše: gamer007 píše: Ty baterky budu mít nový, už jsou na na cestě a právě že taky do 450tky. Redukci na přípojení 2X3S jako 6S mám, takže to mám radši nabíjet jako 6S? Accucelka6 na to bude dost slabá, ale nějak se s tím popere. Na regl Plush60A jsem někde četl že to snad s tím typhonem někdo upekl, tak nevim jestli by stačil. A asi bych se podíval po nějakým jiným motoru s nižším KV, máte někdo ten z DX? Díky za radu že servo na vrtulku stačí... baterky muzes pouzivat jak do 450 tak do 500,ale bud v jednom nebo druhem!!!protoze kdyz baterky rozpojis a budes litat jen ve 450 tak kazda baterka bude jinak vybita!! tak ze kdyz budes zas chtit pouzivat v 500 musis kazdou baterku nabit zvlast pak spojit do serie a vybit v 500 a pak uz muzes nabijet pres ten tvuj konektor a nezapomen ze kdyz budes litat ve 450 tak baterky stridej at maj odletano stejne. ....a co A123 už je někdo zkoušel v GT ?? Proč zmrvit vrtulníka bateriemi A123? zmrvit??? to je věc názoru -lépe mit každých 10min nabitou baterii a spiš lítat No - chtěl bych vidět, jak máš nabito za 10 minut Nové Hyperiony G3 nabiješ za stejnou dobu jako LiFe, ale 10 minut to rozhodně není (záleží samozřejmě na tom, do jaké míry je baterie vybitá).
_________________ Logo 500 VBar, nano CPX
|
|
Nahoru |
|
|
emf
|
Napsal: úte 20.10.2009 20:13 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 29.9.2008 Příspěvky: 190 Bydliště: Přerov
|
XB8R píše: emf píše: XB8R píše: emf píše: dj_krata píše: gamer007 píše: Ty baterky budu mít nový, už jsou na na cestě a právě že taky do 450tky. Redukci na přípojení 2X3S jako 6S mám, takže to mám radši nabíjet jako 6S? Accucelka6 na to bude dost slabá, ale nějak se s tím popere. Na regl Plush60A jsem někde četl že to snad s tím typhonem někdo upekl, tak nevim jestli by stačil. A asi bych se podíval po nějakým jiným motoru s nižším KV, máte někdo ten z DX? Díky za radu že servo na vrtulku stačí... baterky muzes pouzivat jak do 450 tak do 500,ale bud v jednom nebo druhem!!!protoze kdyz baterky rozpojis a budes litat jen ve 450 tak kazda baterka bude jinak vybita!! tak ze kdyz budes zas chtit pouzivat v 500 musis kazdou baterku nabit zvlast pak spojit do serie a vybit v 500 a pak uz muzes nabijet pres ten tvuj konektor a nezapomen ze kdyz budes litat ve 450 tak baterky stridej at maj odletano stejne. ....a co A123 už je někdo zkoušel v GT ?? Proč zmrvit vrtulníka bateriemi A123? zmrvit??? to je věc názoru -lépe mit každých 10min nabitou baterii a spiš lítat No - chtěl bych vidět, jak máš nabito za 10 minut Nové Hyperiony G3 nabiješ za stejnou dobu jako LiFe, ale 10 minut to rozhodně není (záleží samozřejmě na tom, do jaké míry je baterie vybitá).
No pokud nemáš nabíječ co dá 10A tak opravdu nevíš co to je nabito za 10 max 11 minut při 80% vybiti .....
_________________ Logo 600SX mini Vbar 5.3 PRO
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|