Autor |
Zpráva |
michalsi
|
Napsal: ned 22.02.2009 13:04 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 21.12.2008 Příspěvky: 113 Bydliště: Česká Třebová
|
Poradí někdo s T-REX500 ?
Při plynu těsně pod hranicí visení a někdy i při visení dochází k cukaní ocasu jako při vysokém zisku gyra (škubání z leva do prava ale v součtu ocas neuteče ze směru na stranu), škubání je odhadem o 2-4cm. Zkoušel jsem měnit zisk ale problém nezmizel. Při letu pod plynem nebo prudším klesání problém zmizí a ocas je zcela v klidu.
_________________ T-REX 250 BeastX T-REX 500 BeastX a T-REX 600N BeastX, Hitec Aurora a časem HexaCopter
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
michalsi
|
Napsal: ned 22.02.2009 14:56 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 21.12.2008 Příspěvky: 113 Bydliště: Česká Třebová
|
Malé otáčky to se mi moc nezdá, podle měření odpovídá nastavení dle návodu a dělá to v Idl 1 i Idl 2. (v idl 2 mám minimální výkon motoru 87% takže otáček celkem dost)
_________________ T-REX 250 BeastX T-REX 500 BeastX a T-REX 600N BeastX, Hitec Aurora a časem HexaCopter
|
|
Nahoru |
|
|
nostromo
|
Napsal: ned 22.02.2009 15:18 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 16.6.2007 Příspěvky: 1816
|
A letas governor nebo krivky?
|
|
Nahoru |
|
|
michalsi
|
Napsal: ned 22.02.2009 15:25 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 21.12.2008 Příspěvky: 113 Bydliště: Česká Třebová
|
Létám Idle 2 Křivky. 100% 93.5% 87% 93.5% 100%
_________________ T-REX 250 BeastX T-REX 500 BeastX a T-REX 600N BeastX, Hitec Aurora a časem HexaCopter
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: ned 22.02.2009 17:55 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Pokud by jsi používal governor, tak bych to tipoval na něj. Ale používáš křivky......
Zajímavý. Co vibrace ? Utažení listů (moc)? Co změnit podložku pod gyrem? Co táhlo a páky ovládání vrtulky? Vůle, nebo přituhlé?
Jaké máš gyro a servo vrtulky, jaký regulátor? Pokud vše výše jmenované bude ok, tak bych zkusil jiný regl. Dělá to od začátku, po ráně, po výměně něčeho?
Těžko se takhle radí, ale snad na něco přijdem. Kus to roztočit bez listů v ruce, bude to dělat taky?
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
Thomas.
|
Napsal: ned 22.02.2009 17:58 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 16.7.2007 Příspěvky: 191 Bydliště: Lanskroun
|
Zkus dovazit rotorove a ocasni listy, zkontrolovat stopu listu a snizit zisk na gyru.
_________________ http://picasaweb.google.com/chladektomas http://www.youtube.com/chladektomas
|
|
Nahoru |
|
|
nostromo
|
Napsal: ned 22.02.2009 18:12 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 16.6.2007 Příspěvky: 1816
|
Aha, ja jsem ti tipoval na governor. Zkus prevazit rotor. listy, listy vrtulky a uvidis. Zkus sundat listy a roztocit vrtas v ruce, zda se tam neprojevuji vibrace. Dalsi vec, ktera me napadla, kdyby vsechno selhalo stat. elektrina, ale to je asi nepravdepodobne.
|
|
Nahoru |
|
|
michalsi
|
Napsal: ned 22.02.2009 18:19 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 21.12.2008 Příspěvky: 113 Bydliště: Česká Třebová
|
pkotatko píše: Pokud by jsi používal governor, tak bych to tipoval na něj. Ale používáš křivky...... Zajímavý. Co vibrace ? Utažení listů (moc)? Co změnit podložku pod gyrem? Co táhlo a páky ovládání vrtulky? Vůle, nebo přituhlé? Jaké máš gyro a servo vrtulky, jaký regulátor? Pokud vše výše jmenované bude ok, tak bych zkusil jiný regl. Dělá to od začátku, po ráně, po výměně něčeho? Těžko se takhle radí, ale snad na něco přijdem. Kus to roztočit bez listů v ruce, bude to dělat taky?
Vibrace téměř žádné, utažení listu dle rady na fóru po mírném cuknutí modelu spadnou dolů jinak visi vodorovně, gyro GY-401 v sadě s original servem na orig. podložce, regulátor a motor originál ze sady modelu, dělá to od začátku zatím bez nehody. Vůle ovládání vrtulky nepatrná, možná mírně přituhlá (ale řekl bych nijak zásadně) zkusím ji ještě rozchodit. Stopa listů téměř ideální (je nový). Bez listů jsem to ještě nezkoušel určitě zkusím a napíšu jak to dopadlo.
_________________ T-REX 250 BeastX T-REX 500 BeastX a T-REX 600N BeastX, Hitec Aurora a časem HexaCopter
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: ned 22.02.2009 18:29 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Zkus to opatrně v ruce a uvidíš. Může tam být nějaká vibrace zrovna v tom rozmezí otáček. Pokud to dělá od začátku, může to být klidně i regl. Tyhle regly většinou fungují, ale u číňana člověk nikdy neví......
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
nostromo
|
Napsal: ned 22.02.2009 18:29 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 16.6.2007 Příspěvky: 1816
|
A nemas ten regl spatne napiplej
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: ned 22.02.2009 18:34 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Regl na governor a v radiu křivky? Ono to vypadá na pulsace motoru pokud je bez zátěže. Pokud ve visu tzn. pod zátěží vše funguje.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
Thomas.
|
Napsal: ned 22.02.2009 18:56 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 16.7.2007 Příspěvky: 191 Bydliště: Lanskroun
|
Ja myslim, ze to bude gyrem, pokud by si mel moznost, skus tam dat jine
_________________ http://picasaweb.google.com/chladektomas http://www.youtube.com/chladektomas
|
|
Nahoru |
|
|
nostromo
|
Napsal: ned 22.02.2009 19:04 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 16.6.2007 Příspěvky: 1816
|
Myslel jsem, jestli treba nelita A123 a ma nastavene LiPolky. Pak treba, zda ma nastaveno 5V nebo 6V. Pokud ma 401 ze sady a ma tam 9254, tak by tam musel mit diodu atd...
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: ned 22.02.2009 19:23 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Dobře, tak si to proberem. Heli pulsuje ocas ze strany na stranu před visem. Tzn. po roztočení s malým náběhem listů, tzn bez zatížení motoru.
Potom, ve visu je vše ok. Kdyby byl problém v gyru ( velká citlivost atd ), dělalo by to pořád. I ve visu. Proč by to mělo při visu přestat?
Kdyby tam byly nastaveny LiPol a používal A123, tak by regl mohl pulzovat ( varování vybitých baterií ). Ale začal by podle mne pulzovat až při zatížení ( ve visu ) a poklesu napětí a rozhodně by sám od sebe nepřestal.
Nastavení 5V nebo 6V nemůže mít přece vliv. Ano na životnost vrtulkového serva, možná. S9254 6V snese. To je napětí nabitého 4 článku NiCd.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|