Autor |
Zpráva |
VTjr
|
Napsal: stř 04.09.2024 13:19 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 9.2.2010 Příspěvky: 7116 Bydliště: Žilina, SK Obrázky: 15
|
Vidíš, to zadní ložisko, to mě hned nenapadlo, to opravdu může být taky příčina. Ale já jsem takové věci ani nezaznamenal, protože jsem u MVVS-ek vždy měnil ložiska preventivně, třeba u sedmapůlky a desítky (obě ABC) po každých najetých cca 30 hodinách (chce to ale vést si letový denník). A třeba ta moje sedmapůlka má už najeto >120hodin a je mechanicky naprosto v pohodě (i když zvenčí vypadá staře), má už 3. nová ložiska a myslím, že vydrží ještě jednou tolik. Jen pro ni teď nemám model, tak leží v krabici.
_________________ Neviem byť stručný :(, ale mnohé myšlienky sa dvoma slovami povedať nedajú :)
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
guchar
|
Napsal: stř 04.09.2024 15:37 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7917 Bydliště: ČR Obrázky: 10
|
● @VTjr: "Já si myslím, že v minulých vláknech jsme tuhle problematiku už opakovaně probrali a hodně do hloubky, stejně jako jsme si vysvětlili proč je pro žhavení vhodný zdroj konstantního napětí, ale nikoliv zdroj konstantního proudu Takže já doporučují si to všechno pozorně přečíst a zbytečně nová vlákna na toto téma už neotevírat" ● Ač nemám shodný názor, tak se k tomu tvému přikloním. Nemám rád mnoho (i protichůdných) názorů. Co jsou navíc roztahané po několika vláknech, s větším počtem stran. Podtrháním a zabarvením, v okopírovaných příspěvcích, si z toho pokusím vyrobit něco, co bude pro mne více vypovídající. ● Příspěvky po úte 03.09.2024 16:15, o "vyčerpání" možných příčin a diskutérů, dvakrát nesvědčí.
|
|
Nahoru |
|
|
Mosquito
|
Napsal: stř 04.09.2024 15:54 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 15.5.2008 Příspěvky: 638 Bydliště: Praha
|
To Mpl:Díky za cenné rady.S tou čtyřtaktní svíčkou jsem to zvoral.To už vím.Zadní ložisko by mělo být O.K.Nic nenasvědčuje tomu,že má problém(S tím už jsem se kdysi setkal u Brna 6,5 ccm).A jinak za poslední dobu tam byly svíčky OS Max 8,Kavan č.3(Nevím z čeho je vlákno a pak Malinas jako nouzovka,protože jiná nebyla po ruce.Zkusím zkontrolovat vše co jste napsal a použiju svíčku OS max 10.A když to nezabere,tak zkusím zmenšit kompresi podložkou pod hlavou.Uvidíme.Nevím v jaké kvalitě byly svíčky OS max.Byly kdysi koupeny v jednom známém kamenném obchodě.Ale mohl to být klidně čínský fejk vydávaný za OS max.Já to podle obalu nepoznám,ale už jsem o tom tady někde četl.Pak by se to celé vysvětlilo .
|
|
Nahoru |
|
|
MS COMPOSIT
|
Napsal: stř 04.09.2024 19:56 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
|
Registrován: 19.5.2011 Příspěvky: 337 Obrázky: 0
|
Ještě mne napadlo,sundej hlavu a jestli není spalovací prostor jakoby"opískovanej" - to by značilo drolení kuliček nebo klece, většinou zadního ložiska - koroze z paliva ( jak píše mpl-problém zadní ložisko) - (mikro šponky,okem ani nepoznáš). A ten bordel z ložiska "přerazí svíčku" nevyzpytatelně.
_________________ Jan Hess-MODELSPORT,RC,vrtulníky SAB Goblin-RAW,e- shop,jhess@mscomposit.com,www.modelsport.info
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: dupro, Mosquito a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|