jirkacbx píše:
Nestačím se divit...Vždyť je to ZÁKLADNÍ PRAVIDLO PROVOZOVÁNÍ RC MODELU...
Jde jim o řešení situace, kdy děcku začne v ruce pípat TX a model nejde ovládat. Model stojí nebo jede. (Případy: Vybitý accu v TX / ztráta spojení u soupravy s telemetrií). Když ostatní účastníci měli bez přerušení pokračovat, tak měli praxí ověřeno: Že stačí (někdy) pípající TX vypnout. A (zastavený) model nechat na trati. Jenže najednou to někdy nešlo. Jejich otázka: Proč? Je tedy nasnadě.
Edit02: Text výše byl reakcí na ujovko: "to Guchar: nezastavujem, auto na dráhe z rozmaru, ani ho tam nenechávam. Keď treba s niečim pomôcť ide z dráhy dole. Ale skús vojsť na dráhu, keď tam lieta 6-8 áut (celkový rozmer dráhy je cca 4*6m), atď, atď. ..." Je zjevné, že vzniklou situaci jednomu "pilotovi" píská TX, lze řešit několika různými pravidly se kterými jsou účastníci seznámeni před použitím dané dráhy. Předpokladem je i jistý test chování souprav: Jak reaguje model na vypnutí TX bez předchozího vypnutí napájení modelu.