Registrován: 26.7.2020 Příspěvky: 1099 Bydliště: Žilina, let.Hôrky-Brezovec , SK Obrázky:7
3.6V az 3.3V na NAJHORSI clanok , podla toho kolko chces bateriu setrit a podla jej tvrdosti. Na "tvrde" baterie s vyssim "C" (40-60c ci viac) kde napetie pod zatazou tolko neklesa davam o trosku viac voltov ako na makke baterie kde pri zatazi viac poklesne (docasne). Ale zalezi aj od stavu baterie. Najhorsi clanok poznaju pipaky ktore sa pripojuju na balancny konektor , jednoduche pipaky ktore rozpoznavaju len celkove napetie nemaju moc zmysel - hlavne pri starsich bateriach su velke rozdiely medzi clankami a tak celkove napetie moze ukazovat este dobre hodnoty a pritom jeden clanok moze byt uz blizko smrti. Moje hodnoty : "Tvrde baterie" > 3.4-3.5 "Makke" baterie > 3.4V
Napetie pri LiPol by ani pod zatazou nemalo klesnut pod 3.2-3.3V , bez zataze 3.5V - tak sa snazim to nastavit tak aby po lete (po zacati pipania musis mat rezervu na pristatie , aj opakovane ak treba) mali aku vzdy nad 3.5-3.55V (bez zataze) a behom letu neklesli pod 3.2V.
Registrován: 22.4.2010 Příspěvky: 10498 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky:14
V polystyréňákách ten pískač není moc slyšet přes akustickej rambajz letadla, motoru a vrtule. Hlavně pokud někdo lítá výš a dál. Ten polystyrén trupu dost tlumí zvuk. Po začátku jsem po odzkoušeným čase dělal blízký průlety na plnej a poslouchal zda už nezačne ječet. Pak jsem ubral na půlku a šel na přistání. Později jsem udělal v trupu obdélníkovej zvukovod směrem dolů a po připojení jsem pískač do zvukovodu zasunul. Bylo to slyšet mnohem víc. Nakonec jsem ale stejně skončil na Jeti telemetrii pro šestičlánek.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru