|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Autor |
Zpráva |
f4u
|
Napsal: ned 04.07.2021 12:40 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.1.2016 Příspěvky: 355
|
Ahoj, mám trochu problém, že potřebuju o-kroužek (č. 52816) co je na výstupu z karbecu do sacího potrubí a nevím kde to sehnat, nikde už to nemají. Rozměry by se taky hodily... šuplerou jsem naměřil 11,5x7,5mm vnější x vnitřní, co je to za materiál nevím, nemá někdo zkušenost?
_________________ Jeti DC-16 F4U Corsair (Saito FG-60R3), Swift 2, VSB-66 Orlice 4,35m, Sopwith Pup 1,35m, Mustang P51
Naposledy upravil f4u dne pát 09.07.2021 18:30, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
romi59
|
Napsal: ned 04.07.2021 13:18 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 23.3.2021 Příspěvky: 76 Bydliště: ČR
|
f4u píše: Ahoj, mám trochu problém, že potřebuju o-kroužek (č. 52816) co je na výstupu z karbecu do sacího potrubí a nevím kde to sehnat, nikde už to nemají. Rozměry by se taky hodily... šuplerou jsem naměřil 11,5x7,5mm vnější x vnitřní, co je to za materiál nevím, nemá někdo zkušenost? DSložiska , tam ho určitě koupíš, pokud nebude tak ho udělají.
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: ned 04.07.2021 17:23 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.4.2010 Příspěvky: 10498 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
O-kroužky se značí vnitřní průměr a tloušťka. Jestli jsi měřil správně, tak tloušťková řada 2 mm je jedna z nejběžnějších. Ale trochu jsem na pochybách, původně japonský věci mají kroužky tloušťky 1,78 mm. Tu tloušťku ale šuplérou změříš celkem přesně, nesmíš ale kroužek "skřípnout", měř ho až na rozšíření čelistí šupléry. Vnitřní průměr se dá celkem přesně zjistit nasazováním na válcové stopky vrtáků. Musí jít "tak akorát" bez vůle. Ten Tvůj je teoreticky https://eshop.rubena.cz/o-krouzek-115x-2-nbr70din3770/d-154779-c-2214/.
|
|
Nahoru |
|
|
STROHUR
|
Napsal: ned 04.07.2021 17:44 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 23.1.2012 Příspěvky: 730
|
Neznáte někdo eschop na okroužky kde se nemusí objednat za 5000 kč .
|
|
Nahoru |
|
|
MS COMPOSIT
|
Napsal: ned 04.07.2021 18:52 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
|
Registrován: 18.5.2011 Příspěvky: 321 Obrázky: 0
|
zkus: https://www.gufero.cz/materiál : Viton
_________________ Jan Hess-MODELSPORT,RC,vrtulníky SAB Goblin-RAW,e- shop,jhess@mscomposit.com,www.modelsport.info
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: ned 04.07.2021 18:54 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.4.2010 Příspěvky: 10498 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
Dej si bydliště, pak Ti možná někdo poradí kam zajít (zajet pár km) aby to nebylo za velkoobchod či poštovný 100x vyšší než cena kroužku. Třeba v Hradci Králové se dá nakoupit na třech místech.
|
|
Nahoru |
|
|
STROHUR
|
Napsal: ned 04.07.2021 19:11 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 23.1.2012 Příspěvky: 730
|
Místní kšeft bohužel nemá a nekdy objedná , a pro mě to znamená hodinovou cestu přes rozkopané město a pak zpět. Potřebuji cca 50ks různých rozměrů tak se to i s poštovným vyplatí. Bohužel po přestěhování provozu z velké fabriky do bývalého kravína na periferii , kde to vše bylo na údržbě k mání jsou pryč.
|
|
Nahoru |
|
|
f4u
|
Napsal: pát 09.07.2021 18:36 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.1.2016 Příspěvky: 355
|
Koupil jsem tento https://www.elotechnik.cz/fpm-25-az-220 ... B%5D=86085a falešný přisávání vzduchu kolem příruby slyšitelně utichlo. Myslel jsem, že to problém vyřeší a evidentně ne, motor hrozně blbě startuje a běží vždycky jen pár vteřin. Předtím asi 2 roky nejel a to byl skoro nový, jenom zajetý
_________________ Jeti DC-16 F4U Corsair (Saito FG-60R3), Swift 2, VSB-66 Orlice 4,35m, Sopwith Pup 1,35m, Mustang P51
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: pát 09.07.2021 21:38 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.4.2010 Příspěvky: 10498 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
To může být mraky věcí, žluklým rycínem zalepený rozvody ventilů, špatně nastavený ventily, blbá svíčka, blbý palivo, rozežraný střeva od nitrometanu. Pokud někdo motor rozebral, tak třeba i blbě složenej. Ale to se všechno dá napravit.
|
|
Nahoru |
|
|
f4u
|
Napsal: stř 21.07.2021 21:13 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.1.2016 Příspěvky: 355
|
Ještě jedna věc nebyla zmíněná a to, že ten motor je úplný šmejd. No nedalo mi to a motor jsem rozebral, teda v jenom v karteru jsem nechal klikovku a vačku jinak jsem všechno rozdrobil. Palici, ventily, pružiny jsem vyčistil v ultrazvuku, potom jsem díly nakonzervoval parafíňákem a motor složil zase dohromady, nastavil ventilový vůle mezi 0.05 a 0.1mm. Motor chytnul na první drc a co se ohřál zase začal blbnout stejně jak předtím. Palivo blbý není ve druhým žhavíku co mám, MVVS 4.2 funguje normálně. Jedu bez nitra. Ten motor po rozebrání vůbec nevypadá sežranej právě naopak, skoro jsem se až divil jak je to vevnitř čistý a pěkný Teda narozdíl od mých žhavíků co jsem měl dřív a honil jsem je na 5% nitra jak byli rezavý no humus.
_________________ Jeti DC-16 F4U Corsair (Saito FG-60R3), Swift 2, VSB-66 Orlice 4,35m, Sopwith Pup 1,35m, Mustang P51
|
|
Nahoru |
|
|
palci72
|
Napsal: sob 24.07.2021 11:47 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 14.10.2014 Příspěvky: 205 Bydliště: Podkriváň SR Obrázky: 4
|
f4u píše: Ještě jedna věc nebyla zmíněná a to, že ten motor je úplný šmejd. No nedalo mi to a motor jsem rozebral, teda v jenom v karteru jsem nechal klikovku a vačku jinak jsem všechno rozdrobil. Palici, ventily, pružiny jsem vyčistil v ultrazvuku, potom jsem díly nakonzervoval parafíňákem a motor složil zase dohromady, nastavil ventilový vůle mezi 0.05 a 0.1mm. Motor chytnul na první drc a co se ohřál zase začal blbnout stejně jak předtím. Palivo blbý není ve druhým žhavíku co mám, MVVS 4.2 funguje normálně. Jedu bez nitra. Ten motor po rozebrání vůbec nevypadá sežranej právě naopak, skoro jsem se až divil jak je to vevnitř čistý a pěkný Teda narozdíl od mých žhavíků co jsem měl dřív a honil jsem je na 5% nitra jak byli rezavý no humus. Skontroluj si riadne palivový sistém....hadičky a všetky spoje riadne utiahni plastovýmy sk páskamy štvortakty motory majú horší sací efekt ako dvojtakty preto je dôležité aby bolo urobené ...riadne utesnené tlakovacie potrubie od výfuku k nádrži....a treba pozrieť aj mosadzné trubičky ktoré prechádzajú cez gumenú prechodku do nádrže....občas sa stáva že bývajú pozdĺžne prežraté ako sú od výroby spájané....mikro prasklinky.....cez ktoré prisáva falošný vzduch.... Potom by som sa ešte opýtal že akú máš tam vrtuľu....ak je príliš veľká a ťažká /napr. akromaster/ tak sa motor prehrieva a zaťahuje až kým nezhasne...A je to aj v popise motora ale.... štvortakty majú radi keď im dáš palivo s aspoň trochou Nitra...Nitro trocha pomáha aj pri chladení....
|
|
Nahoru |
|
|
JardaRůžička
|
Napsal: úte 27.07.2021 9:48 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 2.3.2012 Příspěvky: 2716 Bydliště: Ústí nad Labem
|
Palivo s nitrometanem by mu určitě prospělo; čtyřtakt, navíc poměrně malý by si ho zasloužil.
|
|
Nahoru |
|
|
jelensoft
|
Napsal: úte 02.08.2022 17:57 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 12.6.2020 Příspěvky: 82
|
Mám dotaz, možná zbytečný... může 4takt ASP FS52AR, ale i jiný obdobné kubatury pracovat invertně, aniž by to mělo vliv na jeho mazání. Motor má dole na skříni nipl a v obrácené poloze vychází nahoru. Díky za odpovědi.
|
|
Nahoru |
|
|
JardaRůžička
|
Napsal: stř 03.08.2022 6:44 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 2.3.2012 Příspěvky: 2716 Bydliště: Ústí nad Labem
|
jelensoft píše: může 4takt ASP FS52AR, ale i jiný obdobné kubatury pracovat invertně, aniž by to mělo vliv na jeho mazání Může, nic mu to nezpůsobí. Ten nipl je odvětrání klikové skříně a odchází tudy zbytky oleje, je dobré odvést to někam, kde to nebude třísnit model. Při chodu motoru je poloha nepodstatná. Mimochodem - právě tvořím (asi sám proti sobě) třímotoráka se třemi čtyřtakty umístěnými invertně.
|
|
Nahoru |
|
|
jelensoft
|
Napsal: stř 03.08.2022 16:45 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 12.6.2020 Příspěvky: 82
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz [Bot] a 26 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|