Autor |
Zpráva |
70karel
|
Napsal: sob 18.04.2020 17:42 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 16.11.2017 Příspěvky: 11
|
Poradite mi vhodnou nahradu za Hacker A40-12S na 6s do modelu Killit? vhodny Axi nebo Mega? nechci uplne levnou cinu.. K.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
dudaj
|
Napsal: ned 19.04.2020 11:14 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
Registrován: 22.7.2012 Příspěvky: 4515 Bydliště: Zvole u Prahy Obrázky: 0
|
Protože nikdo nereagoval, tak mé doporučení je Motor Leopard. Stačí dodržet KV motoru a jeho hmotnost přibližně a bude to fungovat. Pokud nedohledáš KV podobné, je potom potřeba buď změnit vrtuli, eventuelně počet článků. já beru tady https://emotors.cz/cs/150-leopardale má je i Bighobby a další prodejci. Pochopitelně stejná pravidla hmotnosti i KV platí pro AXI a Mega.
|
|
Nahoru |
|
|
70karel
|
Napsal: ned 19.04.2020 12:52 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 16.11.2017 Příspěvky: 11
|
Take jsem se dival a Leopard by pripadal v uvahu.. Jaka je kvalita,spokojenost?
K.
|
|
Nahoru |
|
|
HONZIK 22
|
Napsal: ned 19.04.2020 13:52 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 8.7.2015 Příspěvky: 1777 Bydliště: Orlova v noci , Karviná ve dne
|
|
Nahoru |
|
|
70karel
|
Napsal: ned 19.04.2020 15:14 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 16.11.2017 Příspěvky: 11
|
Ano, to je ono za toho Hackera bych potřeboval náhradu..
|
|
Nahoru |
|
|
dudaj
|
Napsal: ned 19.04.2020 17:20 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
Registrován: 22.7.2012 Příspěvky: 4515 Bydliště: Zvole u Prahy Obrázky: 0
|
Kvalita je vynikající, jsou vyvážené, odolná měď i magnety. Běžně je přetěžuji i o 50% , aniž by se to na motoru podepsalo. Mám i heli oběžku v dmychadle, kde jsem ji při testování přetočil na hranici (kombinace počtu pólů a možnosti reglu) Jenom zacukal a funguje dál v pohodě.
Např. s Axikem se trápím do dnes a nemohu najít chybu. Co jsem měl Megy byly vždy v pohodě. Leopardy provozuji 3 - inrunner, oběžku 68 g a oběžku 1,1 Kg v plováku.
|
|
Nahoru |
|
|
70karel
|
Napsal: ned 19.04.2020 17:21 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 16.11.2017 Příspěvky: 11
|
dudaj píše: Kvalita je vynikající, jsou vyvážené, odolná měď i magnety. Běžně je přetěžuji i o 50% , aniž by se to na motoru podepsalo. Mám i heli oběžku v dmychadle, kde jsem ji při testování přetočil na hranici (kombinace počtu pólů a možnosti reglu) Jenom zacukal a funguje dál v pohodě.
Např. s Axikem se trápím do dnes a nemohu najít chybu. Co jsem měl Megy byly vždy v pohodě. Leopardy provozuji 3 - inrunner, oběžku 68 g a oběžku 1,1 Kg v plováku. Díky za info, zkusím pohledat Leoparda...
|
|
Nahoru |
|
|
Honza
|
Napsal: úte 16.06.2020 8:53 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 18.5.2003 Příspěvky: 1323 Bydliště: Plzeň - jih
|
Je to už starší diskuze, vyřešil jsi to nějak? Při výběru náhrady je vhodné sledovat i vnitřní odpor, zvláště při létání na 6S. Kamarád tak pořídil náhradu dražšího motoru. Parametry super - rozměry, KV, cena, jenže vnitřní odpor byl výrazně vyšší a motor se extrémně přehříval.
|
|
Nahoru |
|
|
dudaj
|
Napsal: stř 17.06.2020 6:50 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
Registrován: 22.7.2012 Příspěvky: 4515 Bydliště: Zvole u Prahy Obrázky: 0
|
Honza píše: Je to už starší diskuze, vyřešil jsi to nějak? Při výběru náhrady je vhodné sledovat i vnitřní odpor, zvláště při létání na 6S. Kamarád tak pořídil náhradu dražšího motoru. Parametry super - rozměry, KV, cena, jenže vnitřní odpor byl výrazně vyšší a motor se extrémně přehříval. Nevím, jestli na to měl vliv vnitřní odpor- ten může být způsobený více věcmi a nežádoucí je asi horší kvalita (čistota) mědi. Ale pouhý údaj motor se přehříval ještě nemusí vypovídat o kvalitě motoru, ale třeba jenom o jiném KV než předchozí motor. Takže by bylo lepší napsat o jaké motory konkrétně se jednalo, jaká byla spotřeba a otáčky a tah na plný výkon. Jinak takhle je tohle spíš poplašná matoucí zpráva.
|
|
Nahoru |
|
|
Honza
|
Napsal: stř 17.06.2020 8:05 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 18.5.2003 Příspěvky: 1323 Bydliště: Plzeň - jih
|
Leopard LC500-1450kv proti Hackeru A40 12S V4 vnitřní odpor 0,0282 proti 0,0180 Vrtule APC 7/6E na 6S, A40 je po letu studená, na Leopardu neudržíš prst. Myslím, že tam nakonec vrátil předchozí čínu z HK, ta se hřála míň. Než z motoru vypadaly magnety.
|
|
Nahoru |
|
|
dudaj
|
Napsal: stř 17.06.2020 13:57 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
Registrován: 22.7.2012 Příspěvky: 4515 Bydliště: Zvole u Prahy Obrázky: 0
|
Honza píše: Leopard LC500-1450kv proti Hackeru A40 12S V4 vnitřní odpor 0,0282 proti 0,0180 Vrtule APC 7/6E na 6S, A40 je po letu studená, na Leopardu neudržíš prst. Myslím, že tam nakonec vrátil předchozí čínu z HK, ta se hřála míň. Než z motoru vypadaly magnety. To jsem nepochopil to srovnání. Porovnávat motor 610 KV/1450 KV Váhy 198/175 g Motor LC 500 je heli motor určený na vysoké otáčky a zpřevodování. Má míň magnetů, než klasická oběžka. Asi chtěl i jiné časování. To jste s tím Leopardem chtěli točit 30 000 otáček tou vrtulí ? Upřímně jsem zmaten .
|
|
Nahoru |
|
|
Honza
|
Napsal: stř 17.06.2020 16:01 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 18.5.2003 Příspěvky: 1323 Bydliště: Plzeň - jih
|
Achjo. Snažím se naznačit těm co to tu čtou, že vybírat motor metodou "je to podobně velký a výkonný" nestačí. Žádný z těch motorů nemá KV 610.
|
|
Nahoru |
|
|
dudaj
|
Napsal: stř 17.06.2020 20:57 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
Registrován: 22.7.2012 Příspěvky: 4515 Bydliště: Zvole u Prahy Obrázky: 0
|
Honza píše: Achjo. Snažím se naznačit těm co to tu čtou, že vybírat motor metodou "je to podobně velký a výkonný" nestačí. Žádný z těch motorů nemá KV 610. řada 14 polová ano. To mi vyhledalo jako první..... Ale i 100 otáček je na šestičlánku dost znát a k tomu o něco lehčí motor a musí to být rozdíl. Ale nikdo v první řadě nepsal podobně výkonný a velký. Psal jsem stejné Kv a podobná hmotnost. To je dost rozdíl. Ale mně jde o ten vnitřní odpor- ten je významný u regulátoru, protože ten není spotřebič a má mít co nejmenší ztráty. To u motoru neplatí. Tam čím bude větší průřez drátu na závitu, tím to bude mít menší odpor a bude to při stejném napětí odebírat víc A, které se někde musí uchladit. Asi do toho může trochu promluvit čistota mědi a její vodivost, ale nemyslím, že by Leopardy používaly nějakej šunt, aby se to nějak významně projevilo. Sám jsem použil řadu Leopardů a přežily v pohodě 2x větší příkony, než mají psáno. Magnety i vinutí snášejí vysoké teploty s přehledem a otáčky taky. Navíc skvěle vyvážené. Ostatní je na uživateli.
|
|
Nahoru |
|
|
Honza
|
Napsal: čtv 18.06.2020 14:11 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 18.5.2003 Příspěvky: 1323 Bydliště: Plzeň - jih
|
To je diskuze úplně jiným směrem. Karel shání motor na 6S do modelu Killit. Motor musí být přibližně velký a těžký jako doporučená A40, protože do modelu se nevejde kdeco a ani těžištěm se nedá moc hýbat, jinak bude muset dovažovat, aby to vůbec lítalo. Je mi jedno, jaký Leopard má 610 kv, na 6S do metrové delty se nehodí. Navíc to bylo myšleno na ty dva motory, které jsem uvedl výše.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 26 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|