Pravidla fóra


Toto je nové fórum, pokud víte o nějakém vláknu, které by se mělo přesunout do EDF, tak napište SZ na TomasC.
Díky



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 83 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: sob 09.05.2020 10:23 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 4518
Bydliště: Zvole u Prahy
Obrázky: 0
Paráda. Závidím ti tu velikánskou hladkou plochu :D .


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: sob 09.05.2020 11:23 
Mazák
Mazák

Registrován: 15.8.2011
Příspěvky: 1591
Bydliště: Náchod-nedaleko
Takovou nervozitu právě že znám... A nejen při prvním letu, minulý rok se mi rozklepaly ruce při 5.startu, ale řekl jsem si co blbnu, když už vím že to funguje a pěkně létá.... Tak jsem si to užil a při přistání to parádně rozštípal....

_________________
Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho co dělám...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: sob 09.05.2020 11:38 
Mazák
Mazák

Registrován: 15.8.2011
Příspěvky: 1591
Bydliště: Náchod-nedaleko
dudaj píše:
Paráda. Závidím ti tu velikánskou hladkou plochu :D .


Takovou podobnou pěknou plochu mám taky 10km od baráku, skoro 600 metrů dlouhou, je tam sice zákaz vjezdu, ale jezdí tam kdejaký motorkář, jezdič nadupaným autem a kdekdo si to tamtudy zkracuje cestu z jedné vsi do druhé, takže žádná velká výhra :( jinak by to bylo bezvadný

_________________
Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho co dělám...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: sob 09.05.2020 18:11 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 27.5.2008
Příspěvky: 479
REX píše:
Takovou nervozitu právě že znám... A nejen při prvním letu, minulý rok se mi rozklepaly ruce při 5.startu, ale řekl jsem si co blbnu, když už vím že to funguje a pěkně létá.... Tak jsem si to užil a při přistání to parádně rozštípal....


Copak se přihodilo?
Jinak tato dráha má cca 1500m a ode mě 20km což je nic,jinak kousek za barákem máme slušnou travnatou plochu cca 90x20m kde kvůli blízké zástavbě turbíny nee,ale stejně to chci zkusit a i proto jsme dělali pevnější čepy podvozku kdyby náhodou,počítám že na té trávě bez použití brzd to vzlétné do 50m,tam hlavně hobluji EDFka :D
Omlouvám se za tu fotku neumím to otočit


Přílohy:
20200504_202126.jpg
20200504_202126.jpg
[ 66.89 KiB | Zobrazeno 7301 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: sob 09.05.2020 19:04 
Mazák
Mazák

Registrován: 15.8.2011
Příspěvky: 1591
Bydliště: Náchod-nedaleko
Ále, jsem blbej... A na volnoběh to fakt přistávat neumělo :(

Na tý trávě to v nějakou normální hodinu do vzduchu pošli, když tam nedáš 20 startu po sobě, ale třeba 2-3-4, tak snad nikdo nemůže nic nadávat, ikdyž! Zažil jsem že šel kamarád s ukvičeným FunJetem v pracovní den o půl 4 odpoledne létat na louku hned vedle zástavby. Akorát tam řezali na kraji louky kousek opodál takový starší manželé na cirkularce dřevo a když odstartoval zrovna skončily a bába nelenila a hned mu přišla vynadat ať s tím jde dělat kravál jinam!!!
To člověk prostě nechápe....

Jinak pěkná letka :)

_________________
Létám jak umím, ale hlavně pro radost z toho co dělám...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: pon 18.05.2020 12:06 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 16.10.2011
Příspěvky: 104
Ahoj , už jsem se ptal i v tématu u F16 na Kingtech , ale zajímala by mne i Xicoy turbínka, jaká je časová prodleva z volnoběhu na max. otáčky. Děkuji.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: pon 18.05.2020 21:36 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 27.5.2008
Příspěvky: 479
No ono záleží jakou mám nastavenou křivku na jednotce a akceleraci když jsem měl fuel expo/auto akcel..tak určitě kolem 5s,když mám teť lineár/auto akcel. tak je to méně.V té jednotce jde nastavit i akcelerace na hot-ostrá ale musím říci že jsem to zkoušel a zdálo se mi to horší i možná tím,že tu turbínu dusíme tím jak je moc vsunuta do kornoutu tahovky viz foto.Tak ji momentálně zkracujeme a až to bude otestuji to i bez toho sítka na motoru
Jinak ta tahovka má vnitřní průměr 50mm


Přílohy:
000_0001 (3).JPG
000_0001 (3).JPG
[ 68.13 KiB | Zobrazeno 7137 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: úte 19.05.2020 8:18 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 4518
Bydliště: Zvole u Prahy
Obrázky: 0
Ale na ten lineár ta turbína reaguje tahově vlastně jenom malé oblasti páky. Ten expo by to měl rozprostřít líp (tahy vůči páce plynu)
Já mám nějaký poloviční expo nastavený, protože jsem z helin zvyklý pracovat s plynem spíš od 1/3 nahoru.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: úte 19.05.2020 8:47 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 27.5.2008
Příspěvky: 479
No já měl pocit že se mi na tu křivku plynu ful expo blbě pracovalo s plynem a hlavně do půlky dráhy plyn.páky se téměř nic neděje,přijde mi že veškeré spektrum otáček se odehrává od púlky nahoru.
Ten lineár se mi hezky dávkuje ale je to jedovatější/citlivější při pojíždění na což gaspar upozorňuje i v manuálu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: úte 19.05.2020 9:21 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 4518
Bydliště: Zvole u Prahy
Obrázky: 0
Já to mám v návodu takto

Jet engines develop the thrust exponentially, thus half of the RPM is only approximately 1/4
of the thrust. On small engines with a high idle to full power rpm ratio, or in a high drag/low
power plane, often only the last 1/3 of the throttle stick produces significant thrust. The low
half of the stick travel is not used. Although current digital Transmitters can modify the
throttle curve to suit the requirement of the model, the Kingtech ECU can simplify the
installation by adjusting to three different throttle curves as follows:
FULL EXPO: Mean linear RPM, it is the default setting and the mode used for all
previous software versions. Thrust develops exponentially, and it is the recommended curve
for big engines or/and high thrust/weight ratio planes, as it ease the control in low power
used during taxi.
LINEAR: Mean that the thrust develop linearly with the throttle setting, has more resolution
at lower half of the throttle stick.
HALF EXPO: An intermediate setting between the previous two modes. This is the KingTech
factory setting and we are sure you will find this setting to be the most suitable.


Takže to chápu tak, že pokud dám lineární nastavení, tak znatelný tah budu rozlišovat na poslední třetině páky a abych to roztáhnul, tak musím použít expo.
Nicméně anglicky neumím a řeším pouze translátorem.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: úte 19.05.2020 10:50 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 17.8.2008
Příspěvky: 6902
Bydliště: Moravský kras ČR
dudaj píše:

Takže to chápu tak, že pokud dám lineární nastavení, tak znatelný tah budu rozlišovat na poslední třetině páky a abych to roztáhnul, tak musím použít expo.
Nicméně anglicky neumím a řeším pouze translátorem.


chápeš to přesně naopak. Oni tam používají LINEAR setup ve smyslu lineárního průběhu tahu, nikoli otáček. V tom jejich FULL EXPO je lineární průběh otáček (tedy kvadratický průběh tahu).

_________________
OK2WY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: úte 19.05.2020 13:51 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 27.5.2008
Příspěvky: 479
No já létám na lineár nejsem žádný zkušený pilot,ale vím jistě že když jsem měl nastaveno ful expo tak se do cca púlky dráhy plyn.kniplu nic moc nedělo.Teť to reaguje na sebemenší pohyb kniplu což samozřejmě nemusí každému vyhovovat tím jak je to citlivé při pojíždění
Nejsem si ale jistý jestli při tom lineáru je např.čtvrt plynu=čtvrt výkonu turbíny.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: úte 19.05.2020 17:36 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 4518
Bydliště: Zvole u Prahy
Obrázky: 0
JirkaA píše:

chápeš to přesně naopak. Oni tam používají LINEAR setup ve smyslu lineárního průběhu tahu, nikoli otáček. V tom jejich FULL EXPO je lineární průběh otáček (tedy kvadratický průběh tahu).


Ano máš pravdu. Zatím mne to moc nezajímalo, tak jsem to moc neřešil.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: úte 19.05.2020 20:19 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 27.5.2008
Příspěvky: 479
Já jak jsem si pořídil toho mini vipera na rozlétanou než jdu s avanti nebo když už mě v dílně hrabe tak to jdu hodit na louku,tak po malém upgadu v mém případě EDF FMS 11list motor 4500Kv lipol 4s 1300Ah nějaké zpevnění uhlíkem kdy je letovka kolem 450g je stím prckem děsná legrace a musím říct že létá parádně to se čínanovi povedlo.Měl jsem i F16 od alfa model s het motorem ale toto je někde ůplně jinde :D


Přílohy:
000_0002 (2).JPG
000_0002 (2).JPG
[ 71.63 KiB | Zobrazeno 6985 krát ]

000_0003 (1).JPG
000_0003 (1).JPG
[ 63.71 KiB | Zobrazeno 6985 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mini Avanti S Sebart
PříspěvekNapsal: úte 19.05.2020 20:47 
Platící zákazník RCManie
Platící zákazník RCManie

Registrován: 22.7.2012
Příspěvky: 4518
Bydliště: Zvole u Prahy
Obrázky: 0
dnes jsem zalítal tištěnou.
viewtopic.php?f=146&t=78799&start=1035

jinak netuším , čemu říkáš létá parádně.
Ta F-16 od Alfamodel lítá naprosto přesně dle ovládání, je lehoučká a přesto naprosto stabilní v poryvech větru. Přistát se s ní dá k noze a je velmi svižná.

F-16 jsou velmi citlivé na těžiště. 1/2 centimetru dopředu a je tupější na výškovku a 1/2 cm dozadu a začíná být podélně nestabilní a chová se celkově nepříjemně.
Pokud je vše správně, lze s ní skoro viset. Fakt si neumím představit , že by Viper zalítnul víc a lépe než ta F-16.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 83 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz