Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 478 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 32  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: pon 18.05.2020 21:22 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.12.2008
Příspěvky: 1729
Bydliště: Lysice,Brno.
Obrázky: 12
A co zkusit starý trik.Přečíslovat/přejmenovat/ tu starou verzi na novější než tam máš teď.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: pon 18.05.2020 21:30 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 4.12.2003
Příspěvky: 743
Umím obojí a Merz také, takže můžeš anglicky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: úte 19.05.2020 14:09 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 18.8.2011
Příspěvky: 147
Bydliště: Prievidza, SK
graup15 píše:
No myslím,že by stačilo přehrát fw, na starší a pak zpět na poslední.
Proč si to myslím? Začlo to blbnout když jsem udělal test,který asi nikdo na planetě neudělal..překročil jsem vzdálenost kterou senzor dokáže interpretovat (jízdou v autě ..po cca 75km se distance vynulovalo a jelo zase od 0km. A od té doby to blbne.
Problém,je,že na stránkách výrobce je jen poslední fw...downgrade nemám čím udělat. A přehrát poslední posledním taky nejde.

Doma mám staršie FW ale pre gpslogger2. Ak máš záujem napíš mail do SZ a večer Ti pošlem čo mám.
Milan


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: pát 22.05.2020 7:54 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2003
Příspěvky: 7429
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
Díky za zaslání, koukal jsem na verze co jsi mi poslal a nemám odvahu je tam nacpat (možná to ani nepújde). Máš hodně staré verze.
Ale rozhodně mooc díky.
Včera jsem testoval co to dělá či nedělá. Lítal jsem hodinu v perfektním termickém počasí a ani při kolmém sešupu dolů na klapkách kdy Infinity drandí cca 14m/s nespadli satelity pod 10 . Rychlost to ukazovalo korespondující s variem.
Ale ta vzdálenost zase absolutní nesmysly.
Tak už jsem napsal do SM-modell. (teda ten jejich web pouze v němčině....mi ničí)
Stejně by mi zajímalo, proč veškerý SW pro komunikaci s čidly je pouze v germánštině (světový jazyk je angličtina. Že by pořád přetrvával pocit arijské nadřazenosti?)

Taky jsem otestoval jak moc si nechá líbit Infinity Evo změny těžiště. Nechá...a to v ohromně velkém rozpětí.
Lítal jsem bez přijímačovky, jen na 3S-1800mAh pohonnou. (viz obrázky).
A to mi vede k různým myšlenkám....Docela by mi zajímal všeobecný názor. A to na..
a) Model má přijímačovky a nelítá ne BEC
b) Model lítá jen na BEC.

V případě A, je to bezesporu technicky nejbezpečnější možnost. Ale je tam další hmotnost přijímačovky , potřeba vytvořit pro ni místo (a o moji úchylce mít tam Zepsus switch a tím zase další hmotnost ani nemluvím)

V případě B, je zástavba extremně easy , ale BEC v případě kolapsu reglu (což zase není tak uplně neběžné) jde do kytek taky a pak už není co by model za 50 litru zachránilo.

Docela by mi zajímal názor každého , kdo podobné stroje lítá (F5J, Hotlinery, F3B-E..a pod)


Přílohy:
IMG_20200521_195543.jpg
IMG_20200521_195543.jpg
[ 78.73 KiB | Zobrazeno 1711 krát ]

IMG_20200521_195625.jpg
IMG_20200521_195625.jpg
[ 60.53 KiB | Zobrazeno 1711 krát ]

Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: pát 22.05.2020 12:10 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 4.12.2003
Příspěvky: 743
Model vždy potřebuje především ochranu před blbostí jeho uživatele. Blbost uživatele nejde nikdy eliminovat nebo přeprat. Létám s modely za více než trojnásobnou cenu těch 50k. Kdybych uvažoval tak jako ty, nemůžu s tím vůbec odstartovat a už vůbec ne s tím lítat, co s tím lítám ve výšce výrazně nižší, než polovina rozpětí ...
Pro tebe se zdá model za 50k jako něco, co za to fakt stojí a musíš mít BEC zálohovaný baterkou. BEC je naprosto dostatečný, pokud je správně dimenzovaný a není to nějaká vifikundace ze žlute země za hrstku rýže. A ten BEC bude fungovat, jestli model stoji 10k nebo 1Mega ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: pát 22.05.2020 13:08 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.5.2010
Příspěvky: 1891
MomoBrut píše:
Model vždy potřebuje především ochranu před blbostí jeho uživatele. Blbost uživatele nejde nikdy eliminovat nebo přeprat. Létám s modely za více než trojnásobnou cenu těch 50k. Kdybych uvažoval tak jako ty, nemůžu s tím vůbec odstartovat a už vůbec ne s tím lítat, co s tím lítám ve výšce výrazně nižší, než polovina rozpětí ...
Pro tebe se zdá model za 50k jako něco, co za to fakt stojí a musíš mít BEC zálohovaný baterkou. BEC je naprosto dostatečný, pokud je správně dimenzovaný a není to nějaká vifikundace ze žlute země za hrstku rýže. A ten BEC bude fungovat, jestli model stoji 10k nebo 1Mega ...


nemám sice modely za 3x50k, ale nelítám ve výškách poloviny rozpětí. A to je ten zásadní rozdíl. V takové malé výšce při kolapsu BECu nehrozí víc, než olámaný model. Ale při výšce 50, 100, až do nevidím je to o něčem naprosto jiném.Tam se rádius možných škod zatraceně zvětšuje. A nemusí jít jen o hmotné škody. proto s tebou nemůžu tak úplně souhlasit. Sám jsem dvakrát zažil neřízený let, kdy mi shořel Jeti regulátor 30A s motorem který odebíral max. 12A. Stačilo přidřené ložisko. Model za 10K skončil v popelnici. Nejsme všichni tak solventní, aby to nebolelo. Podruhé jsem našel model zapíchnutý až po křídlo v ornici. Byl to vymazlený Ocelot, srdeční záležitost. Jedna otáčka navíc a byla by to zahrada s lidmi. Opět BEC. Od té doby dávám BEC jen na bubliny. Všude jinde jedu na baterky a problém s tím nemám. Je to zátěž navíc, ale taky jistota, že to budu řídit já, ne osud. Každý ať si dá co chce, ale podle mne, pár dkg navíc je jistota.
Jen doplním. Podle mne, pustit třímetrovku výš jako 2 metry na BEC, je hazard.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: pát 22.05.2020 13:55 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 4.12.2003
Příspěvky: 743
Standa Stuchlý píše:

nemám sice modely za 3x50k, ale nelítám ve výškách poloviny rozpětí. A to je ten zásadní rozdíl. V takové malé výšce při kolapsu BECu nehrozí víc, než olámaný model. Ale při výšce 50, 100, až do nevidím je to o něčem naprosto jiném.Tam se rádius možných škod zatraceně zvětšuje. A nemusí jít jen o hmotné škody. proto s tebou nemůžu tak úplně souhlasit. Sám jsem dvakrát zažil neřízený let, kdy mi shořel Jeti regulátor 30A s motorem který odebíral max. 12A. Stačilo přidřené ložisko. Model za 10K skončil v popelnici. Nejsme všichni tak solventní, aby to nebolelo. Podruhé jsem našel model zapíchnutý až po křídlo v ornici. Byl to vymazlený Ocelot, srdeční záležitost. Jedna otáčka navíc a byla by to zahrada s lidmi. Opět BEC. Od té doby dávám BEC jen na bubliny. Všude jinde jedu na baterky a problém s tím nemám. Je to zátěž navíc, ale taky jistota, že to budu řídit já, ne osud. Každý ať si dá co chce, ale podle mne, pár dkg navíc je jistota.
Jen doplním. Podle mne, pustit třímetrovku výš jako 2 metry na BEC, je hazard.


To je zase keců. Ty jsi z těch větroňů už úplně mimo. Znáš vůbec něco jiného? Létají kvanta elekter, které mají násobně vyšší příkon serv, než ty srandy ve větroních. A letá se na BECy, naprosto běžně. Co to je 30A regulátor, to je na holící strojek?
Třeba v 60kovém akrobatu 1,7 kW létám digitální 12 kg HV miniserva, špičky všech v obratech jsou přes 13 A, které mám změřeny. Létam na BEC v regulátoru, ne na samostatný BEC. A má deklarováno 10 A a 12 A špičku. A představ si, mám na tom nalétano něco přes 450 hodin. Ve větroni je proud do serv ve srovnání s tímto úplný výsměch.
A co že stojí která škoda, bože, to je keců, máš vůbec ponětí, co kolik stojí? Jakýkoliv kontakt se zemí se tady počítá v tisících ... Jak někteří třískaji s větroni o zem, každý takový třísk - tyčka plus ...
Pindy, pindy ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: pát 22.05.2020 14:49 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.5.2010
Příspěvky: 1891
Ne, opravdu nejsem z větroňů "úplně mimo" tak, jako někteří z akrobatů. Ale pokud se nepletu, psal Dalibor o větroni. Ne o akrobatu, nebo lodičce či autíčku. Je mi jedno, co používáš pro napájení Ty. S napájením mimo BEC já problém nemám. BEC používám jen v bublinách, na vodě a v autíčku. Tam se nemá skoro co stát.

Jak jsem psal. Je to na věc můj názor a nikomu, ani Tobě ho vnucovat nehodlám. Mysli si o tom co chceš. Je mi to opravdu fuck.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: pát 22.05.2020 18:40 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 2.5.2003
Příspěvky: 7429
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
Teda, nebylo mojím umyslem aby jste se tady opět pohádali !!!
Šlo mi právě spíš o statistiku jak to kdo cítí, jaké má s oběma druhy napájení zkušennosti. Nic víc !!! ,
A uvítal bych např jak psal Standa i typ regulátoru, který šel do kytek a vzal s sebou i model (díky napájení z BEC).

Míro...proto jsem psal větroně !!! Protože větroň sice (aspoň v mojem případě ) má nežravá serva, ale zase tam není místo na nějaké super kvalitní BEC.
( :-) :-) 450 hodin ,tzn 19 dní v kuse v luftu..hmmm, :-) :-) s 60kovým akrobatem ....kurňa to nechodíš do práce nebo co??? a jen poletuješ.?? )

Mimochodem to znáš tu story, jak první YGE regulátory byli vyráběny v číně, ale v dojčlandu si všichni mysleli jak je to origo německá technika??? (pak jim to číňani opajcli a začli to prodávat pod označením YEP ) To jen k těm super kvalitním BEC.

Ale i tak díky Stando i Míro za odpověď.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: pát 22.05.2020 19:28 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 23.5.2010
Příspěvky: 1891
Dalibore, ona ta statistika bude docela problém. To, že mi odešel jeden Jeti ještě neznamená, že je to něco méně než jiná značka. Dnes lítám se stejným reglem na BEC s bublinovým modelem a bez problémů. BEC mu jede už asi 4 roky, ne v kuse. :roll: Ono spíš jde o to, jak kdo věří dané technice. Já to beru jako navigaci v autě. Nechám si od ní poradit, ale slepě ji nevěřím. A tak to beru i s elektronikou různých výrobců. A je mi šumák, kdo za tím stojí.Pro mne je větší jistota baterka. BEC bych bral jako záložní zdroj, ne jako hlavní. Ale jde to i obráceně. To bych ještě bral. A jelikož docela tuším, jaký je tvůj vztah k letům do nevidím, tak ...........však Ty to jistě zase špičkově vyřešíš. :mrgreen:
Hele, já kvůli váze vytáhl Skyassistant a spokojil se s údajem z Unisensu. Myslím, že těch 2x47g nebo co to tam máš za baterii to tvé žihadlo ještě unese, ne? Ale žere to dost místa, to jo.

Hele, hádání nemám rád, ani tady. Jen mne nadzvedne jedinec, který si myslí, že když má Mercedes a já Mazdu, že je lepší řidič a má patent na všechno. To fakt nesnáším.

P.S. podíval bych se na vrtulníkáře. Tam to myslím běží jenom na BEC.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: sob 23.05.2020 10:56 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 4.12.2003
Příspěvky: 743
graup15 píše:
Teda, nebylo mojím umyslem aby jste se tady opět pohádali !!!
Šlo mi právě spíš o statistiku jak to kdo cítí, jaké má s oběma druhy napájení zkušennosti. Nic víc !!! ,
A uvítal bych např jak psal Standa i typ regulátoru, který šel do kytek a vzal s sebou i model (díky napájení z BEC).

Míro...proto jsem psal větroně !!! Protože větroň sice (aspoň v mojem případě ) má nežravá serva, ale zase tam není místo na nějaké super kvalitní BEC.
( :-) :-) 450 hodin ,tzn 19 dní v kuse v luftu..hmmm, :-) :-) s 60kovým akrobatem ....kurňa to nechodíš do práce nebo co??? a jen poletuješ.?? )

Mimochodem to znáš tu story, jak první YGE regulátory byli vyráběny v číně, ale v dojčlandu si všichni mysleli jak je to origo německá technika??? (pak jim to číňani opajcli a začli to prodávat pod označením YEP ) To jen k těm super kvalitním BEC.

Ale i tak díky Stando i Míro za odpověď.


Už to dělám příliš dlouho na to, abych se neuměl zařídit. 60ku Slicka nebo Extru mám furt v kufru auta. Jsou dny, kdy létám každý den a někdy i dvakrát, mám osmery sady baterií do této kategorie, když jedu ráno do práce nebo večer z práce. Pak každé létání denně 40 nebo 80 minut čísté letovky po 4 nebo 8 startech. Nabývá to celkem rychle ...

Dalibore, ty nevíš co chceš ... pokud to chceš mít co nejlehčí, vyhoď ty přijímačovky a dej si tam samostatný kvalitní spínaný BEC. Dovez to do Brna, změřím proudy, ať víš, co tam opravdu teče. A třeba se příjde na to, že ani samostaný BEC nepotřebuješ, že stačí spínaný v regulátoru. Že něco někde někomu shořelo, nikdo neví proč ale jen se papouškuje a už to jede. Je to horší jak babky na trhu. Protože prostě věcem nerozumí a jen papouškujou to, co říkají ostatní, kteří jsou na tom jen o něco lépe než oni papouškáři. Pokud je BEC prostě dobře nadimenzován, fungovat bude jako cokoliv jiného.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: sob 23.05.2020 12:15 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 5.1.2007
Příspěvky: 9185
Bydliště: Trenčianska Turná
Obrázky: 0
MomoBrut píše:
Dovez to do Brna, změřím proudy, ať víš, co tam opravdu teče.

Napriek tomu, že servá (rovnaké ako Dalibor) ktoré používam v F3F modeloch žerú 1,2A špičkovo tak na hodinu letu dobíjam v priemere 700mAh. A to tie servá inak kvedlajú ako v F5J.

_________________
Nie som zlý.... iba rýpem
www.elektromodely.sk


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: sob 23.05.2020 14:25 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 4.12.2003
Příspěvky: 743
Laco, já Daliborovi nabídl měření, stejně se chtěl za mnou do Brna podívat. Ono se to měří blbě bez potřebného vybavení. Mám náměry z letu, max. mám na nějakém tlačeném kopaném výkrutu 43 A čístá ruka ... a to je jen ten Laser se 4 servy v křídlech a 3 na ocase, střední proud je kolem 5,6 A. Já to měřit musel, když jsem dimenzoval powerboard. Hlavně ne pomocí některé telemetrie a nebudu konkretizovat, které se jak chovají, některé opravdovou špičku vůbec nedokážou změřit. Je třeba mít něco, co vzorkuje alespoň na 20 Hz, aby to kloudně k něčemu bylo. A určitě se zase někdo najde, že to není potřeba ... no jistěže není, Pepa to tam má tak, tak já to tak udělám také a bude to fungovat ... proč by se někdo babral s nějakým měřením.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: sob 23.05.2020 14:45 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 8.4.2008
Příspěvky: 613
MomoBrut píše:
Třeba v 60kovém akrobatu... něco přes 450 hodin.

to za kolko rokov?
MomoBrut píše:
Pak každé létání denně 40 nebo 80 minut čísté letovky po 4 nebo 8 startech. Nabývá to celkem rychle ...

10 minutovy let v 60 akrobate? :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Infinity Evo F5J
PříspěvekNapsal: sob 23.05.2020 14:47 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 4.12.2003
Příspěvky: 743
Musiš si koupit ten motor z emeriky ... :lol: Extru mám 3 a čtrt roku, nejvylétanější éro, co jsem kdy měl ...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 478 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 32  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz