Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Cheeroke_komplet china
PříspěvekNapsal: pát 04.10.2019 13:15 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 10.7.2019
Příspěvky: 75
Bydliště: Tachov
Ahojte,

Blížím se do finále se stavbou svého prvního expedičního vozidla. Ono se jedná celkově o první stavbu typu RC. Do teď jsem měl zkušenost jen s plastovými modely a s takovou tou prací co se člověk dostane běžně do styku. Vrtačka, flexa, pájka, atd...

1.Rám alá Axial SCX - Měl by být karbon/ocel, zkusil jsem vryp, zda-li se nejedná jen o karbon přelepku, a nejedná :) K podvozku, jsem dostal následující - věže na tlumiče, plato na baterku, skid plate, a držáky pro nárazníky, bylo to již namontované (jen jsem si upravil držáky tlumičů pro můj rozvor)

2. Motor+Régl - Tady mě to sakra potrápilo, pro mě asi nejtěžší věc, najít správnou kombinaci. Aktuálně čekám na régl HW QuicRun 1080 Crawler (80A) a k tomu motor Konect Crawler 5pól 16záv 1.900KV - Až dorazí, doplním pocity

3. Servo - SPT5425-LV-W 25kg - klasika 90ti stupňové - Mělo by být waterproof, ale nezkoušeno

4. Tlumiče kov- Mám tam olej 300 a origo pružiny co tam jsou a přijde mi to tvrdý :( Mám naplněno podtlakově, ale stejně nic moc, tady budu muset zapracovat.
Jinak 1 ze 4 tlumičů neměl v tom silonu co tvoří pohyblivé dno díru pro průtok oleje, takže jsem odměřil průměr a pozici díry z ostatních tlumičů, koupil vrtáček a doděla, maká to ;)

5. Linky kov 313mm

6. Převodovka alá Axial - Komplet kov, trošku větši vůle u zubů v hrušce, sám jsem byl překvapenej že to nemá žádnej zásadní vliv na jízdu. A pak už jsem čekal nové drážky (s předního pohledu to vypadá jako turbína - určitě se to nějak jmenuje ale já nevím jak) já mám vše rovné :(

7. Baterie 2S 5800mAh

8. Kardany kov - Kluci z číny namáčí do chromové lázně, ale asi pozapomněli zvětšit otvory, jelikož jsem všechny otvory pro cerviky musel protáhnout závitníkem a dosedací plochy na rozvodku jsem musel trošku zbrousit, nešlo to tam ani za mák nasadit

10. Disky a pneu - gumy 1.9 Super Swamper - měkká směs, spokojenost. Disky plast, jsou strašne lehký, budu muset investovat do železa. Prozatím vyřešeno závažíčkama z pneuservisu

11. Nápravy kov - Přišla mi že v hrušce jsou větší vůle, překvapivě to nemá vliv na jízdu, připraveno na 4linky a s držákem serva

12. ABS Kastle alá Killerbody - přišlo rozmontováno na díly, nelakované. Příprava na osvětlení byla hotová, jen osadit, interiér a samolepky přiloženy
Musel jsem nastříkat, osadit skompletovat, na okna jsem dal fólie - bohužel ten kdo mi dělal přední, na to musel brutálně tlačit, až mi to přední okno srovnal a nelícuje, při pokusu o srovnání, v tom lehce prasklo, takže jsem toho radši nechal. Všechny okna jsem podlepil a nalepil. Ale moc se mi to nelíbí, časem asi půjdu do tavící pistole, protože, nevím proč teda, ale modelářské lepidlo na plasty skončilo fiaskem. Jestli kvůli barvě (nebo spojovaným materiálům ABS a PC, fakt nevím) a oboustranná páska to neudrží, tolik místa tam není, aktuálně je to podlepené tou pěnovou oboustrannou páskou

Rám - 1.923,-
Rozvodka - 991,-
Servo - 589,-
Motor+Régl - 1.890,-
Disky+Pneu - 621,-
Tlumiče - 806,-
Kardany - 514,-
Nápravy - 2.073,-
Linky - 548,-
Držák ESC - 101,-
Kastle - 2.010,-
Baterka 2S - 794,-
CELKEM - 12.860,-
Spotřební zboží nekalkuju (barvy,laky,mazání,pásky na baterky, spony, atd...)

Jednou mi doměřily CLO 609,- , bylo to u náprav, jelikož mi rovnou přišel papír abych zaškrtnul jestli to končí u mě, nebo to budu přeprodávat, žádná možnost zaškrtnout GIFT. A že to u nich dokud se to nevyřeší. Argumentovali váhou, mělo to 1.3Kg. Podle mě to prošlo rentgenem a bylo hotovo, ale je to jen moje domněnka.

A pak je třeba započítat vysílačku, příjmač, nabíječku - kdo to nemá

Dostávám hodně otázek jestli se to takhle vyplatí a jestli bych do toho šel znovu. Já odpovídám že na celkovou cenu nekoukám, jelikož to kupuji po částech (tenhle projekt trval cca 1/2roku, určitě by to šlo rychleji, ale člověk musí do práce, s přítelkyní něco, do toho stavím barák, takže modelařina byla až mezi posledníma věcma pokud vyšel nějaký čas) A jestli bych šel do toho znovu - Já ano, pac me bavi stavba a ty veci okolo, ale je to strašně individuální.
A po tak krátké době, nemůžu hodnotit výdrž komponentů.

Dneska je spoustu modelů na bazaru, za slušný peníze, pokud chce člověk jezdit hned, doporučuji tuhle cestu a postupně tunit ;)
Touhle cestou jsem šel u svého dalšího projekt Maverik Strada DC, koupil jsem jetýho a postupně tunim (jasně není to neějakej superspeciál na drifty, ale má stejnej základ jako HSP 10kové řady, takže možnost tuningu tu nějaká je) a udělal jsem to hlavně proto, protože jsem chtěl jezdit hned.

SMT10 už zase stavím od píky, jelikož chci modifikovat zadní nápravu a auta na ježdění mám, takže nikam nespěchám. Ve finále to nebude úplně moster, ale takový speciál do terénu na blbnutí, víceméně auto které se dá vytáhnout i pro obyčejnou návštěvu.

Přikládám odkaz na galerii na rajčeti.
Fotky ještě budou přibývat.

http://www.jehloun.rajce.idnes.cz

Terénu ZDAR! :)

_________________
Jeep Cheeroke_vse china Axial SMT10 - ve výstavběMaverik Strada DCFlysky FS GT3B konvert na 3S


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Cheeroke_komplet china
PříspěvekNapsal: sob 05.10.2019 9:20 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 29.12.2015
Příspěvky: 119
Bydliště: Louny
Vůli v nápravě zkus vyladit podložkama, v budoucnu by mohl být problém pokud to není úplně ideálně tvrdý kov. Jinak ty nápravy vypadají pěkně. Auto je docela nakopnuté, já mám radši menší díru v blatníku. Zkus popřemýšlet na přesunutím baterky pod kapotu a regulátor dozadu.

_________________
http://mara126.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cheeroke_komplet china
PříspěvekNapsal: sob 05.10.2019 12:59 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 10.7.2019
Příspěvky: 75
Bydliště: Tachov
Ahoj,

Diky za postřehy, Ještě to není ve finále ;) Řešil jsem to uchyceni kastle homemade, je to takova prvotina. Az dorazi pohon a poradne to prudnu, tak budu resit uz uchyceni na fest. Me toriz prijde ze je kastle ještě o kousek vyosena vzad, pár milimimetru, rád bych to měl pyntlich. Nad tou baterkou jsem přemýšlel, je k tomu originál lóže, dám odkaz. (Tech druhu je vic, tohle jsem nasel takhle z fleku) Já moc nemám zatím najezdeno v terénu, proto je to možná tak kopli, tlumiče jsou vysroubovany na max. Tam budu určitě laborovat. Poradil bys mi kam by ty podložky měli přijít?

Díky!

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... mOXKmkgmMM

_________________
Jeep Cheeroke_vse china Axial SMT10 - ve výstavběMaverik Strada DCFlysky FS GT3B konvert na 3S


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cheeroke_komplet china
PříspěvekNapsal: pon 07.10.2019 19:41 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.12.2003
Příspěvky: 910
Bydliště: stud. zbys.
Ja jsem kdysi na lodicce trup abs okna nevim prilepil to lepicim cernym lepicim tmelem sikaflex 25 neco, lepi se stim spojlery okna na autech.
Vypada to spis jak monster nez expedice :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cheeroke_komplet china
PříspěvekNapsal: úte 08.10.2019 7:58 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 6.6.2010
Příspěvky: 730
Bydliště: Praha 10
Jehla píše:
Ahoj,
. Me toriz prijde ze je kastle ještě o kousek vyosena vzad, pár milimimetru, rád bych to měl pyntlich.

Jestli tím myslíš, že ti nesedí rozvor podvozku ke kastli, tak je řešením posunutí věží pro uchycení tlumičů na rámu a výroba nových linků. Linky vyrobíš snadno na míru z 3mm závitové tyče a jako kryt použiješ uhlíkovou trubku 3/5mm. Obě věci koupíš v modelářském obchodě.
Pat

_________________
Futaba T14SG
Velox II, Piper clipped w., Bücker 133 Jungmeister, Slow Poke


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cheeroke_komplet china
PříspěvekNapsal: úte 08.10.2019 8:42 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 10.7.2019
Příspěvky: 75
Bydliště: Tachov
Ahojte,

Nene, kastle sedí na rozvod to jo, ale na axial drzaky to nevycházelo vůbec, a na drzaky co byly k tomu jsem to zatím sprasil, viz galerie. Kastle je na rozvod 313, to je ok. Když Kouknes do galerky na rajče, uvidíš ten zázrak :D
Pokud hnu s towerem na tlumiče, tak budu úplně mimo.
Momentálně mě tlačí barák a práce, ale až bude chvilka, sednu k tomu a pokusím se to doladit.
Díky za tip z lepidlem. Určitě vyzkouším.
Nemáte někdo zkušenosti s ohýbáním za tepla? Co horkovzdusna pistole? Zkoušel jsem fen, ale i na max je to o ničem.
Původní záměr byl aby to auto bylo vyšší, mě se to líbí, liftlej landcruiser je strop, stejně tak i cheero, projede to pak neskutečný věci, a když je to dobře udělaný a ma to scale houpani, vypadá to prostě nadherne. Je fakt, že to asi mám moc, jak jsem psal, venku jsem byl asi 3x na 30min. Takže ta praktická jízda v terénu tam zatím moc není.
Co kolegové? Jakou mate světlou výšku?
Máte někdo CVD poloosy/kardany? Jsou opravdu o tolik lepší?

_________________
Jeep Cheeroke_vse china Axial SMT10 - ve výstavběMaverik Strada DCFlysky FS GT3B konvert na 3S


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cheeroke_komplet china
PříspěvekNapsal: úte 08.10.2019 21:55 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 29.12.2015
Příspěvky: 119
Bydliště: Louny
Psal sem ti SZ ohledně vyladění náprav.
Co chceš ohybat teplem ?

_________________
http://mara126.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cheeroke_komplet china
PříspěvekNapsal: úte 08.10.2019 22:00 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 29.12.2015
Příspěvky: 119
Bydliště: Louny
PatMat píše:
Jestli tím myslíš, že ti nesedí rozvor podvozku ke kastli, tak je řešením posunutí věží pro uchycení tlumičů na rámu a výroba nových linků. Linky vyrobíš snadno na míru z 3mm závitové tyče a jako kryt použiješ uhlíkovou trubku 3/5mm. Obě věci koupíš v modelářském obchodě.
Pat

Závitovky jsou vetšinou nepoužitelné, já používám drát a očkem si vyříznu závit přesně kolik potřebuju. Uhlíková trubka je taky zbytečný luxus, stačí AL trubička z hobby obchodu.

_________________
http://mara126.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cheeroke_komplet china
PříspěvekNapsal: stř 09.10.2019 7:25 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 10.7.2019
Příspěvky: 75
Bydliště: Tachov
Mára126 píše:
Psal sem ti SZ ohledně vyladění náprav.
Co chceš ohybat teplem ?


Myslel jsem, než bych se pustil do experimentu s tím sikuflexem, co mi tady poradily, že bych se nejprve pokusil to predni sklo ohnout pomocí tepla. Protoze nez se lepily folie, pasovalo to tam jak prdel na hrnec :( Ale už se pomalu smiruju s tím že jiná cesta než lepidlo nebude.

Koukal jsem na tvoji galerii, ty už stavíš vesměs asi jen speciály co? Tam bych se chtěl jednou taky dostat.

Rozdíl mezi olejem do tlumiču 300 (Mám ted) a 100 Je nějak výrazně znatelný? Používáš nějaký měkčí pružiny?

Trochu mě trápí ten rejt, hlavně v terénu, na tom taky budu muset časem zapracovat. To je zatím bez úprav.

Dnes nebo zítra dorazí motor a regl, když bude čas, hned to vemu protáhnout a postnu foto, popřípadě video

Díky za tvůj čas Mara126

_________________
Jeep Cheeroke_vse china Axial SMT10 - ve výstavběMaverik Strada DCFlysky FS GT3B konvert na 3S


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cheeroke_komplet china
PříspěvekNapsal: stř 09.10.2019 17:54 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 29.12.2015
Příspěvky: 119
Bydliště: Louny
Když potřebuju něco vytvarovat teplem, udělám si kopyto ze sádry a pak pomocí trouby a vysavače vytvaruju.
Ano, teď se vesměs soustředím na RCTT a stavím auta více méně na něj.
Olej do tlumičů jsem nikdy nepoužíval, je problém že většinou stejně vyteče. Teď už tlumiče ani pružiny nepoužívám.


Přílohy:
WP_20170522_18_15_44_Pro.jpg
WP_20170522_18_15_44_Pro.jpg
[ 38.04 KiB | Zobrazeno 3916 krát ]


_________________
http://mara126.rajce.idnes.cz/
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cheeroke_komplet china
PříspěvekNapsal: čtv 10.10.2019 7:44 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 10.7.2019
Příspěvky: 75
Bydliště: Tachov
Počkej, to info ohledně tlumiču mě zajímá, kouknu do tvé galerky a pošlu SZ.
Doufal jsem právě, že na pár stupnovy pohyb nebudu potřebovat kopýtko. Zkusím vyfotit až se k večeru dostanu domů, abys měl představu o kolik se jedná. Pokaslal jsem to tou fólií :(
No nic příště budu chytřejší

_________________
Jeep Cheeroke_vse china Axial SMT10 - ve výstavběMaverik Strada DCFlysky FS GT3B konvert na 3S


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cheeroke_komplet china
PříspěvekNapsal: pát 11.10.2019 7:38 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 10.7.2019
Příspěvky: 75
Bydliště: Tachov
A jsou doma ;)
Ještě propajet a odpoledne snad bude testovací jízda :)


Přílohy:
20191010_170421.jpg
20191010_170421.jpg
[ 108.08 KiB | Zobrazeno 3785 krát ]


_________________
Jeep Cheeroke_vse china Axial SMT10 - ve výstavběMaverik Strada DCFlysky FS GT3B konvert na 3S
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cheeroke_komplet china
PříspěvekNapsal: ned 13.10.2019 10:51 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 10.7.2019
Příspěvky: 75
Bydliště: Tachov
Dnes se zadarilo a urval jsem si čas.
Měl jsem doma přebytečný XT60 konektory, tak jsem je využil a musel jsem si udělat přechodu na baterie, T na XT60, nemám k nabíječce XT60 konektory, proto proto tohle bylo jednodušší řešení. Nějaké to video se blíží


Přílohy:
20191013_114859.jpg
20191013_114859.jpg
[ 109 KiB | Zobrazeno 3684 krát ]


_________________
Jeep Cheeroke_vse china Axial SMT10 - ve výstavběMaverik Strada DCFlysky FS GT3B konvert na 3S
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cheeroke_komplet china
PříspěvekNapsal: ned 13.10.2019 14:34 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 10.7.2019
Příspěvky: 75
Bydliště: Tachov
Neskutečna radost :)))))
Plynulý rozjezd, vsude. Ovládání dávkování plynu je suprovy. Přejezd překážek plně pod kontrolou, motor má síly na rozdávání, strašně možnosti nastavení pomocí programovací karty. Naprosta spokojenost.
Jen s tím videem bude problém. Musím sehnat nějakýho dobrovolníka na natáčení.

Jinak
Š tou výškou tu měl někdo pravdu. Dnes jsem to měřil. Když to prevedu k měřítku, tak pod prahy je to 1m, přední nadkoli 0.5m a vzadu 0.35m. Takže ano, je to strašně vysoký. Budu muset něco vymyslet. Navíc jsem to dnes měřil a mam rozvor 305 +/- ale mám mít 313. Veze na tlumiče jsem soupal jen zadní, takže dnes kouknu jestli náhodou nemají být souple í ty přední věže. Všiml jsem si tam dnes 2 otvorů a pasuji na díry ve věži. Tak uvidime

_________________
Jeep Cheeroke_vse china Axial SMT10 - ve výstavběMaverik Strada DCFlysky FS GT3B konvert na 3S


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cheeroke_komplet china
PříspěvekNapsal: ned 13.10.2019 18:05 
Protřelejší uživatel
Protřelejší uživatel

Registrován: 29.12.2015
Příspěvky: 119
Bydliště: Louny
Máš dvě možnosti, snížit celkově podvozek na tlumičích, nebo snížit uchycení karoserie. Zkusil bych uchycení karoserie. Nevidím to moc dobře, ale na těch věžích by se to dalo taky snížit.

_________________
http://mara126.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 40 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz