Mosquito píše:
To Jarda Růžička:No nevím .To napětí na výstupu 1,2V nebo 2,4V se přepíná přepínačem.Takže myslíš,že nejlepší bude to napájet jedním článkem nicd nebo nimh? A ovládací konektor přes Y - kabel zapojit do kanálu plynu?Ještě je tam nějaký trimr.,ale nevím k nastavení.čeho může sloužit?Pomocí překladače jsem zjistil,že to asi reguluje spínací bod.Jestli tomu rozumím dobře,tak pomocí toho trimru by se dalo nastavit při jaké poloze plynové páky to začíná přižhavovat?Jestli melu nesmysly,tak mě prosím někdo opravte
.
...no, píšeš nesmysly, ale lepší než " rovnat drát "
Je to, jak bylo výše uvedeno, pouze spínač něčeho - v tomto případě napětí pro svíčku (y ).
Mám pocit, že nevíš, jakým napětím se žhaví svíčky, jinak si nedokážu vysvětlit tvé vývody.
Takže - jedna svíčka - napětí 1,5 až 1,8 V ( dle výrobce atd atd )
- dvě svíčky ( dvouválcový motor ), každá znovu 1,5 - 1,8, ale celkové napájení 2 x 1,5-1,8 V
A nepřepíná se mezi jednou a dvěma, ale mezi žhavením jedné nebo dvou svíček
Ten trimr tam bude na doštelování napětí ( proudu ? ) do svíček
A nakonec - nastavení spínání tohoto udělátka se dělá na vysílači dle vybavení vysílače ( na Cadetu to půjde hůř než na DC 24 )
A přižhavuje se vždy při malých otáčkách z důvodu, aby motor nechcípnul...A bezpečné otáčky se musí zjistit provozem toho kterého konkrétního motoru. A tipnu-li, že v dolní třetině PLYNU, nebudu daleko od pravdy...